wat erg... van deze kreeg ik de slappe lachquote:op donderdag 2 juni 2005 23:03 schreef davidboaz het volgende:
welk dier bestaat voor 75% uit wol?
wolf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgquote:op vrijdag 3 juni 2005 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
lopen een koe en een duif op straat
zegt de duif tegen de koe: "roekoe"
zegt de koe tegen de duif: "roeduif"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de tweede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de derde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat drinkt een koe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op woensdag 1 juni 2005 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is het verschil tussen een rode en een groene boom?
ze zijn allebij geel behalve de blauwe want die is wit!![]()
![]()
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!![]()
welk geloof is het beste in roeien
de moslims, die zijn nog steeds niet uitgeroeidwhen i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass![]()
wat is het verschil tussen een appel en een peer?
een appel kan je schillen en een peer wel!!!![]()
![]()
quote:op vrijdag 3 juni 2005 20:29 schreef nory het volgende:
er zijn drie witte koelkasten. welke kleur heeft de eerste koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de tweede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de derde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat drinkt een koe?die's grappig, bijna iedereen zegt melkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck![]()
quote:op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef -kqwakie- het volgende:
welk geloof is het beste in roeien
de moslims, die zijn nog steeds niet uitgeroeid
Doei![]()
ik moet steeds lachen
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook![]()
hoe noemen ze in belgië een haan?
kippeneuker (of is het kippenneuker?)
loopt een kip tegen de muur!
tok!![]()
ik krijg hem niet door....quote:op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef the.phantom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
omgquote:op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef the.phantom het volgende:
![]()
![]()
geloof dat ik m niet snap
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
zegt de kat "miauw" zegt de jeugd van tegenwoordig "wat is miauw ?"En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:op vrijdag 3 juni 2005 23:50 schreef bosbeetle het volgende:
zegt de kat "miauw" zegt de jeugd van tegenwoordig "wat is miauw ?"
:')![]()
quote:op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef waterbed-o-loog het volgende:
adam:"hou je nog van me?"
eva:"jah..... van wie anders!"![]()
![]()
quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
![]()
<-
![]()
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place![]()
quote:je zit ook in het allerdroogste moppen topic.
tis een ubervette avatarquote:op zaterdag 4 juni 2005 00:42 schreef the.phantom het volgende:
[..]
heeej! niet fucken met mijn avatar!![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
dat sloeg eigenlijk om me vorige avatarquote:
![]()
![]()
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery![]()
wat is het verschil tussen een kanarie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)![]()
hoe klimpt een keniaan in de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is de olympische sport in kenia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '![]()
jantje komt bij de buurvrouw en ziet een jongetje zonder oren zitten. de buurvrouw zegt: 'begin niet over zijn oren!' waarop jantje zegt: kan ie wel goed zien? 'wat dan?' zegt de vrouw daarop.
'nou' zegt jantje 'het wordt een beetje moeilijk om een bril te dragen.'Tim's LastFM Charts
wat is 'de sport' in koreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
de manier van vertellen maakt de mop niet grappigquote:op zondag 5 juni 2005 15:18 schreef prep2fight het volgende:
jantje komt bij de buurvrouw en ziet een jongetje zonder oren zitten. de buurvrouw zegt: 'begin niet over zijn oren!' waarop jantje zegt: kan ie wel goed zien? 'wat dan?' zegt de vrouw daarop.
'nou' zegt jantje 'het wordt een beetje moeilijk om een bril te dragen.'
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook![]()
het is groen en het smaakt naar slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuchter zijn is relatief.![]()
idd, erg leuk istiequote:op vrijdag 3 juni 2005 20:56 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
die's grappig, bijna iedereen zegt melk.
![]()
daar ben ik slecht inquote:op zondag 5 juni 2005 15:46 schreef intergalactrick het volgende:
[..]
de manier van vertellen maakt de mop niet grappig![]()
![]()
Tim's LastFM Charts
quote:op zondag 5 juni 2005 15:22 schreef prep2fight het volgende:
wat is 'de sport' in koreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bla..Bla..Bla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: