quote:op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef nweenink het volgende:
komt een blinde bij de bakker en die bestelt 25 maanzaadbolletjes.
zegt die bakker: "goh, u houdt wel van maanzaadbolletjes of niet"
"nee", zegt die blinde, "maar er staan van die leuke verhaaltjes op."
quote:op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef sharkdoggie het volgende:
weet je waarom mensen hun hond ali noemen?dit is niet droog en het is geen mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
quote:op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef schuldige_omstander het volgende:
en wat is blauw en komt uit turkije?
smurk!
ik zal hem voor de fokkers effe uitleggen smur komt van smurf (dat waren die blauwe kereltjes die op de schoot van vader abraham mochten zitten) en de uitgang urk komt van turk, onze goede vrienden die binnenkort eu-lid worden.
wie vader abraham was zoeken jullie maar zelf op evenals het woord, eu-lid,
o ja het absurdistische van deze werldmop, is dat het woord smurk niets betekent. terwijl smurfen en turken weldegelijk iets betekenen n.l. ondank dat er over beide een beetje lacherig wordt gedaan, zijn het net als ons inwoners van de planeetaarde. dus het feit dat twee x iets , niets is (nl smurk) , maak t het absurd!!!quote:op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef soepv0rk het volgende:
[..]
ik snap hem niet, kan je hem ff uit tekenen?
![]()
oja had dat dan gelijk gezegt...quote:op woensdag 8 juni 2005 11:17 schreef schuldige_omstander het volgende:
[..]
o ja het absurdistische van deze werldmop, is dat het woord smurk niets betekent. terwijl smurfen en turken weldegelijk iets betekenen n.l. ondank dat er over beide een beetje lacherig wordt gedaan, zijn het net als ons inwoners van de planeetaarde. dus het feit dat twee x iets , niets is (nl smurk) , maak t het absurd!!!![]()
![]()
quote:op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef prep2fight het volgende:
hoe klimpt een keniaan in de boom?meesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verander trompet in trombone.quote:op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef vanboeschoten het volgende:
komt een zatte man bij een muziekwinkel...
zegt ie: doe mij die witte mondharmonica en die rode trompet...
zegt die verkoper: m'n brandblusser mag je hebben maar m'n verwarming blijft hangen !!!!
![]()
![]()
waarom doen blinden niet aan sexquote:op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef gurb het volgende:
waarom doen doven niet aan sex?
daar hebben ze nog niet van gehoord
quote:op woensdag 8 juni 2005 15:39 schreef klaplong het volgende:
[..]
waarom doen blinden niet aan sex
ze zien het nut er niet van in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom draagt pamela anderson nooit een horloge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar komen kaboutertjes met natte baardjes vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '![]()
het is bruin en het klimt langs je been omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het heeft 64 ogen en 2 tanden weet je wat het is? ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het toppunt van brutaliteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoord:quote:ik ben een handig stuk gereedschap, meestal zo rond de 20 centimeter lang, waarvan de werking door beide sexen wordt gewaardeerd. normaal gesproken hang ik er wat bij, klaar voor onmiddellijke actie. je herkent me aan een groepje haartjes aan de ene kant, en een klein gaatje aan de andere kant. voor het gebruik wordt ik, meestal vrijwillig, soms langzaam en soms snel, in een warme, vlezige en vochtige opening gestopt, waar in ik vele keren op en neer ga, meestal snel en begeleid door schokkerige lichaamsbewegingen. iedereen die ernaar luistert zal zeker het ritmische, pulserende geluid herkennen dat gepaard gaat met de goed getimede bewegingen. wanneer ik uiteindelijk wordt teruggetrokken, laat ik een sappige, plakkerige witte substantie achter, warvan een deel verwijderd moet worden van de buitenkant van de opening, en een deel van mijn lange, glinsterende schaft. na de actie, keer ik weer terug naar mijn normale, bungelende ruststand, klaar voor nieuwe actie, hopenlijk 2 tot 3 maal per dag, maar meestal veel minder. er bestaat ook een electrische versie van mij, deze maakt een zoemend geluid! wie ben ik? zoals je waarschijnlijk al had geraden, ben ik je enige, eigen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '![]()
hoe noem je een mongool met een schijf ananas op z'n hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef prep2fight het volgende:
het is groen en het ontploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
nederland dacht iets goeds te doen voor de mensen in zuid-afrika
ze hadden het briljante plan om de mensen daar te helpen door ze lamelen op te sturen, zodat ze in de schaduw konden zitten.
dus zo gezegt zo gedaan, per vliegtuig worden de lamelen naar zuid-afrika gevlogen.
een paar maanden later krijgt nederland een bedank brief vanuit zuid-afrika
met daarin het volgende:
hartelijk bedankt voor de stapelbedden
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: