quote:op woensdag 1 juni 2005 20:53 schreef loontjah het volgende:
geil ding hoor....
vind je het erg dat ik hier om lach? nou ja, lachte.quote:op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef peejdorie het volgende:
jopie: waarom eet je die pleister op?
arie: kheb buikpijn![]()
nou, dan ken je toch ook ff die pleister op de buik plakken!!!quote:op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef peejdorie het volgende:
jopie: waarom eet je die pleister op?
arie: kheb buikpijn![]()
quote:op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef sterke_yerke het volgende:
nee-derland!!!!!!!!!!!!!!!:d:d:d:!1111
quote:op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef het_biertje het volgende:
staan zo 2 varkens in de modder; zegt de een tegen de anders 'knor' zegt de ander unox!
whahaaha![]()
![]()
![]()
![]()
ja, want ik had em uit de donald duckquote:op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef googoodoll het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik hier om lach? nou ja, lachte.![]()
waarom is het erg als een marokkaan op een fiets voor de trein komt?quote:op woensdag 1 juni 2005 22:53 schreef josvg het volgende:
er zit een surinamer, een marokkaan en een antiliaan in een auto, wie rijdt er?
de politie![]()
een turk bij de kassaquote:op woensdag 1 juni 2005 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom is het erg als een marokkaan op een fiets voor de trein komt?
het had jouw fiets kunnen zijn!
wat moet je doen als een turk uitgaat?
hem weer aansteken!!
wat is een jood die van een berg afvalt?
een vallende ster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kung powquote:op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef -nielz- het volgende:
voor de echte droge film kenners:
what do you get, if you cros an owl wiht a bungee cord...?
my ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slager heeft u nog gehakt??? ja, die darkraver-style!!!!!![]()
Wat is Fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en héééél erg moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen met nootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en staat in het bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off![]()
het is groen en bruin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is geel en je kan er op staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jeez, mensen, dit komt echt allemaal al voor in de moppentrommel. vertel dan een originele (droge) mop...![]()
staat een man op de bus te wachten..
zegt de chaufeur; "kom er eens af"
...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?![]()
even een ouwertje:
jantje waterhoofd is aan het spelen, roept zijn moeder hem: "jantje, ga eens aardappels halen in je petje.Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel![]()
het is wit/grijs van buiten en groen van binnen en als het op je hoofd val ben je dood.......quote:op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef dutcherrorist het volgende:
het is groen en pluizig en als het op je hoofd valt doet het pijn...
een biljarttafel![]()
de amsterdam arena
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
sta je bij de chinees op je bestelling te wachten, schiet er opeens een turk tevoorschijn:
"lambal bij?".
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)![]()
wat zegt een kip als ie tegen een lantaarnpaal loopt ?
* tok
wat zegt een surinaamse kip als ie tegen een lantaarnpaal loopt ?
* tok man !![]()
![]()
roodkapje loopt door het bos, ziet ze ineens de wolf
ze kijkt die wolf eens goed aan en ziet dat hij hele kleine oogjes heeft
dus roodkapje vraagt:"meneer de wolf, waarom heeft u van die kleine oogjes?"
zegt de wolf:"rot op bitch, ik zit te schijten"lege ton![]()
wat zegt een kip als deze tegen een lantaarn paal aanloopt?
tok
wat zegt een kikker als deze van een flat afspringt?
kwak
![]()
manamana...tutu.tedudu..manamana!!!
tututedu![]()
wat zegt een zwarte kip alsie tegen een lantaarnpaal aanloopt?
tok, jongen [edit] sorry zag ni dat ie dr al was [/edit]
komen 2 maffiakippen elkaar tegen op straat, zegt de een tegen de ander
are you tokking to me?
![]()
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.![]()
sinterklaas en zwarte piet staan een pilsje te drinken aan de bar van een kroeg. aanwezig zijn verder de barman en een werkwillige surinamer. de volgende dag blijkt de barman dood te zijn.
vraag: wie heeft het gedaan?
antwoord: het was zelfmoord.
waarom? sinterklaas en zwarte piet bestaan niet.
en een werkwillige surinamers bestaat ook niet.Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel![]()
een man komt na het weekend op zijn werk aan met een kanjer van een blauw oog.
zijn collega's: "wat is dat, ergens ruzie gehad?"
"nee, mijn vrouw heeft me geslagen met een zak patat uit de diepvriezer", zegt de man.
de collega's: "met een zak patat uit de diepvriezer???"
de man: "ja, ik zag mijn vrouw voorovergebogen bij de diepvriezer staan en kon me niet houden, trok haar rok omhoog, haar slip opzij en je raad het al!! slaat ze me daar met een zak patat op mijn oog!!"
de collega's: "wat naar joh, vind ze dat niet fijn dan?"
de man: "jawel, maar niet in de aldi".
bla bla bla......![]()
ken je die mop over die wasdroger ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!111111!!!1!!!!!1d:
![]()
een jongetje loopt over de de dam in amsterdam te huilen...vraagt een vrouw aan dat jongetje "waarom ben je zo aan het huilen?" zegt dat jongetje "ik ben m'n horloge kwijtgeraakt op de kalverstraat.." vraagt de vrouw "maar waarom loop je dan hier op de dam" zegt het jongetje "dat horloge liep nog.."
ligt een man in het ziekenhuis..alles gebroken...komt een vriend bij hem..die vraagt "hoe kan dat dan...dat je alles gebroken hebt?"...zegt die man "nouja je weet toch dat ik in die nieuwe fla woon? en ik zit o pde bovenste verdieping..en ik hoor gegil...ik denk das moord. dus ik ga naar het balkon....maar nee hoor..." zegt die vriend "wat geen moord?"...
- "nee geen balkon"![]()
een grote bruine beer zit in het bos grommend te schijten.
op een gegeven moment komt er een konijntje naast hem zitten
om er ook een paar dropjes neer te leggen.
de beer kijkt grommend omlaag naar het konijn en vraagt,
"blijft bij jou de stront ook zo aan je vacht plakken?"
"nee zegt het konijn, daar heb ik geen last van."
"dan is het goed", gromt de beer.
en hij pakte het konijntje en veegde er flink zijn reet mee af!
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?![]()
"verdomme" vloekt de koffie, "ik sta hier al 5 min.
heet en niemand die mij pakt. "had dat dan gezegd" zegt de
thee, ik sta hier al 5 min. te trekken".Het leven is prachtig.
stewardess opleiding![]()
wat moet je doen nadat je een doofstom meisje verkracht hebt?
haar vingers breken zodat ze niks kan verklappen.
![]()
![]()
quote:op donderdag 2 juni 2005 16:35 schreef stievus het volgende:
het is zwart en het ligt in de sneeuw
een belg met een camo-pak aan!
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***![]()
postbode belt aan bij een boerderij
jongetje doet open..
p: hee, ik heb een pakketje en je vader moet tekenen, is die thuis?
j: nee, ligt in het ziekenhuis
p: o wat naar wat is er gebeurd?
j: overgereden door een landbouwtracor..
p: ai..en jemoeder?
j: ook in het ziekenhuis
p: bij je vader?
j: nee, ook onder de landbouwtractor.
p: en je broer?
j: in het ziekenhuis
p: toch niet gewond?
j: jawel, onder de tractor
p: wat doe jij hier dan alleen thuis?
j: ach, gewoon, beetje rondrijden op een landbouwtractor..Wish yo'momma was this smart.![]()
belt een man aan bij een boer
vraagt ie:"meneer roken uw koeien ook sigaren?"
waarop de boer antwoord:"nee"
waarop de man zegt:"oh dan staat uw stal in de fik"
off all the things I've lost I miss my mind the most![]()
ik kwam niet meer bij door dezequote:op donderdag 2 juni 2005 11:42 schreef stiffmaster het volgende:
het is geel en je kan het niet zien........
een pak vla om de hoek![]()
![]()
![]()
komt er zo'n pinguin bij de bakker
bakker heb je nog brood?
-wil je wit of bruin brood?
maakt niet uit ik ben toch op de fiets![]()
![]()
opticien, heeft u brillenpootjes??? ja?? dat zal wel lastig lopen.....quote:op donderdag 2 juni 2005 09:09 schreef star_gazer het volgende:
slager, heeft u ook varkenspootjes?
ja? dat loopt wel lastig zeker!
!!!1111:d:d:dd:d:d;dd:d; d:déén!!1111Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one![]()
wat is het verschil tussen een overreden egel en een overreden allochtoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is fok!forum zonder forum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
komt een man bij de dokter en zegt: "dokter, dokter; ik denk telkens dat ik onzichtbaar ben!!"
zegt de dokter: "hallo? wie spreekt daar??"
[ Bericht 3% gewijzigd door DeltaHF op 02-06-2005 20:39:03 ]Met dubbel s; aldus![]()
wat is het verschil tussen een dood vogeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is knalgroen met korte haren en als je het tegen de muur gooit, gaat bij de buren de telefoon. wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is wit en staat in de wei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.![]()
quote:op donderdag 2 juni 2005 18:43 schreef heijx het volgende:
wat is het verschil tussen een dood vogeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is knalgroen met korte haren en als je het tegen de muur gooit, gaat bij de buren de telefoon. wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is wit en staat in de wei.hehehe geweldig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
er lopen 3 domme blondjes op straat. zegt de ene tegen de andere: mag ik in het midden lopen.
zegt de derde: die kende ik al
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
staat 1 boom in de wei, zegt hij tegen het schaap.. hoi:d
:
:d:d ;d;dz!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
loop ik gisteren door de binnenhof in amstelveen, moet ik schijten als een gek dus ik de v&d in gesjeest en naar de plee daar.
ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te lullen: "hey, hoe is 't?"
nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op de plee van de v&d, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "ja, lekker..."
die andere gast weer: "wat ben je aan het doen dan?"
wat is dat voor vraag? dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "nou..hetzelfde als jou, een beetje zitten hier..."
op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die gast weer een vraag stelt. komt die gast met het volgende: "zal ik met je meegaan naar huis straks?"
nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig: "eh...ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag.."
dan hoor ik die gast opeens een beetje geïrriteerd het volgende zeggen: "luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, later!"Jullie zijn zo kinds![]()
geweldig
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict![]()
het is geel en als het in je oog komt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is zwart en als het uit de boom valt is je tv kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lijkt op een halve katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen een belg een duitser en een nederlander een cafee binnen
zegt de barman: is dit een grap of zo??
komt een man bij de dokter: dokter ik denk dat ik schizofreen ben.
dokter: rustig meneer wilt u niet zo door elkaar heen praten.Doei![]()
staat er een turk bij de kassa...![]()
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: