heel stoer hoor. koekje?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
Er zaten maar 10 posts tussen over het hele forum tussen de LaPo en de OP
Er zijn mensen die fatsoenlijk spul kopen wat niet stinkt en wat niet na 1x gebruiken kapot isquote:
Die stank maakt niets uit, Sandra kan niet ruikenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die fatsoenlijk spul kopen wat niet stinkt en wat niet na 1x gebruiken kapot is
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die stank maakt niets uit, Sandra kan niet ruiken
Je wordt ook niet leip van je eigen lucht?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die stank maakt niets uit, Sandra kan niet ruiken
Zal je wel stoned van worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wordt ook niet leip van je eigen lucht?
Over 2 minuten komt de uitslag van Schier al binnen gok ik zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef Spyronius het volgende:
ooh wat spannend nog een paar minuten en dan weten we het zeker, het wordt nee.
Ook al heb ik ja gestemd.
Strips tekenen. Erg goed zelfs.quote:
gaaf!quote:
Zonde van je bij elkaar gelasde centjesquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Strips tekenen. Erg goed zelfs.
[..]
gaaf!
Ik heb voor 64 euro vrachtwagenboeken en folders en zo gekocht
12 uur werken naar de klotequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonde van je bij elkaar gelasde centjes
lukt het niet met een foto van sandra?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik kijk naar paris Hilton die een orgasme faket
nog steeds geen deuken sjoewequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
Dus nu hebben geen auto's meer en staan er twee bomen af te fikken buiten?
Reken er maar niet opquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zal Balkenkloot nu aufrausen?
precies!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Weet je wat mooi zou zijn..
Als de grenzen ook weer dicht gaan.. en er een Duitse streng kijkende douanebeambte (met snor) je de grens niet overlaat omdat je geen NL sticker op je auto heb zitten..
DAT waren tijden![]()
![]()
rollend in mijn benz met mijn dikke pens op het stuurquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Youp het volgende:
[..]
herm houdt van dikke duitsers in strakke lederhosen?
Waar denk je dat wij die boot van hebben betaald!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nu kan je gewoon met 200 km/u met 20 kilo cocaine de grens over rossen
open ik het vuurquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
rollend in mijn benz met mijn dikke pens op het stuur
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
rollend in mijn benz met mijn dikke pens op het stuur
hoeren?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar denk je dat wij die boot van hebben betaald!
Vriendjes met mensen die in de Quote 500 staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar denk je dat wij die boot van hebben betaald!
Ja die zal een boot voor ons kopenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vriendjes met mensen die in de Quote 500 staan
idd.. kansloosquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja die zal een boot voor ons kopen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd.. kansloos
maar hij is dat gewend van de overheid natuurlijk
Sock on the mast collective?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:12 schreef Sjoewe het volgende:
Onze boot is toch de meest gangsta van allemaal
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd.. kansloos
maar hij is dat gewend van de overheid natuurlijk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De belangrijkste persoon bij onze lokale overheid is een louche autohandelaar
[afbeelding]
Jij welquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb geen boot, nou hoor ik er zeker niet meer bij?
28 ton Urker gloriequote:
foto.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef vlad het volgende:
ik heb ook een eigen boot(je)![]()
en mijn ouders ook![]()
foto gaat niet lukkenquote:
Geef het nou maar gewoon toenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil geen ganstah zijn dus ben ik ook geen wangsta
helemaal waarquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef het nou maar gewoon toen
Op het water ben je niks met 3 BMW's
Woon ik 2 straten vanaf jaquote:
Ik woon aan de maas en de niersquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:33 schreef Youp het volgende:
ik woon bijna in de maas en we hebben geen boot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |