Ach, zolang je geen gereedsschapskist onder je stoel vindt in plaats van een reddingsvest is er niets aan de handquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef Fillipe het volgende:
Ja ik dus godverredomme!
Heb al harstikke vaak gevlogen, maar toen wel in goed onderhouden toestellen van Nederlandse maatschappijen! (Tenminste daar gaan we gemakshalve maar even vanuit!)
En nu... 12 Juli naar Alanya met die turkste kutmaatschappij. Altijd leuk als vrienden de vakantie voor je boeken. "Ja scheelt 100 euro vanaf Eindhoven!' Nou en?! Ik betaal liever 100 euro meer!
Dan weet ik in ieder geval (zeker) dat ik (veilig) aankom! Nu weet ik geeneens of ik uberhaupt wel aankom!
Pfff 'studentenreizen' lekker low budget allemaal! Nee ik spaar voortaan wel wat meer...
tegen die tijd is het over het algemeen wel al te laatquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang je geen gereedsschapskist onder je stoel vindt in plaats van een reddingsvest is er niets aan de hand
Dat is wel zo, maar je gaat wel dood met het gevoel dat je er wat aan kon doen (met die gereedsschapskist)quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tegen die tijd is het over het algemeen wel al te laat
Liever helemaal niet inderdaad! Zodat we mooi overgeboekt worden naar een propere vliegmaatschappij!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:04 schreef Sandertje21 het volgende:
En jij denkt dat je überhaupt de lucht in komt?
neem je gereedschapskist mee, dan mot dat toch goedkomenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Liever helemaal niet inderdaad! Zodat we mooi overgeboekt worden naar een propere vliegmaatschappij!
Of ga voor de MacGyver methode en neem een rol ducktape en een elastiekje meequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neem je gereedschapskist mee, dan mot dat toch goedkomen
Het is dat ik niet technisch ben...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Je tas tot de nok toe afladen met gereedsschapquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je vergeet je paperclipquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Of ga voor de MacGyver methode en neem een rol ducktape en een elastiekje mee.
The A-team.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Of ga voor de MacGyver methode en neem een rol ducktape en een elastiekje mee.
Daar kom je niet mee door de douanequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Een Swiss army knife is volgens mij geen overbodige luxe in dat vliegtuig.
En die blijven na zo'n vlucht in het vliegtuig achterquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die moeten dan ook standaard onder iedere stoel zitten.
Metaaldetector na afloop!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef Vava het volgende:
[..]
En die blijven na zo'n vlucht in het vliegtuig achter![]()
Zijn die erquote:
Die zijn er niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Zijn die er![]()
heb al haast 40 keer gevlogen maar kan het me niet herinneren![]()
lees: 7e hands vliegtuigenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb je je trouwens al afgevraagd waarom je twee enkeltjes gekregen hebt? Omdat ze steeds een nieuw vliegtuig moeten kopen na een vlucht.
Misselijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
wat heb je voor status als je groen bent?
Check even de staart van het toestel. Hangt er een grote magneet achter, dan zou ik niet instappen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef Fillipe het volgende:
Ja ik dus godverredomme!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je tas tot de nok toe afladen met gereedsschap![]()
Kom je bij de douane zegt die vent: Wat zijn wij van plan?
En jij zo: Nou, meneer, dat zal ik u vertellen. Ik vlieg namelijk met Onur Air.
Douanier: Loopt u maar door, meneer.
Wat moet ie nou weer met een tank. Die vliegen echt niet al te goed hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
The A-team.
Met een stofzuiger, een auto en een lasapparaat maken ze een tank![]()
Wie gaat er verdomme dan ook naar Turkijequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef Fillipe het volgende:
Ja ik dus godverredomme!
Heb al harstikke vaak gevlogen, maar toen wel in goed onderhouden toestellen van Nederlandse maatschappijen! (Tenminste daar gaan we gemakshalve maar even vanuit!)
En nu... 12 Juli naar Alanya met die turkste kutmaatschappij. Altijd leuk als vrienden de vakantie voor je boeken. "Ja scheelt 100 euro vanaf Eindhoven!' Nou en?! Ik betaal liever 100 euro meer! Dan weet ik in ieder geval (zeker) dat ik (veilig) aankom! Nu weet ik geeneens of ik uberhaupt wel aankom!
Pfff 'studentenreizen' lekker low budget allemaal! Nee ik spaar voortaan wel wat meer...
Ja dat was lekker goedkoop, en aangezien we allemaal maximaal bijlenen van de IBG ipv te werken moet je je budget toch enigszinds aanpassen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:15 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
Wie gaat er verdomme dan ook naar Turkije![]()
Sparen en ga naar Spanje .. psies hetzelfde alleen goede vliegtuigen en minder enge ziektes![]()
Waarom moeten mensen naar Spanje gaan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:15 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
Wie gaat er verdomme dan ook naar Turkije![]()
Sparen en ga naar Spanje .. psies hetzelfde alleen goede vliegtuigen en minder enge ziektes![]()
Great.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:49 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Als die vliegtuigen worden nu toch super gecontrolleerd. Ik zou niet zo bang zijn.
Wel als je een binnenlandse vlucht in turkije met unor air zoals laura 2000
Waarom niet ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:38 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik kan trouwens ook per bus/trein van Istanbul naar Adana reizen...
Maar of het daar zo veel veiliger van wordt...![]()
Op Aegee Summer University gaan met 30 andere (europese) studenten!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom niet ?
De bussen/treinen zien er erg netjes uit.
Alleen wat ik me afvraag, wat moet je in godsnaam doen in Adana.
Of word je ontvoerd, verkracht, uitgehuwelijkt en bekeerd tot de islam en ergens in een huis in het taurus gebergte gestopt....Maar het kan natuurlijk heel leuk wordenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:53 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Op Aegee Summer University gaan met 30 andere (europese) studenten!![]()
Maar ik vind het toch wel een hoge engheids-factor hebben aangezien ik helemaal alleen naar Turkije ga reizen en daar zelf ook (nog) niemand ken.![]()
Maar met een beetje geluk wordt het superleuk!![]()
Oh.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef Bob-B het volgende:
Ach het valt mee, ik heb er al 2x mee gevlogen (2x heen en terug dan). En ik leef nog. Natuurlijk moet je niet gaan schrikken als er een plafondplaat van 2 bij 1 meter naar beneden komt vallen (dat was schrikken) en je moet ook niet denken dat het de kwaliteit haalt van Basiqair, martinair, of hollandexcel. Maar het eten is wel goed...galgenmaal
Oja en dan was er nog die keer dat de motoren te weinig vermogen hadden waardoor we bleven hangen op dezelfde hoogte, dat was ook flippen. En dat hij te laat ging remmen....Eingenlijk best veel voor 4x vliegen
Ja mijn ouders willen ook nooit meer met onur air vliegen, meer door eigen ervaring dan door het nieuws. Ik ben het met ze eensquote:
Bus wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:38 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik kan trouwens ook per bus/trein van Istanbul naar Adana reizen...
Maar of het daar zo veel veiliger van wordt...![]()
quote:11 augustus 2004
ISTANBUL (ANP/RTR/AFP) - Door een botsing tussen twee treinen in
het noordwesten van Turkije zijn woensdag ten minste vijf doden
gevallen. Er vielen zeker twintig en mogelijk honderd gewonden,
aldus politie en functionarissen. Het is de tweede keer in drie
weken dat Turkije werd getroffen door een ernstig treinongeluk.
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, lekker dat Onur Air. Mijn broer gaat er binnenkort ook mee op vakantie.
Dan praten we wel over een jaar terug, en ik heb ook de route afgelegt tussen Istanbul/Ankara, heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef heijx het volgende:
[..]
Bus wel.
Trein zou ik ook niet een twee drie doen.![]()
[..]
Nadat Nederland zijn 15 miljoen euro aan Onur Air heeft betaaldquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:28 schreef heijx het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Volgende week hebben ze weer een landingsverbod aan de broek.![]()
Dat landingsverbord mag per direct weer van kracht worden wat mij betreft. Met vliegtuigen kun je qua onderhoud echt geen enkel risico nemen, en dat hebben die prutsers bij Onur Air niet echt goed begrepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:28 schreef heijx het volgende:
Ik denk van niet.
Volgende week hebben ze weer een landingsverbod aan de broek.![]()
Ja ben het met je eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef saban het volgende:
Pff, wat wordt alles weer zo erg overdreven.
Is er ooit een vliegtuig van ze neergestort of 'net op het nippertje niet gestort is' ?
Nee, nooit een vliegtuig van ze neergestort.
Politieke zooi
Onderhoud wordt niet eens door hen zelf gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat landingsverbord mag per direct weer van kracht worden wat mij betreft. Met vliegtuigen kun je qua onderhoud echt geen enkel risico nemen, en dat hebben die prutsers bij Onur Air niet echt goed begrepen
Dan besteden ze het aan de verkeerde uit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef saban het volgende:
[..]
Onderhoud wordt niet eens door hen zelf gedaan.
Speciale inspectie voor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:33 schreef heijx het volgende:
[..]
Dan besteden ze het aan de verkeerde uit.
Beun de Haasch Vliegtuigonderhoud of Biereco Aircraft Service.![]()
Corendon is een reisorganisatie en geen vliegmaatschappij, en maakt bijna altijd gebruikt van Onur Airquote:
Oh, en een Turkse binnenlandse vlucht is natuurlijk nog veel onveiliger omdat we hier in Nederland tenminste nog vrij strenge regels etc hebben..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Corendon is een reisorganisatie en geen vliegmaatschappij, en maakt bijna altijd gebruikt van Onur Air
http://www.corendon.com/netherlands/corendoninfo.aspquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Corendon is een reisorganisatie en geen vliegmaatschappij, en maakt bijna altijd gebruikt van Onur Air
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:43 schreef heijx het volgende:
[..]
http://www.corendon.com/netherlands/corendoninfo.asp
![]()
ma, de trein was gezellig, nog nooit zon relaxte treinrit gehad haha! een enorme boemeltrein waarbij de turken niet in het toeristentreindeel mochten komen, maar och, super!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef heijx het volgende:
[..]
Bus wel.
Trein zou ik ook niet een twee drie doen.![]()
[..]
Nee, maar naar het hiernamaals. Ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:35 schreef dvdfreak het volgende:
Ik ga niet met Onur Air als ik in juli naaar Turkije ga
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:43 schreef heijx het volgende:
[..]
http://www.corendon.com/netherlands/corendoninfo.asp
![]()
Hej daar zit wat inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:51 schreef Flyingdutchman het volgende:
...Paniek zaaier! Laat je toch niet zo beïnvloeden door de meida man! Je gaat zo op een Amerikaan lijken.
Denk je nou echt dat als het niet veilig is een piloot ooit instapt??? NEE
Dus ga nou maar lekker naar Turkije..en geniet van't mooie weer![]()
offtopic: kan me vaag iets herinneren van 11 septemberquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |