mja.. FC ijsselsteinquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is gespot door een grote club?
Ik sta al ergens geloof ik. Maar je verwacht iemand die kaal is en op Fred vd Hoorn lijkt. Gek hoe je je een beeld vormt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Dankje Suijk![]()
Wanneer kunnen we jou beoordelen?![]()
Ja dat is zo, en dat blijf je ook wel houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik sta al ergens geloof ik. Maar je verwacht iemand die kaal is en op Fred vd Hoorn lijkt. Gek hoe je je een beeld vormt.
Ja precies, vooral iedereen die een persoon in zijn icoontje hebben staan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en dat blijf je ook wel houden.
Ik zie jou nog steeds voor me als iemand met een hoed op, terwijl ik al wel jou een keer op een foto heb gezien![]()
Ja, dan vooral. Ook bij anderen probeer ik me soms een beeld te vormen, maar die komt dan niet of nauwelijks overeen met wat ik me voorstelde, wanneer ik dan een foto van die persoon ziequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja precies, vooral iedereen die een persoon in zijn icoontje hebben staan.
Mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef JaWi het volgende:
Goedenavond.
* JaWi klaar met werken is en mooi bijgebruind is.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan vooral. Ook bij anderen probeer ik me soms een beeld te vormen, maar die komt dan niet of nauwelijks overeen met wat ik me voorstelde, wanneer ik dan een foto van die persoon zie
JaWi lijkt echt sprekend op zijn icoontje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dan vooral. Ook bij anderen probeer ik me soms een beeld te vormen, maar die komt dan niet of nauwelijks overeen met wat ik me voorstelde, wanneer ik dan een foto van die persoon zie
ook hier herkenbaarquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
JaWi lijkt echt sprekend op zijn icoontje.
Pyth en Noca hebben toch ook zichzelf in hun icoonquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is de enige hier die op het icoontje lijkt, clauwheee.
Vind je? Ik zie er nu alweer anders uit..tussen mijn icoontje en die in het fotoboek zit echt een aantal jaren verschil. Ik ben op mijn icoontje iets van 4 jaar jonger.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is de enige hier die op het icoontje lijkt, clauwheee.
ja en bij sommige weet ik ook wel hoe ze er uit zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pyth en Noca hebben toch ook zichzelf in hun icoon![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hooliganquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
De meest linkse in het wit(elftalbegeleider dus)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
JaWi lijkt echt sprekend op zijn icoontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |