Haha, ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
Moest even editten want de de Amerikaanse Verdonk leest mee.
Ben ik straks de enige die thuis is gebleven.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Zou SCH nou zelf nog hebben gestemd?
Nee, want die is principieel tegen dit referendum, dus zou dat onlogisch zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Zou SCH nou zelf nog hebben gestemd?
Da's toch logisch als je tegen een referendum bent?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar goed... Dan gaat zijn stem verloren.
Maar hij wilde ook misschien 'Ja' stemmen om wat tegengewicht te geven aan de dommige, zure nee-stemmers.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want die is principieel tegen dit referendum, dus zou dat onlogisch zijn.
Wie van die kinderen ben jij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Afgelopen zaterdag kampioen op toernooi geworden:
[afbeelding]
Je ziet er best normaal uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
De meest linkse in het wit(elftalbegeleider dus)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gok dat Robbie helemaal links staat.
Nee dit was toevallig de laatste keer dat hij in actie kwam voor FC Den Bosch.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Vast die gast die vooraan ligt te poseren.
quote:
Hij is gespot door een grote club?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dit was toevallig de laatste keer dat hij in actie kwam voor FC Den Bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |