abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:58:15 #126
17698 nappel
raar menneke..
pi_27553951
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:57 schreef N.icka het volgende:
Triest voor de jongen dat hij het zo zwaar had dat de dood de enige uitweg voor hem was.
Ja, maar er zijn meerder uitwegen die naar Rome leiden...
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:58:23 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27553955
quote:
Triest voor de jongen dat hij het zo zwaar had dat de dood de enige uitweg voor hem was.
dat zeker.
ik kan me een tijdje terug herinneren, toen was er een jonge jongen voor de trein gesprongen, vond ik wel heel erg om te horen. dat op die leeftijd dit schijnbaar nog maar je enige uitweg is, van alle ellende vandaan...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27554006
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, de één zijn dood is de ander zijn middag verkloot.
Briljant.
pi_27554175
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef nappel het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn meerder uitwegen die naar Rome leiden...
Idd, er zijn veel zachtere manieren. Is deze manier van zelfmoord plegen toch altijd een laatste schreeuw om aandacht?
pi_27554191
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Een soort pit-stop, kijken hoe snel ze het kunnen schoonmaken

Nee de NS pakt t verkeerd aan en moet als prioriteit nr1 zn passagiers hebben. Dus die trein moet blijven staan en er moet ander vervoer geregeld worden. Trein, bus, whatever. Maar laat je passagiers niet 3.5 uur zonder enige update whatsoever ( en om de 45 minuten zeggen dat we nog stilstaan valt bij mij onder non-informatie ).
Wat had die conducteur dan moeten zeggen?
"Dames en heren, hier de 10 minuten-update. We hebben nu ook zijn rechterarm gevonden, daarnaast is de brandweer nu z'n hoofd aan het verwijderen uit de wielen."
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:06:14 #131
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27554223
quote:
Vast een gothic...
[KNE]-Mod
pi_27554241
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:04 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Idd, er zijn veel zachtere manieren. Is deze manier van zelfmoord plegen toch altijd een laatste schreeuw om aandacht?
Inderdaad. Gewoon negeren die attention whores.
pi_27554272
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef _The_General_ het volgende:
Op het stuk eindhoven - roermond is het trouwens ongeveer 4 keer per week raak met zelfmoorden,
Meer dan 200 per jaar idd... Triest, maar waar.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:08:51 #134
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27554313
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef Carport het volgende:

[..]

echt waar?
bizar zeg
pi_27554381
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef Carport het volgende:

[..]

Idd, ik reis iedere dag roermond - eindhoven en terug heb het gelukkig nog niet meegemaakt in drie jaar.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:12:16 #136
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27554425
Dordrecht - Roosendaal was ook altijd een druk stuk, daar gaat nu heel tactisch ook de HSL rijden. Nouja, die gaat naar breda, maar die komt daar dus wel langs Lage Zwaluwe langs.
[KNE]-Mod
pi_27554500
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

echt waar?
bizar zeg
Ja, zo'n 200x per jaar is de oorzaak van vertraging zelfmoord.
Aan de hand van de melding van de storing kan je ook opmaken of het om een zelfdoding gaat. Als er melding wordt gemaakt van een 'aanrijding' (zonder iets er bij) is het vaak een zelfdoding, anders staat er wel 'aanrijding met auto' oid. Zelfdodingen worden niet als zodanig aangeduid bij de vertragingen (logisch).
pi_27554523
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Vast een gothic...
!

Het was vast een of andere leipo uit die inrichtig. The usual zullen we maar zeggen.

Wat ik niet snap is waarom ze dat stuk spoor niet afzetten met een 3m hoog hek ofzo dat die freaks er niet overheen kunnen klimmen.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:05 schreef Carport het volgende:

[..]

Wat had die conducteur dan moeten zeggen?
"Dames en heren, hier de 10 minuten-update. We hebben nu ook zijn rechterarm gevonden, daarnaast is de brandweer nu z'n hoofd aan het verwijderen uit de wielen."
Nou nee, maar de nonsens om te zeggen: het kan FF duren. We staan nog steeds stil.

Zeg dan gewoon dit gaat 3-4 uur duren.

Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
pi_27554551
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:14 schreef Carport het volgende:

[..]

Ja, zo'n 200x per jaar is de oorzaak van vertraging zelfmoord.
Aan de hand van de melding van de storing kan je ook opmaken of het om een zelfdoding gaat. Als er melding wordt gemaakt van een 'aanrijding' (zonder iets er bij) is het vaak een zelfdoding, anders staat er wel 'aanrijding met auto' oid. Zelfdodingen worden niet als zodanig aangeduid bij de vertragingen (logisch).
Er werd toch echt gezegd: we hebben een aanrijding met een persoon gehad. En later zelfst. We hebben een dodelijke aanrijding met een persoon gehad.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:18:45 #140
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_27554637
je had uit kunnen stappen en over zijn lijk moet pissen. Dat zal em leren
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_27554646
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]

Nou nee, maar de nonsens om te zeggen: het kan FF duren. We staan nog steeds stil.

Zeg dan gewoon dit gaat 3-4 uur duren.

Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Zo'n melding zou idd fijn zijn, dan weet je waar je aan toe bent.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Er werd toch echt gezegd: we hebben een aanrijding met een persoon gehad. En later zelfs. We hebben een dodelijke aanrijding met een persoon gehad.
In de trein zelf wordt dat idd vaak wel omgeroepen. Ik doelde op de berichtgeving op de radio, NS-site en teletekst. Daar wordt vrijwel nooit gesproken over aanrijdingen met persoon.
pi_27554745
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef Carport het volgende:

[..]

Zo'n melding zou idd fijn zijn, dan weet je waar je aan toe bent.
[..]

In de trein zelf wordt dat idd vaak wel omgeroepen. Ik doelde op de berichtgeving op de radio, NS-site en teletekst. Daar wordt vrijwel nooit gesproken over aanrijdingen met persoon.
true.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:25:30 #143
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_27554875
ik zie überhaubt niet in waarom ze er voor stoppen...
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_27556211
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef _Floddertje_ het volgende:
En wat het dubbel zo erg maakte waren de mensen in mijn coupé die zaten te zuchten en te steunen omdat ze vertraging opliepen. Terwijl er net iemand dood was gegaan. Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en de reacties in dit topic vind ik ook vreselijk.
Ik zou ook balen schelden en zuchten als ik 3.5 in een k*t trein moest wachten terwijl ik bijvoorbeeld naar school moet of gewoon een drukke dag gehad heb en graag weer naar huis wil

Lijkt me normaal dat je het dan niet leuk vind hé, en btw. je moet juist blij zijn voor diegene want die wilde het zélf en het is gelukt...dus daar hoef je (als onbekende/buitenstaander) lijkt me niet echt getreurd om te zijn.... (het was z'n eigen keuze, that's it, ik vind het meer een vieze egoïst dat hij voor de trein springt)
Haleloeja
pi_27557329
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:42 schreef nietzman het volgende:

[..]

Die spuiten de trein schoon.

Serieus.
Laatst op Den Haag Cs hadden ze hun werk niet zo goed gedaan, de voorkant van de trein zat nog onder de bloedspetters
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:33:43 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27557381
getsie
pi_27557786
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:06 schreef Gelderland het volgende:
Ik zou ook balen schelden en zuchten als ik 3.5 in een k*t trein moest wachten terwijl ik bijvoorbeeld naar school moet of gewoon een drukke dag gehad heb en graag weer naar huis wil

Lijkt me normaal dat je het dan niet leuk vind hé, en btw. je moet juist blij zijn voor diegene want die wilde het zélf en het is gelukt...dus daar hoef je (als onbekende/buitenstaander) lijkt me niet echt getreurd om te zijn.... (het was z'n eigen keuze, that's it, ik vind het meer een vieze egoïst dat hij voor de trein springt)
En jouw reactie is dus (samen met nog een heleboel andere hier) precies wat ik zo erg vind: het totale gebrek aan empathie, het simpele en keiharde oordelen, zonder ook maar iets van de achtergrond te weten, zonder enig medegevoel voor iemand die kennelijk zo ten einde raad was dat dit verschrikkelijke en eenzame einde kennelijk zijn enige uitweg was. Het is tekenend voor het egocentrisme van deze tijd. 'Wat kan het schelen dat iemand dood wil, als ik er maar geen last van heb.' Ik vind het echt onvoorstelbaar dat mensen zo kunnen denken.
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:47:01 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27557886
zoiu jij dan 3 en een half uur in die trein gaan zitten janken om ander4mans lijden floddertje?
nou, ik niet hoor, bekijk het maar.
leuk dat iemand dood wil, maar, in godsnaam, val daar inderdaad anderen niet op een dergelijke manier mee lastig. dat is namelijk echt nergens voor nodig.
pi_27558124
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
zoiu jij dan 3 en een half uur in die trein gaan zitten janken om ander4mans lijden floddertje?
Dat is inderdaad letterlijk wat er die keer dat ik het meemaakte is gebeurd, ja.
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:55:58 #150
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27558254
Dat ze voor een trein springen ok, maar waarom voor mijn trein?
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')