Wat mij betreft voldeed hij best bij Ajax ja. Hij had de pech dat Maxwell beter was, die concurrentie zal hij bij jullie niet hebben....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
? Jij had hem dus liever nog bij Ajax gezien?
Whatever, voor mij blijft het een foute speler.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou vind wel dat je wat overdrijft. T'is een goeie jongen, hard werkend en zonder vedette trekjes Jood.. ja.. alsof er niet meer 'joden' hebben gespeeld bij jullie? En Rat klopt ook niet heHij's niet van NAC of GBA
quote:WIM JANSEN WORDT ADVISEUR
Wim Jansen wordt adviseur van Feyenoord. De 58-jarige oud speler en oud-trainer heeft gisteren zijn ja-woord gegeven. Jansen zal de directie gevraagd en ongevraagd van advies dienen bij het aan- en verkoopbeleid, de jeugdopleiding, de scouting, de samenwerkingsverbanden met andere clubs en andere voorkomende technische zaken. Het dienstverband met de oud-international gaat per 1 juli aanstaande in.
Met de terugkeer van Wim Jansen gaat niet alleen een wens van de supporters en een aantal oud-Feyenoorders in vervulling, ook de leiding van Feyenoord verheugt zich op de dagelijkse rechtstreekse betrokkenheid van Jansen. ‘Het is een uitstekende zaak dat Wim terugkeert’, verklaarde Jorien van den Herik, de voorzitter van de Raad van commissarissen. ‘De gesprekken die tot zijn beslissing hebben geleid zijn uiterst plezierig geweest. Wim heeft een volstrekt eigen mening over voetbal. Daar wil de organisatie graag gebruik van maken in het belang van de toekomst van Feyenoord. Zoals we Wim kennen zal hij zijn bijdrage hieraan zorgvuldig leveren en op de achtergrond.’
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
o sorry fransie, had jouw post nog niet gezien
Tegen Engeland had ie maar 4 blunders waarvan slechts 2 tot een tegengoal leidden, progressie, lichtpuntjes enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Zal Koeman Gibbs ook "een wereldverdediger" vinden of mag ie weg?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja I know, maar Cart_man zei dat 'ie maandag gepresenteerd zou worden
Is er weer contact dan? vi.nl plaatste een half uur geleden nog het bericht dat hierboven ook al staat: dat het Simons volkomen ontgaat waarom Feyenoord al drie weken niets van zich heeft laten horen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef fransie102 het volgende:
En nog meer goed nieuws : de komst van Simons is weer een stukje dichterbij. Brugge wil Pardo, en als die vanavond z'n ja-woord aan Brugge geeft komt ie dan echt voor 4 miljoen.
Dat laten ze natuurlijk niet toe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:36 schreef Staanplaats het volgende:
Adviseur...hmmmzz had liever gezien dat hij is verantwoordelijkheid had genomen..
Of hij wilt het niet, net als Cruijff..quote:
Koeman redt het niet, Jansen wordt met de winterstop zowel TD als trainer/coach. mark my wordsquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook niet erg vinden als Wotte eruit geflikkerd wordt en dat Jansen gewoon TD wordt.
Paauwe is gewoon schandalig behandeld door Gullit, en wat krijg je er voor terug, Gibbsquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:18 schreef snabbi het volgende:
Ik ben nooit echt fan geweest van Paauwe. Wel heb ik zijn waarde altijd wel gezien maar het laatste jaar was het echt niet goed. Uiteraard werd dat vol in de schijnwerpers gezet door gullit, maar feit blijft dat hij niet lekker speelde.
Ook wil Paauwe gewoon niet meer voor Feyenoord spelen door de manier waarop hij is behandeld. Dus denk ik dat Gibbs een betere keuze is dan Paauwe.
Hij wil, en geen trainer, en ook geen td...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koeman redt het niet, Jansen wordt met de winterstop zowel TD als trainer/coach. mark my words
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |