vi.nlquote:Shinji Ono breekt middenvoetsbeentje
2/6/2005 8 :51
Hij had nog de Confederations Cup op zijn programma staan, maar Shinji Ono kan zich waarschijnlijk gaan richten op het nieuwe seizoen van Feyenoord.
Het Japanse team heeft zijn kampen opgeslagen in Abu Dhabi voor het WK-kwalificatie in en tegen Bahrein. Bondscoach Zico kan in dat duel niet beschikken over Shinji Ono, die ook de wedstrijd tegen Noord-Korea in Bangkok moet missen.
Tijdens de training ging het mis bij Ono. De middenvelder brak zijn middenvoetsbeentje. Onduidelijk is nog hoe lang de Feyenoorder aan de kant staat. Maar waarschijnlijk zal hij ook ontbreken op de Confederations Cup.
Dat zou eindelijk weer eens een goede aankoop van jullie zijn.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Van Damme naar Feyenoord komt...........![]()
![]()
![]()
quote:Simons is wachten op Feyenoord beu
Timmy Simons raakt het wachten op een transfer naar Feyenoord stilaan beu. De middenvelder van Club Brugge is
verbaasd dat hij al een tijdje niets meer heeft gehoord.
Ik heb drie weken geleden voor het laatst contact gehad met Feyenoord'', stelt de aanvoerder van de
Rode Duivels. ,,Ze weten wat ik wil en dat zou geen onoverkomelijke problemen moeten opleveren.'' Van
Feyenoord-kant wordt benadrukt dat de transfersom fors is.
Op tt staat dat ie weer enkele maanden is uitgeschakeld...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
vi.nl
Die is dus nog niet weg voorlopig.
Wat een geweldig nieuws allemaal vandaag...quote:2/6/2005 - Kalou beslist over een maand
(Gepost door K)
BRON: DeTelegraaf
Salomon Kalou staat voor de moeilijke beslissing om alsnog een poging te doen voor het Nederlands paspoort en Oranje of te kiezen voor een transfer naar een buitenlandse topclub. "Tijdens m’n vakantie in Ivoorkust zet ik alles op een rijtje en neem ik een beslissing. Keer ik op 1 juli terug in Rotterdam, dan kies ik voor Feyenoord en het Nederlanderschap, en anders wil ik een transfer maken naar een club die speelt in de Champions League. Bij dat scenario ligt het voor de hand voor Ivoorkust te kiezen. Ik geef mezelf een maand om te beslissen over m’n voetbaltoekomst."
? Jij had hem dus liever nog bij Ajax gezien?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zou eindelijk weer eens een goede aankoop van jullie zijn.....
Ja I know, maar Cart_man zei dat 'ie maandag gepresenteerd zou wordenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De deal is nog steeds niet rond.
Als het effe kan létterlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef fransie102 het volgende:
Als het nu weer fout gaat met Simons doordat er te langzaam onderhandeld is, moet Wotte's hoofd rollen.
Dat zei ik een paar topics geleden ook al, en verdedigen deed hij ook niet verkeerd, toen we de UEFA Cup wonnen stond hij samen met Keesie achterin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:07 schreef Cart_man het volgende:
Overigens mag een beetje meer respect voor Paauwe ook wel. Mede dankzij hem heeft Feijenoord een paar mooie prijzen gepakt, de enigste twee zelfs.![]()
Was een goede middenvelder en een wat mindere verdediger...
Komt hij ook eens uitgerust op de 1e training (als hij blijft) wat ik wel hoop, want moet een goede verdedigende middenvelder is het een heel nuttige speler.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
vi.nl
Die is dus nog niet weg voorlopig.
Te laat. NAC is al afgehaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef snabbi het volgende:
ach, het is natuurlijk maar een uitgangspunt. Ik denk dat ze vanzelf omlaag gaan wanneer de onderhandelingen beginnen.
een post zonder leedvermaak? Dan is het pas echt erg met ons gesteldquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Munch is toch die gast van Panathinaikos die dit jaar in de CL een paar keer heeft laten zien een gigantische pegel in huis te hebben?
Nou vind wel dat je wat overdrijft. T'is een goeie jongen, hard werkend en zonder vedette trekjes Jood.. ja.. alsof er niet meer 'joden' hebben gespeeld bij jullie? En Rat klopt ook niet hequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Op tt staat dat ie weer enkele maanden is uitgeschakeld...![]()
van damme: jood, rat en gewoon te slecht![]()
Scholen is aardig, amar ik hoopte toch wel op Babsie eigenlijk... van wereldkeeper naar een kapot gemaakte hoopje ergernis... nog bedankt enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Te laat. NAC is al afgehaakt.
Geen Babos maar Schollen onder de lat bij NAC
Dennis Gentenaar, Khalid Sinouh, en deze week ook nog eens Gábor Babos. NAC Breda had wat keepers op het oog. Maar de Brabantse club gaat door met Davy Schollen. 'We hebben een goede deal gesloten.'
NAC Breda was naarstig op zoek naar een nieuwe keeper. Davy Schollen leek zich op te kunnen maken voor een terugkeer naar RC Genk, dat hem voor een jaar had verhuurd aan de Brabantse club.
Gentenaar was in gesprek met NAC, dat ook met Sinouh om de tafel zat. Deze week kwam daar nog een kandidaat bij. Babos had immers begin deze week te horen gekregen dat zijn toekomst niet meer bij Feyenoord ligt. En laat NAC goede ervaringen hebben met de Hongaar.
Maar de vraagprijs van Feyenoord was te veel van het goede. NAC haakte af bij het horen van de bedragen van naar verluidt 400.000 (voor jaar huur) en twee miljoen (definitieve overgang). (vi.nl)
quote:No Reds talks for Kuyt
Liverpool have not held talks with Dirk Kuyt, according to the Feyenoord striker's agent.
The Dutch international has been strongly linked with a move to England after yet another successful campaign in De Eredivisie.
He has bagged an incredible 69 league goals in just three seasons, with Utrecht and Feyenoord.
Kuyt moved to Feyenoord in 2003 and he only signed a new long-term deal at De Kuip in March this year.
However, links with a move to England have been growing stronger and stronger with firstly Arsenal and Newcastle, and now Liverpool, tipped to make a move.
Kuyt’s agent Rob Jansen has told skysports.com that no talks have taken place with any other club, including Liverpool.
“We haven’t had contact with Liverpool or any other clubs so far,” Jansen revealed.
“We are not in talks at the moment with any club.
“Dirk is at Feyenoord and that is it until they say otherwise.”
bron: http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=282013&lid=2&cpid=9&title=No+Reds+talks+for+Kuyt&channel=Football_Home
Wat mij betreft voldeed hij best bij Ajax ja. Hij had de pech dat Maxwell beter was, die concurrentie zal hij bij jullie niet hebben....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
? Jij had hem dus liever nog bij Ajax gezien?
Whatever, voor mij blijft het een foute speler.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou vind wel dat je wat overdrijft. T'is een goeie jongen, hard werkend en zonder vedette trekjes Jood.. ja.. alsof er niet meer 'joden' hebben gespeeld bij jullie? En Rat klopt ook niet heHij's niet van NAC of GBA
quote:WIM JANSEN WORDT ADVISEUR
Wim Jansen wordt adviseur van Feyenoord. De 58-jarige oud speler en oud-trainer heeft gisteren zijn ja-woord gegeven. Jansen zal de directie gevraagd en ongevraagd van advies dienen bij het aan- en verkoopbeleid, de jeugdopleiding, de scouting, de samenwerkingsverbanden met andere clubs en andere voorkomende technische zaken. Het dienstverband met de oud-international gaat per 1 juli aanstaande in.
Met de terugkeer van Wim Jansen gaat niet alleen een wens van de supporters en een aantal oud-Feyenoorders in vervulling, ook de leiding van Feyenoord verheugt zich op de dagelijkse rechtstreekse betrokkenheid van Jansen. ‘Het is een uitstekende zaak dat Wim terugkeert’, verklaarde Jorien van den Herik, de voorzitter van de Raad van commissarissen. ‘De gesprekken die tot zijn beslissing hebben geleid zijn uiterst plezierig geweest. Wim heeft een volstrekt eigen mening over voetbal. Daar wil de organisatie graag gebruik van maken in het belang van de toekomst van Feyenoord. Zoals we Wim kennen zal hij zijn bijdrage hieraan zorgvuldig leveren en op de achtergrond.’
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
o sorry fransie, had jouw post nog niet gezien
Tegen Engeland had ie maar 4 blunders waarvan slechts 2 tot een tegengoal leidden, progressie, lichtpuntjes enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Zal Koeman Gibbs ook "een wereldverdediger" vinden of mag ie weg?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja I know, maar Cart_man zei dat 'ie maandag gepresenteerd zou worden
Is er weer contact dan? vi.nl plaatste een half uur geleden nog het bericht dat hierboven ook al staat: dat het Simons volkomen ontgaat waarom Feyenoord al drie weken niets van zich heeft laten horen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef fransie102 het volgende:
En nog meer goed nieuws : de komst van Simons is weer een stukje dichterbij. Brugge wil Pardo, en als die vanavond z'n ja-woord aan Brugge geeft komt ie dan echt voor 4 miljoen.
Dat laten ze natuurlijk niet toe.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:36 schreef Staanplaats het volgende:
Adviseur...hmmmzz had liever gezien dat hij is verantwoordelijkheid had genomen..
Of hij wilt het niet, net als Cruijff..quote:
Koeman redt het niet, Jansen wordt met de winterstop zowel TD als trainer/coach. mark my wordsquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook niet erg vinden als Wotte eruit geflikkerd wordt en dat Jansen gewoon TD wordt.
Paauwe is gewoon schandalig behandeld door Gullit, en wat krijg je er voor terug, Gibbsquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:18 schreef snabbi het volgende:
Ik ben nooit echt fan geweest van Paauwe. Wel heb ik zijn waarde altijd wel gezien maar het laatste jaar was het echt niet goed. Uiteraard werd dat vol in de schijnwerpers gezet door gullit, maar feit blijft dat hij niet lekker speelde.
Ook wil Paauwe gewoon niet meer voor Feyenoord spelen door de manier waarop hij is behandeld. Dus denk ik dat Gibbs een betere keuze is dan Paauwe.
Hij wil, en geen trainer, en ook geen td...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koeman redt het niet, Jansen wordt met de winterstop zowel TD als trainer/coach. mark my words
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |