ssssssst niet doorvertellenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef Cart_man het volgende:
Hey Luni, zag ik jou nou net op die foto's.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Erasmusch het volgende:
Was dat 'de jongeman met de jas waarvan u misschien het merk herkent' maar wij niet![]()
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Erasmusch het volgende:
Was dat 'de jongeman met de jas waarvan u misschien het merk herkent' maar wij niet![]()
Was wel te verwachten. Met deze straffen was het een flinke afgang geweest voor justitie. Site is nu niet meer overbelast als 2wkn geleden. Volgens mij is de hype bijna voorbij...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kut voor de gasten, die veroordeeld zijn, dat OM in hoger beroep gaat.![]()
Tuurlijk is die hype voorbij. Niemand die het nog wat kan schelen. Denk wel dat er over 2 weken weer 60 man worden geplaatst...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Site is nu niet meer overbelast als 2wkn geleden. Volgens mij is de hype bijna voorbij...
wat moet je anders doen, een jaar op de bank zetten?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
Babos toch niet goed genoeg, hup we verhuren hem maar
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef snabbi het volgende:
Ach van mij mogen ze ze lekker hard aanpakken. Vaak is het de politie die domme acties doet (zoals ineens het schouwburgplein willen schoonvegen) of ineens er op inmeppen omdat er aan de andere kant van het stadion iets gebeurd, maar dit keer zijn deze gasten het echt zelf geweest.
Al is het maar dat ze het voor de echte Feyenoorder verneuken.
Ik vind het best een wat trieste aktie van justiitie om nu nog steeds daar mee bezig te zijn i.p.v. echte boeven te vangen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is die hype voorbij. Niemand die het nog wat kan schelen. Denk wel dat er over 2 weken weer 60 man worden geplaatst...
laten spelen zodat hij vertrouwen krijgtquote:Op maandag 6 juni 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet je anders doen, een jaar op de bank zetten?
Dat gebeurt nou toch? aan zn zelfvertrouwen werken doet ie maar lekker ergens anders, gaat ie maar ff langs de shrinkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laten spelen zodat hij vertrouwen krijgt
Hij krijgt nu toch speelminuten bij nec aangebodenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laten spelen zodat hij vertrouwen krijgt
De politie moet de boeven vangen, justitie moet ze opsluiten...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het best een wat trieste aktie van justiitie om nu nog steeds daar mee bezig te zijn i.p.v. echte boeven te vangen.
idd, die sigarenboer is hardstikke onschuldigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef snabbi het volgende:
Bovendien is een paar agenten het ziekenhuis in slaan ook niet echt dat ze een kauwgompje gestolen hebben bij de sigarenboer ofzo![]()
Komt wel goed...quote:Feyenoord biedt op Timmy Simons
van onze verslaggever
Feyenoord heeft een bod uitgebracht op de Belg Timmy Simons. De Brugse clubleiding bestudeert dit nu. ,,We willen eind deze week definitief weten of de komst van Simons haalbaar is, anders gaan we onze interesse verleggen'', stelt Feyenoords technisch directeur Mark Wotte.
Wotte noch Club Brugge wil aangeven hoe hoog het bod is. Met Simons zelf praat Feyenoord vandaag verder. Ook met hem moeten de onderhandelingen nog worden afgerond. Als de aanvoerder van de Belgische nationale ploeg tekent, is hij de eerste aankoop sinds de aanstelling van Erwin Koeman als trainer. Overigens mist Simons mogelijk de start van de voorbereiding. Vorige week liep hij een ribblessure op bij de Belgische nationale ploeg.
Feyenoord gaat er vanuit dat Dirk Kuyt, Salomon Kalou en Bart Goor zich op 2 juli melden voor de eerste training. Op die spelers is geboden door buitenlandse clubs, maar zeker in het geval van Kuyt en Kalou is de interesse nog niet zo concreet geweest dat met Feyenoord is onderhandeld. Voor Goor ligt bij Anderlecht wel een contract klaar. Maar hij mag de Kuip niet verlaten, nu Feyenoord zijn contract met een jaar heeft verlengd tot medio 2007.
Zaken in Kameroen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:11 schreef Paperclipjes het volgende:
Wie weet eigenlijk wat Mike Obiku nu doet?
Bericht op De Rat vandaag, De Graaf blijft dusquote:Edwin de Graaf niet naar NAC
Edwin de Graaf, waarvan het gerucht ging dat NAC interesse zou hebben, komt definitief niet naar het Bredase.
De Graaf krijgt bij feyedinges van de nieuwe trainer koeiman de kans zich te bewijzen, waardoor een overgang naar een andere club (dus ook NAC) alsnog uitblijft.
Het is inderdaad allemaal lekker verdraaid maar die Johan heeft voor mij allang afgedaan die lult vanuit alle winden om zijn blad te verkopen. De voetbal telegraafquote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ik vertrouw die snor voor geen meter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |