daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb er met plezier gewoond en regelmatig het uitgaansleven (Tagrijn) bestudeerd.![]()
Als het ook maar even kan, lees ik verhalen / gedichten in de oorspronkelijke taal.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
zo jammer dat sommige quotes in hun originele taal wel leuk of mooi zijn, maar in het nederlands niet
Duits: "Wer das Dichten will verstehen, Muss ins Land der Dichtung gehen, Wer den Dichter will verstehen, Muss ins Dichters Lande gehen."
Nederlands: "Wie het dichten wil verstaan, Moet naar het land der dichtkunst gaan, Wie de dichter wil betrappen, Moet naar "t land des dichters stappen."
- Johann Wolfgang von Goethe Duits schrijver en dichter 1749-1832
ik spreek of snap de originele taal niet altijd, maar deze is juist zo mooi in het duits. de "kracht" gaat er af in het nederlands..quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:08 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Als het ook maar even kan, lees ik verhalen / gedichten in de oorspronkelijke taal.
Maar helaas gaat dat niet altijd.
doe eens gek!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1127 * 536 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
deel 6 in januari !
mijn quote is verneukt!quote:
Dat vind ik bijna altijd het geval.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik spreek of snap de originele taal niet altijd, maar deze is juist zo mooi in het duits. de "kracht" gaat er af in het nederlands..
Herman finkers is dan wel geen dichter, maar hij is wel geniaal met woorden!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:14 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat vind ik bijna altijd het geval.
Duits, Frans en toch ook wel Engels vind ik mooiere talen dan Nederlands.
Veel meer woorden om iets uit te drukken.
Toch heeft ook Nederland schrijvers en dichters die geniaal met taal en woorden kunnen spelen en hun gevoelens kunnen vastleggen in woorden op het papier.
hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Fok is niet meer wat het geweest is (1 maand geleden)
Ik ben wel eens begonnen aan een feedback met forum admins. Maar dat werkt niet. Geen reactie meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Fok is niet meer wat het geweest is (1 maand geleden)
ik ook, heb lang geleden er een gedaan over de rss feed van het fotoboek.. daar zitten wat foutjes in nl.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:16 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik ben wel eens begonnen aan een feedback met forum admins. Maar dat werkt niet. Geen reactie meer.
Eerst positief (management trucje): Fok is veel sneller geworden.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Humidity 82% Cloud Cover 85% Visibility 14 km Max Temp. 18° C Dewpoint 11° C Min Temp. 6° C Ceiling 23200 m Departure 7° C Apparent Temp 17° C High Past 6 hrs. 16° C Wind Chill 13° C Low Past 6 hrs. 12° C Wind Speed 9 kph Precip Past 3 hours 0.03 cm Wind Direction SW Precip Past 6 hours 0.04 cm Wind Gusts 18 kph Precip Past 24 hours 0.40 cm Pressure 101.80 KPA Snow on Ground 0 cm |
idd, maar sommige users gaan ook gewoon te ver, die mantaliteitschange was er imho alquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Eerst positief (management trucje): Fok is veel sneller geworden.
Nu de kritiek:
zoek -functies zijn weg,
mods gooien er met de pet naar,
mentaliteit in een aantal (meer dan 1) fora is sinds ongeveer een maand duidelijk van intentie veranderd: zowel qua users en hun forumgedrag als qua mods en hun reactiegedrag.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:24 schreef Yosomite het volgende:
Fijn dat het niet gesneeuwd heeft
Het viel me afgelopen weken op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, maar sommige users gaan ook gewoon te ver, die mantaliteitschange was er imho al
Zijn verdriet van het referendum resultaat verdrinkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:30 schreef qu63 het volgende:
Waar is doffeltje eigenlijk heen??
ik heb er niet zo op gelet. vaak zie je nu wel dat ze weggaan omdat ze het druk krijgen met school e.d.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het viel me afgelopen weken op.
De mods moeten maar vaak op eigen gevoel werken.
En ze kunnen gemakkelijk met de grond gelijk gemaakt worden, want ze stellen zich kwetsbaar op.
Het moet voor hun ook leuk blijven, anders raak je ze snel kwijt: ik zie nu al veel meer mod-changes dan, zeg een jaar geleden.
Zij doen het vanuit een soort idealisme, en dat valt alleen maar toe te juichen.
ok!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Zijn verdriet van het referendum resultaat verdrinken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hard voor hem.
Maar hij zal er wel overheen groeien, te zijner tijd.
En dan ook hard meewerken aan het nieuwe Europa.
ik vind guus ook wel zwak hoor.. beetje met andre zn nummer geld verdienenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:41 schreef het_fokschaap het volgende:
wat een stom nummer die van Ali B.
en dat staat in de Top 40
guus meeuwis - geef mij je angstquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:43 schreef Yosomite het volgende:
Welk nummer? Want ik volg de top 40 niet meer zo
Ik ben recentelijk geattendeerd op Juno Reactor, dat ik best wel luisterbaar vind: achtergrondmuziek bij het torenparachutespringenfilmpje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
guus meeuwis - geef mij je angst
of
ali b - leipe mocro flavour
heb ik 3 rs van!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:55 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik ben recentelijk geattendeerd op Juno Reactor, dat ik best wel luisterbaar vind: achtergrondmuziek bij het torenparachutespringenfilmpje.
Ik moet inspiratie vinden. En dat lukt mij ook niet zo. De euforie van de politiek vandaag.quote:
zal ik jou dan wakker komen maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik moet inspiratie vinden. En dat lukt mij ook niet zo. De euforie van de politiek vandaag.
En morgenochtend is het om 7:00 ook weer mijn worstelmoment: het bed uit.
Heb ik eindelijk eens een keer iets voor jou.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb ik 3 rs van!
welk filmpje bedoel je?
die kende ik alquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk eens een keer iets voor jou.
Hier kreeg ik af en toe een hartverzakking van.
http://www.gougoule.com/bonus/basejump.php
Duur bijna 10 minuten (niemand gaat dood, bijna 1tje)quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
wauwquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
truste!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:10 schreef qu63 het volgende:
http://www.gougoule.com/blondes/
http://www.gougoule.com/footy/ "even oefenen"
straks meer
Ik heb al moeite met één bierglasquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:13 schreef qu63 het volgende:
http://www.gougoule.com/champion/ gewoon absurd!
truste!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:30 schreef Yosomite het volgende:
Ik ga ook het bed eens bekijken.
Wie weet, ligt er wat in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |