Tieten en heupen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Mijn BMI is een gezond gewicht. Gewicht zit op de verkeerde plaatsen.
Maar er zijn plaatsen waar ik wel wat extra vet kan gebruiken ja.
Tieten, middenrif, nek. Ik heb genoeg op mijn buik zitten, maar ik kan wel mijn ribben tellen.quote:
Da's helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef Bensel het volgende:
trouwens, ze hadden in mijn gemeente (Pekela) 81.5% nee gestemd met een opkomst van 62%
Ik vond het schitterend vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
![]()
Ik kan het altijd waarderen als een autoritair persoon of instelling eens flink afgedroogt wordt door diegenen die zij denkt de woorden in de mond te kunnen leggen
Als ik daar op zou gaan letten op Fok! dan zou ik er geen stap meer zetten denk ikquote:
Zenuwen van de examens nog?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef Reya het volgende:
Hmmm, die spelfout was idd wel té erg ja
Terwijl zoiets me normaal toch zelden overkomt...
Alsof zoiets in een stem is te zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:34 schreef Reya het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel bang dat mijn tegenstem als nationalistisch uitgelegd wordt...terwijl ik 100% internationalist ben...![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Die beginnen nu godzijdank wat weg te vloeien
NSB'erquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:34 schreef Reya het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel bang dat mijn tegenstem als nationalistisch uitgelegd wordt...terwijl ik 100% internationalist ben...![]()
bye sly...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef miss_sly het volgende:
En het is alweer bedtijd
Truste iedereen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef het_fokschaap het volgende:
Lupa, doe nog eens een linkje naar je review alsjeblieft...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Tuurlijk lief. Het is niet mijn beste schrijfsel ooit, ik voelde me echt zwaar klote toen ik het eruit perste.
Boek: Drie meter boven de hemel - Federico Moccia
Ik ga slapen, truste!
Ik vermoed dat dat laatste 'm niet wordt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:31 schreef Yosomite het volgende:
De mooiste dag voor de Nederlandse democratie: en iedereen gaat slapen.
Droom maar zacht van een mooi nieuw Europa
Daar ben ik weer.quote:
Ik ben best wel benieuwd naar de inhoud van jouw dromen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat laatste 'm niet wordt...
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:34 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar de inhoud van jouw dromen.![]()
![]()
![]()
![]()
jij ging slapenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat laatste 'm niet wordt...
ik ben er nogquote:
Dat probleem heb ik ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook.Ik onthoud ze namelijk zelden.
Coldplay - Speed of Soundquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben er nog
iemand nog muzieksuggesties?
Ik was op zoek.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben er nog
iemand nog muzieksuggesties?
waar in H'sum?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik was op zoek.
Ik vond Wow van Supersister. Maar of je dat fout kunt noemen? Ze kwamen uit Hilversum
En daar heb ik ook een tijdje gewoond. Dus foute boel.
welke wijk is dat!quote:
? Zuid-oost, tegen de heide / bos aan.quote:
Ik heb het ook gedownload en ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
het_fokschaap is niet lief
wel het nummer downloaden, maar niets meer terug zeggen
jij bent later begonnen met downloadenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedownload en ik ben je eeuwig dankbaar.
Helaas heb ik last van mijn korte-termijn geheugen.
dat is veels te ver weg voor mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Yosomite het volgende:
[..]
? Zuid-oost, tegen de heide / bos aan.
Het is een zijweg van de Diependaalse weg, parallel aan de Utrechtse weg.
Zo groot is H'sum niet. Het is eigenlijk een klein dorpje, aan de H'sumse heide.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij bent later begonnen met downloaden
[..]
dat is veels te ver weg voor mij
het is ook offcieel een dorp jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Zo groot is H'sum niet. Het is eigenlijk een klein dorpje, aan de H'sumse heide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |