Heb je al een kruis weten te bemachtigen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien komt Duifje wel als hij weet dat ik gegeseld en gekruisigd zal worden aldaar. In m'n amperbroekie.
Da's geen eikenhouten kruis.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik draag al mijn leven lang mijn kruis met me mee.
Zeker weten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, wat een opkomst!En wat een groot verschil!
Of moeten we spijkers door je eigen kruis slaan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, daar zal het op de meet wel van komen.
Eh... Ik geloof toch dat dat me niet zo fijn lijkt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
Of moeten we spijkers door je eigen kruis slaan?
Nee, dan is een eikenhouten kruis beter.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Ik geloof toch dat dat me niet zo fijn lijkt.
Mag het ook gewoon grenen zijn? Eikenhout is duur. Of toch liever tropisch hardhout (wel FSC natuurlijk)?quote:
Van mij mag dat ook. Ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de jury hier tegenover staat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag het ook gewoon grenen zijn? Eikenhout is duur. Of toch liever tropisch hardhout (wel FSC natuurlijk)?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:22 schreef FuifDuif het volgende:
Hahahaha, wat een discussie over dat kruis!
Pas maar of, of ik ben genoodzaakt een ander kruis te hanteren.
Zeker door een uitputtingsslag op sexueel gebied?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen? Ik wens vermaakt te worden!
Je principes, wat doe je?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn kruis. Ik zal mijn kruis dan in de strijd moeten werpen.
Niet noodzakelijk. Geloof het of niet, maar ik ben geen liefhebber van cybersex.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Zeker door een uitputtingsslag op sexueel gebied?
"Echte" sex bedoel ik dna natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Geloof het of niet, maar ik ben geen liefhebber van cybersex.
Je vergeet even dat je als man in mijn ogen wel vrij seks mag hebben, maar dat geldt niet voor de vrouw, dus er is geen man overboordquote:
Je bent nog steeds heerlijk vrouw onvriendelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je vergeet even dat je als man in mijn ogen wel vrij seks mag hebben, maar dat geldt niet voor de vrouw, dus er is geen man overboord.
Oh, natúúrlijk. Nou ja, ik ben toch al verloren. Neuken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef FuifDuif het volgende:
Je vergeet even dat je als man in mijn ogen wel vrij seks mag hebben, maar dat geldt niet voor de vrouw, dus er is geen man overboord.
Met een beetje proppen passen we toch wel in je huisje?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel wat lastig, dan moeten jullie allemaal hierheen komen.
Kom maar langs, dan kom je daar vanzelf achter.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is dat, echte seks?
Zag je dequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent nog steeds heerlijk vrouw onvriendelijk.
Oh, dat gaat makkelijk. Maar jullie zijn wel een poosje onderweg.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
Met een beetje proppen passen we toch wel in je huisje?
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dat gaat makkelijk. Maar jullie zijn wel een poosje onderweg.
Stomen helpt bij mij doorgaans ook erg goed. Ik doe het dan echter doorgaans vlak voordat ik naar bed ga.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Bensel het volgende:
een uur geleden was ik zo ziek dat ik nergens heen kon kijken.. net ff gestoomt, en nu zit ik een ijsje te eten
Slaap ze en beterschap alvast!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:34 schreef Bensel het volgende:
ik ga ook zo naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |