Haha lekker bezig heb je goed geregeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:06 schreef Woldo het volgende:
[..]
Idd.. kheb alleen vandaag der aangewerkt.. 3 uurtjes ofzo intotaal
Mja, dat krijg je ervan hè jitz... over de 6000quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat? als ik een scheve lul zou hebben?![]()
Ik mis dingen, ik wordt echt oud![]()
zou voor mij geen verschil maken, ik heb toch geen plannen met je!quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis dingen, ik wordt echt oud![]()
Links of rechts?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Draco wil ff laten zien dat hij ook moeilijke woordjes kentquote:
Dat ik dingen ga missen bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je ervan hè jitz... over de 5000
zie editquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ik dingen ga missen bedoel je?
Zit inmiddels al over de 6000 heen![]()
dude jij zou al moeite hebben bij tafel... dus ssssssshhhhhquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Draco wil ff laten zien dat hij ook moeilijke woordjes kent
Nou jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
zou voor mij geen verschil maken, ik heb toch geen plannen met je!![]()
hij kan spaans, dat vind ik moeilijk genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Draco wil ff laten zien dat hij ook moeilijke woordjes kent
Ach zo'n verslag is toch onzin, het gaat erom wat je doet op je stage en niet hoe goed jij dingen kan vragen aan je begeleiders om die vervolgens op papier te zetten in een verslag. En dat weer na te laten kijken door hun zelf. Die er geen fuck aan hebben want ze hebben het verslag praktisch zelf al gezegt aan je.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Haha lekker bezig heb je goed geregeld![]()
ik doe meequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oviedeee is.... maar dan moet wel iedereen meedoen
msn smilies op fokquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ah toe.. moest mee doen.. wie is dan :S
doe dan mijn woord is lief...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oviedeee is.... maar dan moet wel iedereen meedoen
Tafel is inderdaad al te moeilijk voor mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude jij zou al moeite hebben bij tafel... dus ssssssshhhhh![]()
nahquote:
we willen alleen maar vieze woordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:09 schreef Ballicious het volgende:
Ik ken ook moeilijke woorden.
Ik betwijfel of die leraren het ook zo kritisch nakijken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ach zo'n verslag is toch onzin, het gaat erom wat je doet op je stage en niet hoe goed jij dingen kan vragen aan je begeleiders om die vervolgens op papier te zetten in een verslag. En dat weer na te laten kijken door hun zelf. Die er geen fuck aan hebben want ze hebben het verslag praktisch zelf al gezegt aan je.![]()
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
_ X _ _ _ V _ _ _ _ Z _
Ik weet zeker dat mijn leraren helemaal niet kijken naar de inhoud van de verslagen, als het stagebedrijf de stage heeft goedgekeurd keuren zij het daarna ook meteen goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die leraren het ook zo kritisch nakijken.
Volgens mij tellen ze de pagina's en gaat het daarna het "archief" in
snikkelspelquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:06 schreef Oviedeee het volgende:
S _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ L
Archief.. lees als papierbak of papierversnipperaarquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die leraren het ook zo kritisch nakijken.
Volgens mij tellen ze de pagina's en gaat het daarna het "archief" in
Soulmatesquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
extravaganza
vandaar de haakjesquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
Archief.. lees als papierbak of papierversnipperaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |