Wat valt er dan te lachen ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet even rustig aan doen, anders krijg ik echt gezeik![]()
weet ik balli, maar mss dat jij 't wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:02 schreef Ballicious het volgende:
@ Fisher, ze wordt lastig gevallen.
Ja de vorige stagiaire was een HBO pikquote:
hojjequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef c0mpleX het volgende:
dames,heren de groeten.. ik ga er vandoor![]()
voel je je aangesproken Jitz?quote:
schimmelnagelquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
SCH_M_ _ _N _ G _ L
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja complex, jij ging toch weg....
raadt ie hem terwijl ie weggaat
spelbrekerquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hahaquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Amateur! Een verslag hoor je op het laatste nippertje te doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja de vorige stagiaire was een HBO pik![]()
Die besteede meer tijd aan zijn verslag dan wat ie deed op stage![]()
en die andere sukkel vraagt wanneer je weer zo geil met m gaat msne want dat vond hij wel leuk, ook al ben je van het mannelijke geslacht!quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:02 schreef Ballicious het volgende:
@ Fisher, ze wordt lastig gevallen.
Idd.. kheb alleen vandaag der aangewerkt.. 3 uurtjes ofzo intotaalquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:05 schreef Blinker het volgende:
[..]
Amateur! Een verslag hoor je op het laatste nippertje te doen
geeft anders niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door het woordje banaan ja, niet door dat gedeelte van die scheve lul
hij is gewoon een latente homoquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:05 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
en die andere sukkel vraagt wanneer je weer zo geil met m gaat msne want dat vond hij wel leuk, ook al ben je van het mannelijke geslacht!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |