Je moet er maar eens over nadenken of je dat wel wil, die overstap van Zwolle naar Utrecht. Ik heb er een zeer slechte ervaring mee. In Utrecht weten ze niet echt hoe ze het aan moeten pakken met zij-instromers (zoals ik). Het afgelopen jaar heeft gezorgd voor veel stress doordat ik veel extra vakken moest volgen (je krijgt dus nergens vrijstelling voor, ook niet voor de vakken die je in Zwolle al gehaald hebt). De beide opleiding sluiten niet echt goed op elkaar aan. Verder is er in Utrecht een probleem met de registratie van zij-instromers. Ik heb het hele jaar door nog op geen enkele tentamenlijst gestaan, mijn cijfers raken allemaal weg, je moet OOOveral achteraan. Misschien kan je je beter even laten informeren over de 'buitenlandambities' en dan bijvoorbeel gelijk naar Utrecht gaan. Als je in de reguliere stroming zit, verloopt het allemaal iets beter daar in Utrecht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:41 schreef Exel het volgende:
Dus voor het studeren is Zwolle beter, en voor de "buitenland ambities" kan ik beter naar Utrecht gaan... Ik zal volgend jaar wel in Zwolle beginnen en gelijk vragen hoe het daar gaat met hun mogelijkheden, als het echt niet mogelijk is om weg te gaan uit dit verschrikkelijke Nederland![]()
zal ik proberen ook over te stappen naar Utrecht
![]()
Nee.. Presentatie is juist ontzettend leuk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:02 schreef Exel het volgende:
Moet je met de opleiding journalistiek ook echt voor de camera presenteren? Dat is namelijk het enige wat mij niet ligt. Heb een hekel aan presenteren, laat mij maar verhaaltjes schrijven. Vind ik veel leuker, en het is leuker voor andere mensen. Alhoewel, als ik ga presenteren heb je wel leedvermaak
![]()
Zwolle is echt wel een leuke opleiding. Het "nummertjes" gevoel heb ik zeker niet. Ik vind dat eea best goed geregeld. Uiteraard gaat er wel es wat mis, maar waar gehakt wordt..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:23 schreef Exel het volgende:
Ik moet ook eerst nog beginnen, en maar afwachten hoe het in Zwolle is. Voorlopig denk ik er ook nog niet aan om gelijk van stad te veranderen. Indien nodig zou het zelfs nog mogelijk zijn om alles zelf te regelen. Ik heb bewust voor Zwolle gekozen omdat daar de kans van inloting vele malen groter is dan in Utrecht.
Omdat de eerste twee jaar voor iedereen gelijk (om zich op alle terreinen te orienteren als je het nog niet weet) moet je tijdens het TV-project in Tilburg wel presenteren. Maar je kan er nooit op afgerekend worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:02 schreef Exel het volgende:
Moet je met de opleiding journalistiek ook echt voor de camera presenteren? Dat is namelijk het enige wat mij niet ligt. Heb een hekel aan presenteren, laat mij maar verhaaltjes schrijven. Vind ik veel leuker, en het is leuker voor andere mensen. Alhoewel, als ik ga presenteren heb je wel leedvermaak
![]()
quote:
ja de 15e geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef Remzz het volgende:
Krijg je een brief thuis? Zowel als je in- als uitgeloot bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |