quote:Volgensmij hoefen ze helemaal niet te loten
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:33 schreef JDude het volgende:
Hoe zit dat precies met die universiteit daar bij Leiden voor de kust?
ja , maar ik ben hierdoor dus te laat voor aanmelden zonder lotenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat had ik dus ook, ik had me ook gewoon netjes aangemeld. Paar weken later nog geen bericht, dus ik heb maar even IBG gebeld, hadden ze niks van mij ontvangen. Toen nog een keer m'n aanmelding opgestuurd en toen kreeg ik wel binnen een week ofzo een bevestiging.
Maar wat is dat nou op 8 juni? Ik heb hier nog geen bericht over gehad volgens mij. (Zwolle)
http://www.ib-groep.nl/studiepunt/ShowContent.asp?cID=1000003603quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoeveel aanmeldingen waren er nu voor Tilburg?
Jezus.. zoveel aanmeldingen heeft Tilburg de laatste jaren niet gehad volgens mij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:00 schreef jacco het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/studiepunt/ShowContent.asp?cID=1000003603
Hm, ik heb die brief nog niet gehad volgens mij...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef jacco het volgende:
Ik heb gisteren ook een brief gehad van Windesheim zelf. Met daarin de aankondiging voor aankomende studenten om nog eens op 8 juni langs komen voor een voorlichtingsdag.
Maar dus niks over dat ik ben aangenomen. Betekent dit dus nu dat er iets is mis gegaan? Omdat verscheidenen mensen al wel de bevestiging binnen hebben. Of hebben zij het verkeerd en lezen ze niet goed?
Want bij mij staat er als kop van de brief "Beste aankomende student" dat zou je dus op 2 manieren kunnen zien.
Nee ik ga niet naar die extra voorlichtingsdag. Want ik ben al overtuigd en heb me in Maart al aangemeld. Ga aankomende zaterdag wel uit in Zwollequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:43 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Hm, ik heb die brief nog niet gehad volgens mij...
Ga je daarheen?
als je alleen die hebt gehad en geen bericht over dat je een laptop moet aanschaffen zou ik ook maar heeeeel snel even naar de ib gaan bellen ( grote kans dat je net als ik niet eens bekend bent bij de schoolquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef jacco het volgende:
Ik heb gisteren ook een brief gehad van Windesheim zelf. Met daarin de aankondiging voor aankomende studenten om nog eens op 8 juni langs komen voor een voorlichtingsdag.
Maar dus niks over dat ik ben aangenomen. Betekent dit dus nu dat er iets is mis gegaan? Omdat verscheidenen mensen al wel de bevestiging binnen hebben. Of hebben zij het verkeerd en lezen ze niet goed?
Want bij mij staat er als kop van de brief "Beste aankomende student" dat zou je dus op 2 manieren kunnen zien.
Is dat inclusief de mensen die Tilburg als 2e keus hebben of exclusief?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. zoveel aanmeldingen heeft Tilburg de laatste jaren niet gehad volgens mij.
die brief heb ik wel gehad, dat ik een laptop moest aanschaffenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je alleen die hebt gehad en geen bericht over dat je een laptop moet aanschaffen zou ik ook maar heeeeel snel even naar de ib gaan bellen ( grote kans dat je net als ik niet eens bekend bent bij de school)
Is toch vreemd. Want jij hebt je toch eerder als mij opgegeven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
lucky bastard
*jaloers is
en die klote ib groep mailt ook al niet terug, decaan onbereikbaar...,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |