't Viel mee. Ze reden wat onregelmatig en ze waren wat vol, dat was alles.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Iemand met de metro geweest? volgens mij een puinzooi![]()
Ik ben met de metro naar rotterdam alexander gegaan vanaf ehm.. springhaven ofzoiets.. we hadden gelukt want wij konden nog zitten. Een stop erna stroomden de metro helemaal vol en toen moesten we nog 10 keer stoppen. Er werden toen gewoon geen mensen meer ingelaten. Maargoed bij Alexander was het alweer aardig leeg gelopen alleen moesten we in de trein terug naar utrecht wel staan. Maar er stond bij elk station toch wel zo'n 5 a 6 rijen dik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Berkel is zéér relaxIk woon mooi, al zeg ik het zelf (woon nog thuis).
en dat van leuvehaven was idd idioot, er stonden 2 veel te dikke mannetjes van een of ander particulier beveiligingsbedrijf belangrijk te doen, ze lulden maar wat![]()
Wij zijn maar gaan lopen omdat we toch wel zeker wisten dat de boel zwaar verstopt zou raken onder de grond, ze zijn ook aant verbouwen bij het metrostation op CS. Als je er over nadenkt: 5 smalle poortjes waar misschien 150-200 mensen per minuut door heen kunnen, een stamvolle metro en nog stampvollere stations.
Iemand met de metro geweest? volgens mij een puinzooi![]()
klopt, Die was dicht vanwege massadrukte ofzoquote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Volgens nu.nl was Leuvehaven afgesloten avnwege veiligheidsredenen.
Ik denk idd eerder dat getal van het journaal.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Lu_uK het volgende:
Doeveel mensen waren er nou trouwens. Jack van Gelden zat elke keer te schreeuwen dat het er 700.000 waren en op het nieuws zeiden ze 400.000.
Ja als iedereen tegelijkertijd de metro naar CS wil hebben is het wachten totdat de mensenmassa gaat duwen en iemand in het gedrang komt of het spoor op wordt geduwd...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Volgens nu.nl was Leuvehaven afgesloten avnwege veiligheidsredenen.
Rare logica... Mij lijkt het dat je juist wanneer veel mensen met de metro willen, je de boel niet af moet sluiten.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:17 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
klopt, Die was dicht vanwege massadrukte ofzo
Zie het stukje tekst boven je.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rare logica... Mij lijkt het dat je juist wanneer veel mensen met de metro willen, je de boel niet af moet sluiten.
Zorg er dan gewoon voor dat er niet teveel mensen naar binnen gaan. Wat heeft het nu voor zin om iedereen te weigeren, en een halte verder alsnog in te laten stappen.
Dat is iedere ochtend..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Viel mee. Ze reden wat onregelmatig en ze waren wat vol, dat was alles.
Heb ik ook gestaan.. denk achter jequote:Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Stienn het volgende:
Okej, hier ff een paar foto's!
[afbeelding]
Onze vette bak om mee naar rotterdam te gaan!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De drukte!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal morgen ff de foto's aanpassen dat ze iets kleiner worden van bestandsgrote!
http://www.putfile.com/media.php?n=PICT002617
Waren ze lekker?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef space-kees het volgende:
[..]
Heb ik ook gestaan.. denk achter jestonden 2studentes met een fles wijn.. die vreselijk kachel waren?
ik stond op een van de balkong recht boven jequote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Dulk het volgende:
ik had echt een perfecte spot, op het noordereiland en dan op het uiterste puntje bijna onder de erasmus brug en sommige vliegtuigen zaten echt 20 meter naast me en dan die laatste, een vrije val boven ons echt machtig!!!!!!!![]()
Ik vond ze inieder geval niet lekker.. waren echt van die verwende dikke kak studentes(die kleren aan hebben van Pauw, loopt me moeder gvd in)weet niet of je die zaak kent..is dus duurquote:Op maandag 13 juni 2005 10:23 schreef Stienn het volgende:
[..]
Waren ze lekker?Naast mij stond een groepje dronken lui volgens mij!
Moet je ff 010-4364811 bellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ze zullen toch niet de complete euromast afgehuurd hebben?
Anders ga ik lekker daarvanaf kijken , nog goedkoper ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |