Ben persquote:Op zondag 12 juni 2005 18:32 schreef portier het volgende:
Special treatement of kon je daar gewoon rondlopen?
de helft is zonnekap dus dat maakt al snel extra indruk...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
G16....mijn god...dat witte ding.....da's een flinke L-lens
Nog bijzonderheden hoe je de foto's hebt gemaakt? Met filters oid? Ze hebben allemaal wel erg veel contrast, je foto's, soms vind ik het zelfs storend. Ze hebben allemaal een beetje een.. tja.. dreigende sfeer ofzo. Soms past dat wel een beetje, soms juist niet. Maar er zitten erg mooie tussen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:23 schreef Gizz het volgende:
Mijn foto's van vandaag. Weet niet of het bewerken is gelukt, want ik gebruik de pc van een vriend met een raar ingestelde monitor
Volgens mij is dat geen zonnekap, maar gewoon een flinke L IS lens? Mijn L heeft gewoon een zwarte zonnekap namelijk. Ik heb een 70-200 2.8L USM.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:06 schreef luap het volgende:
de helft is zonnekap dus dat maakt al snel extra indruk...
Het is idd een flink L lens een heel groot stupk is toch echt zonnekap. De zonnekap is hier wit (pimpmode: net als bij mijn 300 mm f/4) en begint bij die rand waar dat knopje bovenaan zit. Dus eigenlijk is dat hele dikte stuk zonnekap.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef TripleM het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen zonnekap, maar gewoon een flinke L IS lens? Mijn L heeft gewoon een zwarte zonnekap namelijk. Ik heb een 70-200 2.8L USM.
G15 vind ik overigens ook schitterend.
Volgens mij een 400mm F2.8quote:Op zondag 12 juni 2005 23:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
En voor de gearjunkies, die witte lens op G16 is volgens mij 'gewoon' een 300mm f2.8 hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |