quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:19 schreef renz0r het volgende:
Ik ben er zeker bij!
14.00 ‘Wake Up Call’ for Rotterdamquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hoelaat begint het eigenlijk?
Waarom vroeg je het danquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't affiche zegt wat anders nl...
[..]
Dus inderdaad op zaterdag tussen 20.00u en 21.00u de trainingquote:Red Bull Air Race
12 juni
Zondag 12 juni wordt bij de Erasmusbrug de Red Bull Air Race gehouden. Gedurende de race wordt de Erasmusbrug afgesloten voor alle verkeer. Dit heeft gevolgen voor de tramlijnen 20, 23 en 25.
Op zaterdag 11 juni wordt de brug afgesloten van 20.00 tot 21.00 vanwege het testen van de race.
Bus 32 en 48
De Willemsbrug en het Noordereiland zijn tijdens de Red Bull Air Race alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer.
Bus 32 en 48 mogen wel hun normale route rijden.
Zaterdag 11 juni
Lijn 20-23-25
De trams rijden, komende vanaf Rotterdam Zuid, niet verder dan het Wilhelminaplein.
Reizigers richting Centrum kunnen vanaf het Wilhelminaplein verder reizen met de metro.
Zondag 12 juni
Lijn 20
Deze lijn wordt tijdelijk opgeheven.
Lijn 23 en 25
De trams rijden, komende vanaf Rotterdam Zuid, niet verder dan het Wilhelminaplein.
Reizigers richting Centrum kunnen vanaf het Wilhelminaplein verder reizen met de metro.
Dit klopt, kan je ook heel duidelijk zien aan de game:quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:32 schreef RSM het volgende:
Het is tussen de Erasmusbrug en de Euromast.
Mini meet Clumsy_clown...?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vanavond wrsch even kijken, en morgen ben ik er ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |