Dat zijn er idd meer dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Dezz het volgende:
Er worden 200.000 bezoekers verwacht! Ik dacht er eerst aan om met de auto te komen, maar ik ga dus toch maar lekker met de trein, anders kan ik de auto natuurlijk nergens kwijt
Puik id!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef nossio het volgende:
stoeltje mee
nee, aan de andere kant van de Erasmusbrugquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Vraagje aan de Fok!ende Rotterdammers, ze vliegen in het gebied in de rode cirkel ??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Vraagje aan de Fok!ende Rotterdammers, ze vliegen in het gebied in de rode cirkel ??
[afbeelding]
Dat was mijn idee ook al , de andere kant van de brug lijkt me niet zo aantrekkelijk voor het publiek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:59 schreef Zaphod82 het volgende:
Ikkehet is aan de westkant van de erasmusbrug, precies in die rode cirkel zeg maar
Hoge bomen vangen veel wind....quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Je moet in het KPN gebouw gaan zitten. Dan zit je goed
Wil iemand mijn pasje lenen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Je moet in het KPN gebouw gaan zitten. Dan zit je goed
Vanaf de coolsingel gezien aan de rechterkant.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
wel fijn dat nog steeds niemand weet aan welke kant van de Erasmusbrug het precies is
't affiche zegt wat anders nl...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:19 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Vanaf de coolsingel gezien aan de rechterkant.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
op het affiche wat ik vandaag in een bushokje zag hangen stond dat het tussen de Erasmusbrug en de Willemsbrug was...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:19 schreef renz0r het volgende:
Ik ben er zeker bij!
14.00 ‘Wake Up Call’ for Rotterdamquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hoelaat begint het eigenlijk?
Waarom vroeg je het danquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't affiche zegt wat anders nl...
[..]
Dus inderdaad op zaterdag tussen 20.00u en 21.00u de trainingquote:Red Bull Air Race
12 juni
Zondag 12 juni wordt bij de Erasmusbrug de Red Bull Air Race gehouden. Gedurende de race wordt de Erasmusbrug afgesloten voor alle verkeer. Dit heeft gevolgen voor de tramlijnen 20, 23 en 25.
Op zaterdag 11 juni wordt de brug afgesloten van 20.00 tot 21.00 vanwege het testen van de race.
Bus 32 en 48
De Willemsbrug en het Noordereiland zijn tijdens de Red Bull Air Race alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer.
Bus 32 en 48 mogen wel hun normale route rijden.
Zaterdag 11 juni
Lijn 20-23-25
De trams rijden, komende vanaf Rotterdam Zuid, niet verder dan het Wilhelminaplein.
Reizigers richting Centrum kunnen vanaf het Wilhelminaplein verder reizen met de metro.
Zondag 12 juni
Lijn 20
Deze lijn wordt tijdelijk opgeheven.
Lijn 23 en 25
De trams rijden, komende vanaf Rotterdam Zuid, niet verder dan het Wilhelminaplein.
Reizigers richting Centrum kunnen vanaf het Wilhelminaplein verder reizen met de metro.
Dit klopt, kan je ook heel duidelijk zien aan de game:quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:32 schreef RSM het volgende:
Het is tussen de Erasmusbrug en de Euromast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |