Ik heb denk ik bij jou in de trein gezeten, naar Rotterdam Wilgenplas. Stoptrein R'dam Hofplein - Den Haag CS om 16:26.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
Ik was er half 2, en had een van de beste plekken![]()
Ik stond aan de Noordkant van de Maas, aan de kant van centraal station dus zegmaar. Ik stond recht voor het ponton met de 4 pilaren erop, in het midden van het parcours. Ik zag de vliegtuigen dus onder de brug vandaan komen, het parcours afleggen en weer terug onder de brug door.
Het stond op dat stukje misschien 4 rijen dik, ik had een boodschappenmandje van de Albert Heyn waar ik op ben gaan staan, had perfect zicht over de paar mensen die voor mij stonden
![]()
Toen we na afloop terugliepen stond heel het centrum vast, trams konden niet rijden omdat iedereen over de weg en de trambaan liep![]()
Moest vanaf de Erasmusbrug helemaal terug naar Hofplein lopen, trein zat ook stampvol![]()
Was half zes thuis ofzo...
Jupz die trein zat ik ook. Ik stond bij de 2e deuren van voren (bij aankomst op hofplein). 2e van achter dus eigenlijk. Ik ben op Berkel uitgestapt. Stond bij mensen met een kinderwagen, en een stel schreeuwende idioten (bouwvakkers of stratenmakers, gok ikquote:Op zondag 12 juni 2005 19:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik bij jou in de trein gezeten, naar Rotterdam Wilgenplas. Stoptrein R'dam Hofplein - Den Haag CS om 16:26.
Ik had nog wel de tram ontweken om de drukte wellicht te ontwijken... niets was minder waar.
Jammer dat je het hebt opgegeven.. Ik ben gewoon een flink stuk doorgelopen, tot bijna bij de Euromast. De kade liep daar licht omhoog, dus ik had prima zicht op de pontons over de mensen heen. Alleen de brug kon ik niet zien, maar 50 meter achter me stond een videowall. Dus wanneer ik het vliegtuig niet meer direct zag, hoefde ik me maar om te draaien.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef Razor21 het volgende:
Ben alweer thuis wat kansloos druk was het. Auto geparkeerd op de Admilariteitskade zijn we helemaal naar de Erasmusbrug gelopen. Daar aangekomen bleek het dus echt kansloos te zijn. Wat een mensen massa. Weer terug richting Willemsbrug toen moesten we dus nog ruim een uur wachten voordat de wedstrijd begon![]()
Toen maar naar huis gegaan was toch amper iets te zien wat een zooitje zeg. Kijk het zo wel op SBS![]()
Ik zat aan de andere kant van de trein. Met allemaal mensen die elkaar kenden, en een vieze stinkende hond.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jupz die trein zat ik ook. Ik stond bij de 2e deuren van voren (bij aankomst op hofplein). 2e van achter dus eigenlijk. Ik ben op Berkel uitgestapt. Stond bij mensen met een kinderwagen, en een stel schreeuwende idioten (bouwvakkers of stratenmakers, gok ik) Een opa en oma die op wilgenplas uit wilden stappen waren niet op tijd bij de deur
![]()
Jij stond op het dak naast ons of bij ons zo te zienquote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
Druk?... volgens sommigen 700.000 mensen, en dat zou best eens kunnen kloppen; ik heb het alleen bij het zomercarnaval drukker gezien in de stad.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Berkel is zéér relaxquote:Op zondag 12 juni 2005 19:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Berkel en Rodenrijs is lekker rustig. Dat kon je van de mooie Maasstad vandaag niet zeggen.
Erg handig ook dat de metro op Leuvehaven afgezet was. Zegt zo'n politieagent dat 'de metro hier nu niet stopt', terwijl er tientallen mensen naar buiten lopen. Nee, die komen uit de grond, nou goed.![]()
't Viel mee. Ze reden wat onregelmatig en ze waren wat vol, dat was alles.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Iemand met de metro geweest? volgens mij een puinzooi![]()
Ik ben met de metro naar rotterdam alexander gegaan vanaf ehm.. springhaven ofzoiets.. we hadden gelukt want wij konden nog zitten. Een stop erna stroomden de metro helemaal vol en toen moesten we nog 10 keer stoppen. Er werden toen gewoon geen mensen meer ingelaten. Maargoed bij Alexander was het alweer aardig leeg gelopen alleen moesten we in de trein terug naar utrecht wel staan. Maar er stond bij elk station toch wel zo'n 5 a 6 rijen dik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Berkel is zéér relaxIk woon mooi, al zeg ik het zelf (woon nog thuis).
en dat van leuvehaven was idd idioot, er stonden 2 veel te dikke mannetjes van een of ander particulier beveiligingsbedrijf belangrijk te doen, ze lulden maar wat![]()
Wij zijn maar gaan lopen omdat we toch wel zeker wisten dat de boel zwaar verstopt zou raken onder de grond, ze zijn ook aant verbouwen bij het metrostation op CS. Als je er over nadenkt: 5 smalle poortjes waar misschien 150-200 mensen per minuut door heen kunnen, een stamvolle metro en nog stampvollere stations.
Iemand met de metro geweest? volgens mij een puinzooi![]()
klopt, Die was dicht vanwege massadrukte ofzoquote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Volgens nu.nl was Leuvehaven afgesloten avnwege veiligheidsredenen.
Ik denk idd eerder dat getal van het journaal.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Lu_uK het volgende:
Doeveel mensen waren er nou trouwens. Jack van Gelden zat elke keer te schreeuwen dat het er 700.000 waren en op het nieuws zeiden ze 400.000.
Ja als iedereen tegelijkertijd de metro naar CS wil hebben is het wachten totdat de mensenmassa gaat duwen en iemand in het gedrang komt of het spoor op wordt geduwd...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Volgens nu.nl was Leuvehaven afgesloten avnwege veiligheidsredenen.
Rare logica... Mij lijkt het dat je juist wanneer veel mensen met de metro willen, je de boel niet af moet sluiten.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:17 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
klopt, Die was dicht vanwege massadrukte ofzo
Zie het stukje tekst boven je.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rare logica... Mij lijkt het dat je juist wanneer veel mensen met de metro willen, je de boel niet af moet sluiten.
Zorg er dan gewoon voor dat er niet teveel mensen naar binnen gaan. Wat heeft het nu voor zin om iedereen te weigeren, en een halte verder alsnog in te laten stappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |