abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 juni 2005 @ 14:05:33 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27607415
toen we gingen golven wou die bal niet echt ver weg alleen het gras eromheen en eronder was naar de klote
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:20:39 #127
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_27607941
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Dat verteld iedere gymleraar om ze bang te maken. Je bent er dus ook ingetrapt
Mijn ex vriendin was erbij dus die gymleraren hebben gelijk
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_27608006
Oei, ongesteld worden tijdens de piepjestest, da's idd niet fijn...
pi_27608929
Terwijl de gymdocente achter me stond de volgende opmerking tegen een paar klasgenoten gemaakt: "Mensen die denken dat we echt gelukkiger worden als we een keer een koprol hebben gemaakt op een mat die anderhalve meter hoog op een paar plankjes ligt, horen eigenlijk gewoon in een gesticht thuis."

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:57:15 #130
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27609030
WIe kent die ijzeren palen nog, die in de zaal worden gebruikt om een velde af te bakenen.. ?

Een ijzeren paal, met een soort van cirkelvormig 'voetje' eronder, zodat ie blijft staan.

Zat ik dus een keer met zo'n paal te kloten, beetje tegenaan te duwen.. Totdat ie bijna op de grond viel, en ik dat wilde voorkomen door ff op die cirkelvormige 'voet' te stampen.

Kwam die paal toch ff wat sneller terug dan ik had gehoopt, *BATS* tegen m'n kop aan, duizelig, dikke buil, ijs erop .

Weinig voor lul .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:59:19 #131
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_27609079
Tijdens zaalvoetbal teen gebroken omdat ik tegen de muur aan trapte.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_27609187
Het is niet echt een gymzaal blunder, maar het gebeurde wel bij gym.

Elk jaar gingen we op de middelbare school een coopertest doen. Aangezien niet iedereen in topconditie was, moest daarvoor getraind worden. Die training werd altijd gedaan om het buitenveld heen op een klein strookje gras langs de bosjes. Dus Speed rent daar zo z'n long uit z'n lijf te rennen met de mond open. Denkt er een wesp zo van: "Ik verveel me ... ik moet wat doen". En net toen ie dat dacht kop ik er zo aan met mn open mond.

*Gloep*

Gelukkig kon ik hem na 2 seconden uitspugen, maar mijn tong en wang zaten wel helemaal vol met wespensteken.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:04:39 #133
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27609226
Bij ons was er zo'n kneusje, die vond dat hij de bal te weinig kreeg tijdens het basketballen,

en begon tegen de muur aan te slaan.

Pols gebroken .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_27609658
Niet mijn blunder, maar die van een voormalig klasgenootje Anna. Anna was groot, stevig en oerlelijk, ze had het dus al niet makkelijk op school. Afijn, een of andere oefening op de brug met gelijke liggers. Anna komt eraan, zwaait drie keer heen en weer. *KRAK* Breekt een van die dikke houten balken finaal doormidden. Die gymles is uiteindelijk maar gestopt omdat echt iedereen zich kapot aan het lachen was.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:52:00 #135
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27610608
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Niet mijn blunder, maar die van een voormalig klasgenootje Anna. Anna was groot, stevig en oerlelijk, ze had het dus al niet makkelijk op school. Afijn, een of andere oefening op de brug met gelijke liggers. Anna komt eraan, zwaait drie keer heen en weer. *KRAK* Breekt een van die dikke houten balken finaal doormidden. Die gymles is uiteindelijk maar gestopt omdat echt iedereen zich kapot aan het lachen was.
Dat mag helemaal niet kunnen bij een brug

- Een keer ophurken (op turnen) op de balk, vanaf de zijkant. Dus: Aanloopje, sprong, benen in en OP de balk. Ik trok mijn benen niet ver genoeg in en tackelde mezelf heel mooi. Met mijn gezicht plat op de vloer

- Handstand overslag op de balk (ja, dat KON ik eens, jaren geleden ) balk missen en aan allebei de kanten van de balk een been, dus vol op mijn kruis, wederom

- Vriendin met schoolgym had het volgende: We moesten via een trampoline in de zwaaiende trapeze springen en dan aan de andere kant op de kast landen. Wij vonden dit leuk en deden vol enthousiasme mee. Totdat de trapeze opeens wat schuin slingerde. Mijn vriendin springt dus ook maar schuin in de trampoline, mist de trapeze alsnog en valt met haar hals VOL op een pionnetje. Kostte wel wat tijd voordat ze weer normaal kon ademen.

- Met de trapeze (HAVo) had ik zelf eens dat ik er aan mijn benen aan hing en te hoog ging. mijn benen hielden mij niet, ik viel naar beneden op mijn arm, elleboog verkeerd om toen heb ik hem zelf even weer de andere kant op geknoekt resultaat: als ik vanaf toen ook maar "auw" zei dacht de gymleraar dat ik half dood ging
Carpe diem
pi_27611235
- De veldloop begon bij ons altijd met het inlopen. Iedereen altijd goed gemutst omdat ze er natuurlijk enorm naar uitzagen om anderhalve kilometer hard te lopen (not)... maarja het inlopen.... 300 meter gelopen struikel over eigen benen op een beetje zo'n grind weg.... beide benen kapot en ik samen met 'n vriendin juichen (zij mocht mee om de pleisters te plakken ) zodat we lekker peukjes konden roken

- ook leuk was boksen... een een paar bokshandschoenen ander zo'n kussen waar dus tegenaangeragt moest worden..... wordt je geroepen kijk je om laat kussen zakken... en ander ragt vrolijk door.. lig je wel eventjes voor lul
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_27611452
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef marchien het volgende:

[..]

Dat mag helemaal niet kunnen bij een brug
ja maar dat is bij ons op de basischool ook eens gelukt

maar dat was door de leraar
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:23:49 #138
72738 misspoezz
... Het kan altijd erger
pi_27611670
pfff in de kleedkamer op de basisschool vertellen dat je de gymleraar zo'n lekker ding vind, en dat er dan een klasgenootje de gymzaal in rent en dat tegen de leraar schreeuwt (waar al een hoop kids bijzijn). En die leraar maar glimlachen naar me........... pfff

Ook leuk, salto van de trampoline op de mat.... en dan zo hard afzetten dat je naast de mat terrecht komt. Of je honkbalknuppel al rennend zo zenuwachtig wegsmijten dat hij bijna tegen het hoofd van de leraar aanvliegt.

Handstand kon ik ookal niet ... radslag ook niet, werd ook nooit gekozen met gym

Rotvak
... Kuma Kuma Heeeee ...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:04:38 #139
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_27613131
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:37 schreef Scootmobiel het volgende:
LOL, heerlijk, die blunder-topics.

Mijn hele gymtijd op school was een ramp... Ik had er een enorme hekel aan en kon ook niets echt goed doen eigenlijk. Nee, dan liever vakken waarbij je alleen je hersens moest gebruiken, dat ging me toch een stuk beter af, haha...

We moesten een keer een achterwaartse koprol maken in de ringen, maar dat durfde ik absoluut niet. Dus ik heel voorzichtig proberen, benen een beetje omhoog slingeren, en de gymlerares hielp mee om de juiste draai te krijgen...
En halverwege vond ik het zó eng worden dat ik gillend van paniek met beide benen op haar schouders bleef leunen en volstrekt niet meer vooruit te branden was.

Ik heb daar wel zo'n anderhalve minuut zo gehangen, helemaal verstijfd van angst, en maar blijven gillen de hele tijd, hahaha... Ze kon niks met me beginnen zo. Uiteindelijk heeft ze me toen voorzichtig omhoog geduwd, benen over m'n hoofd heen dus, zodat die koprol toch nog enigszins lukte, en toen ik die draai eenmaal gemaakt had liet ik me van pure angst op de grond vallen, op de mat die eronder lag. Pffffff, blij dat ik er van af was...

Ik krijg nog de slappe lach als ik eraan terugdenk!

ik zit me hier echt helemaal dood te lachen weet je dat!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_27613427
Met basketballen iemand een schouderduw geven (voor hem was het op kaakhoogte), waardoor zijn kaak naar achterschoot en vast zat :x .

Of buiten honkballen en de allerlaatste bal van de les zo lekker raken dat hij op hoogte van iemand anders haar buik precies raak was en des betreffend meisje nogal vloerde, en dan ook nog doodserieus eerst die home-run afmaken :x . Later hebben we het wel weer goedgemaakt op onze manier
pi_27613570
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Muck het volgende:

Ik ook weer!

Maar dat is ook de bedoeling van dit topic.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:39:03 #142
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27613987
tvp
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27614055
Ik heb nooit een fatsoenlijke koprol kunnen maken, dus als weer eens gingen turnen zorgde dat weer voor spektakel.
pi_27614110
Softbal vorige week, buitenveld:

Ik stond op het punt een homerun te maken, wat op zich al een hele prestatie voor mij is. (slagkwaliteiten bijzonder slecht ) Het zou erom hangen of ik in of uit was, dus ik maak in het natte gras, met een hele gladde trainingsbroek, een sliding op mijn linkerbovenbeen. Gevolg: ik glij verder door dan de bedoeling was, recht over de thuisplaat heen die met stalen pinnen in de grond gestoken zat. Loop nu nog steeds met een geraspt bovenbeen rond, dure trainingsbroek kapot
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:20:56 #145
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_27615019
Softbal: de gymleraar stond te pitchen, ik moest slaan, haal uit en sla de bal recht bij die vent in zn kruis . Volgens mij ging die zich aanmelden voor een dameskoor
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_27615878
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]

Opzich is het wel volslagen idioot dat zo'n gymdocent zoiets doet
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:27:33 #147
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27616825
Ach, mijn bloopers vallen in het niet bij degene die de ringen 'per ongeluk'' naar het plafond van onze gymzaal liet gaan terwijl er iemand aan het slingeren was...die jongen viel vanaf het plafond naar beneden...dat was wel een blooper ja..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:35:31 #148
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_27617055
Met softbal op de Mavo, zo'n knuppel tegen iemand aangooien .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:39:00 #149
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27617181
Ach, ik turn vanaf mijn vierde, op redelijk niveau.
Het aantal blunder valt dus wel mee.

Alleen ben ik een keer uit de brug gevallen, ik zou aan de punten een wegzet-salto doen, ik draai niet genoeg en kwam op m'n nek. Richting het ziekenhuis, waar uiteindelijk bleek dat ik niets had, de volgende dag dus weer op trainen.

En laatst sprong ik met een (mini)trampoline, een salto, in de lucht twijfelde ik tussen een enkele en een dubbele, dat werd dus 1,5 salto op mijn hoofd, of een salto en een zweefrol erachteraan. Net hoe je het wil zien, deed even mijn maar ik had ook niets.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  maandag 6 juni 2005 @ 00:40:49 #150
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27663001
Ook een grappig detail was dat er op gezette tijden (niet evenredig met de maanstonden), de bankjes aan de zijkant van de zaal volzaten met vrouwvolk. En masse ongesteld..... en een proefwerk duits het volgende uur.
Zelf heb ik wel eens een klasgenote verlost van een steenpuist in haar neus, door de volleybal er met volle kracht tegenaan te smashen. (Gosh, de enige keer dat mijn smash lukte, trok zij weer zo nodig de aandacht.)

Geweldig topic; ik lach me een kriek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')