quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef LostFormat het volgende:Niet mijn blunder, maar die van een voormalig klasgenootje Anna. Anna was groot, stevig en oerlelijk, ze had het dus al niet makkelijk op school. Afijn, een of andere oefening op de brug met gelijke liggers. Anna komt eraan, zwaait drie keer heen en weer. *KRAK* Breekt een van die dikke houten balken finaal doormidden. Die gymles is uiteindelijk maar gestopt omdat echt iedereen zich kapot aan het lachen was.
![]()
Dat mag helemaal niet kunnen bij een brug
- Een keer ophurken (op turnen) op de balk, vanaf de zijkant. Dus: Aanloopje, sprong, benen in en OP de balk. Ik trok mijn benen niet ver genoeg in en tackelde mezelf heel mooi. Met mijn gezicht plat op de vloer
- Handstand overslag op de balk (ja, dat KON ik eens, jaren geleden
![]()
) balk missen en aan allebei de kanten van de balk een been, dus vol op mijn kruis, wederom
- Vriendin met schoolgym had het volgende: We moesten via een trampoline in de zwaaiende trapeze springen en dan aan de andere kant op de kast landen. Wij vonden dit leuk en deden vol enthousiasme mee. Totdat de trapeze opeens wat schuin slingerde. Mijn vriendin springt dus ook maar schuin in de trampoline, mist de trapeze alsnog en valt met haar hals VOL op een pionnetje. Kostte wel wat tijd voordat ze weer normaal kon ademen.
- Met de trapeze (HAVo) had ik zelf eens dat ik er aan mijn benen aan hing en te hoog ging. mijn benen hielden mij niet, ik viel naar beneden op mijn arm, elleboog verkeerd om
![]()
toen heb ik hem zelf even weer de andere kant op geknoekt
![]()
resultaat: als ik vanaf toen ook maar "auw" zei dacht de gymleraar dat ik half dood ging