laat 'm... 't is zijn laatste dag op deze aardklootquote:
geen zorgen voor morgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat 'm... 't is zijn laatste dag op deze aardkloot
Want straks schiet die tandenstoker ondoorgrondelijk naar z'n hersenenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat 'm... 't is zijn laatste dag op deze aardkloot
Jezelf quoten is NOT donequote:
tjah, 't is een last welke je mee zal moeten dragen knoxie... de grootste keuze van je leven, poging tot mtp en dan collega raken met je tandenstoker, of de doodquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want straks schiet die tandenstoker ondoorgrondelijk naar z'n hersenen![]()
Of tijdens het mtp'en in het voorhoofd van z'n collega![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, 't is een last welke je mee zal moeten dragen knoxie... de grootste keuze van je leven, poging tot mtp en dan collega raken met je tandenstoker, of de dood
dan moet je de geraniums ff water gaan gevenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Ballicious het volgende:
Ik zit hier echt te verpieteren.
Ik mpt altijd tegen de muurquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, 't is een last welke je mee zal moeten dragen knoxie... de grootste keuze van je leven, poging tot mtp en dan collega raken met je tandenstoker, of de dood
Niet de geraniumsquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan moet je de geraniums ff water gaan geven
Of het spiegeltje op de gevel schoonmakenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
of bingo-en met je omaquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan nog, straks slikt je collega die tandenstoker inquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik mpt altijd tegen de muurMijn collega likt het erna schoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |