laat 'm... 't is zijn laatste dag op deze aardklootquote:
geen zorgen voor morgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat 'm... 't is zijn laatste dag op deze aardkloot
Want straks schiet die tandenstoker ondoorgrondelijk naar z'n hersenenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
laat 'm... 't is zijn laatste dag op deze aardkloot
Jezelf quoten is NOT donequote:
tjah, 't is een last welke je mee zal moeten dragen knoxie... de grootste keuze van je leven, poging tot mtp en dan collega raken met je tandenstoker, of de doodquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want straks schiet die tandenstoker ondoorgrondelijk naar z'n hersenen![]()
Of tijdens het mtp'en in het voorhoofd van z'n collega![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, 't is een last welke je mee zal moeten dragen knoxie... de grootste keuze van je leven, poging tot mtp en dan collega raken met je tandenstoker, of de dood
dan moet je de geraniums ff water gaan gevenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Ballicious het volgende:
Ik zit hier echt te verpieteren.
Ik mpt altijd tegen de muurquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, 't is een last welke je mee zal moeten dragen knoxie... de grootste keuze van je leven, poging tot mtp en dan collega raken met je tandenstoker, of de dood
Niet de geraniumsquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan moet je de geraniums ff water gaan geven
Of het spiegeltje op de gevel schoonmakenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
of bingo-en met je omaquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan nog, straks slikt je collega die tandenstoker inquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik mpt altijd tegen de muurMijn collega likt het erna schoon.
is van hans teeuwen: dan heeft ie een fles gevondenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:37 schreef Megter het volgende:
ik kende 'm ook niet IJlien
En nu?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is buiten echt lekker!zat ik maar op een terrasje
ja, dat spookt ookal door m'n hoofd sindsdat ik weer binnen zit.. dus al zeker 1 uurquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is buiten echt lekker!zat ik maar op een terrasje
alweerquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen en IJlien,
Ik ga weer (jaja de zoveelste) poging wagen om aan het werk te gaan
Veel plezier nog vanmiddag en tot later
Lukt je toch niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
vaarwel jitzzzequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
tot zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
mtp'en, werken, je oma bellen om bingo te gaan spelen.. weet ik veel, wees creatiefquote:
succes!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Hipquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
mtp'en, werken, je oma bellen om bingo te gaan spelen.. weet ik veel, wees creatief
dan ga je staan uit protest tegen die slechte stoelenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef snopprinses het volgende:
bah..krijg pijn aan mn rug van die slechte stoelen hier
Beter dan pijn in je stoel en een slechte rug.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef snopprinses het volgende:
bah..krijg pijn aan mn rug van die slechte stoelen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |