Mark my words: nu klaag je nog over school. Als je werk hebt, dan piep je wel andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:06 schreef GewoonPim het volgende:
Man, het is pas over 4 weken vakantie
Ik hoop dit rond april ook te kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:09 schreef DarkElf het volgende:
* DarkElf gaat ook niet op vakantie.
maar goed, ik geniet van mijn nieuwe huis en mega terras
Ik ben scholier, maar ik heb ook nog een eigen bedrijfquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Voor scholieren wellicht, wij werkend volk plannen onze eigen vakantieperiode.
Tss, dat het mag...nou ja, mijn vriendin kan er over meepraten...quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:10 schreef fffan het volgende:
zucht..ik loop nu al een half jaar stage..elke dag van 8 tot half 5, en krijg 0,90 eurocent per uur.., is ook niet echt bemoedigend!
haha..een klasgenoot van me krijgt voor een half jaar stage lopen...niks!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Vroegah kreeg ik tenminste een vol loon bij mijn stage. 1200 gulden netto. Als ik de lonen van tegenwoordig hoor
Mja, die hadden we er ook toen bij in onze klas. I was so luckyquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:05 schreef fffan het volgende:
[..]
haha..een klasgenoot van me krijgt voor een half jaar stage lopen...niks!![]()
komt volgende week op tv....quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
hihi ik kom ook weer ergens achter
Copycat heb je je naam hiervandaan?
Copycat (1995)
Regie: Jon Amiel
Lovende kritieken alom voor Copycat, een moderne thriller met een hoog adrenalinegehalte over de wanhopige klopjacht op een massamoordenaar die seriemoordenaars uit het recente verleden kopieert. Een ambitieuze vrouwelijke rechercheur (Holly Hunter) van de politie van San Francisco en een bekend crimineel psychologe (Sigourney Weaver) moeten samen de stukjes van een misdaadpuzzel in elkaar passen. Hoewel ze hem op de hielen zitten, blijft hij hen steeds een stap en... een lijk voor.
[afbeelding]
Even de dooddoener van fok roepen:quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:02 schreef Wolkje het volgende:
Zo, heb ik even lekker gewinkeld![]()
Een bikini met bijpassend rokje en topje erbij, een mooie lange witte rok, en een paar schoenen gekocht![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
uiteraard wél volledig op mijn persoontje slaatquote:Lovende kritieken alom voor Copycat
Zeg dat wel.quote:
Goede film, maarja, hoe kan het ook anders met die naam.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
Copycat (1995)
Regie: Jon Amiel
Lovende kritieken alom voor Copycat, een moderne thriller met een hoog adrenalinegehalte over de wanhopige klopjacht op een massamoordenaar die seriemoordenaars uit het recente verleden kopieert. Een ambitieuze vrouwelijke rechercheur (Holly Hunter) van de politie van San Francisco en een bekend crimineel psychologe (Sigourney Weaver) moeten samen de stukjes van een misdaadpuzzel in elkaar passen. Hoewel ze hem op de hielen zitten, blijft hij hen steeds een stap en... een lijk voor.
[afbeelding]
Jeuj!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:53 schreef Wolkje het volgende:
Ik ga ook herkansen in de zomer.
In oktober waarschijnlijk op vakantie.
Nee, ik ben niet klaar in oktober, ik ga gewoon even op vakantie tussendoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jeuj!Er zijn nog meer harde werkers
.
Hoe komt het dat je wel tijd hebt in oktober, ben je dan klaar ofzo?
brings back memoriesquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef _Arual_ het volgende:
vakantie?![]()
Ik ben afgestudeerd, maar heb na tientallen sollicitatiebrieven nog geen baan. Hééééél lang vakantie dus, vrees ik. Ik denk dat ik me meteen maar gaan storten op allerlei kuttige uitzendbaantjes - je moet toch wat.
Ik heb al meer dan 40 brieven verstuurd, en ik ben nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
brings back memoriesde moed zeker niet opgeven.
ik ben veertien keer gaan solliciteren voor ik werk had, in een tijdspanne van drie maanden, mijn cv was nochtans niet te min, maar aangezien in in het ndl een accent had, stond ik blijkbaar toch een stapje achter. Toen had ik wel de job die ik écht wou ( eind juni afgestudeerd, in september werk)
vooral de moed niet opgeven en je goed voorbereiden op de gesprekken![]()
Thank you m'ladyquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Ynske het volgende:
Ik heet je welkom Kanaiken
wat voor werk kun je hiermee gaan doen?quote:
quote:
blijkbaar niks, als ik naar al die sollicitaties kijk. En bij een uitzendbureau nemen ze me neit aan, omdat ze geen goede ervaringen hebben met net-afgestudeerde.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor werk kun je hiermee gaan doen?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:21 schreef ioko het volgende:
Zal ik ff helpen ?
Ik zou vooral de moed niet opgeven! Heb je geen goede feedback of tips gekregen van je afwijzingen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
blijkbaar niks, als ik naar al die sollicitaties kijk. En bij een uitzendbureau nemen ze me neit aan, omdat ze geen goede ervaringen hebben met net-afgestudeerde.
*had iets in de communicatiebranche willen doen
das niet zo fijn..quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
blijkbaar niks, als ik naar al die sollicitaties kijk. En bij een uitzendbureau nemen ze me neit aan, omdat ze geen goede ervaringen hebben met net-afgestudeerde.
*had iets in de communicatiebranche willen doen
Standaardreacties in feite. `Ja sorry, we hadden 500 reacties op de vacature. En u blonk niet uit qua ervaring.´quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zou vooral de moed niet opgeven! Heb je geen goede feedback of tips gekregen van je afwijzingen?
hahhahah ga jij dan eens als de gesmeerde bliksem aan t poetsenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:22 schreef ioko het volgende:
Ga jij eens snel studeren ! (of wil je iets leuks bespreken?)
EDIT : @ Ynske
Ik heb ieder reclamebureau in de omgeving zo´n beetje al benaderd...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet zo fijn..
ik was er over aan t denken om nog een avondstudie communicatiewetenschappen te gaan doen...
kun je niet iets bij een reclamebureau doen ofzo?
Laatste engelse lijst is nog steeds niet geleerdquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahhahah ga jij dan eens als de gesmeerde bliksem aan t poetsen
heeft netjes haar boek open naast haar liggen...
en open sollicitaties?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Standaardreacties in feite. `Ja sorry, we hadden 500 reacties op de vacature. En u blonk niet uit qua ervaring.´
Nee duh, ik ben een starter.
En tijdschriften en kranten denken helaas weer direct aan HBO journalistiek. Er zijn ieder jaar ook duizenden starters die die opleiding afronden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef kanaiken het volgende:
Bij studie nederlands denk ik gelijk aan tijdschriften/kranten
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Laatste engelse lijst is nog steeds niet geleerd
Doe eens iets aan die ava
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En tijdschriften en kranten denken helaas weer direct aan HBO journalistiek. Er zijn ieder jaar ook duizenden starters die die opleiding afronden.
ik heb een hele dikke farde, mijn 'sollicitatiemapje'quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb al meer dan 40 brieven verstuurd, en ik ben nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
CV is op zich in orde, en mijn diploma is cum laude. Het begint frustrerend te worden. Dat is het al tijden.
Als het een onvoldoende is, is het jouw schuld, ok?quote:
Is er geen mogelijkheid voor een werkervaringsplek, dat je wel werkt, maar geen vast contract krijgt, en een aangepast loon. Dan heb je na een half jaar (als ze je niet aannemen) in elk geval ervaring opgebouwd. Deze constructie hoor ik vaak om me heen, en veel mensen krijgen hiermee een baan. De werkgever kan dan kijken of je goed werk levert, zonder teveel risico.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En tijdschriften en kranten denken helaas weer direct aan HBO journalistiek. Er zijn ieder jaar ook duizenden starters die die opleiding afronden.
mij bestquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als het een onvoldoende is, is het jouw schuld, ok?
Gelukkigquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij best
maar voor jou geruststelling... je kunt ongeveer 15 min gaan leren... aangezien ik ff mijn haren ga wassen
Soms heb je je opleiding ook niet meezitten, denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:34 schreef _Arual_ het volgende:
Zelfs naar werkervaringsplaatsen heb ik gesolliciteerd. Project jonge instroom.
Bij tijdschriften werd ik afgewezen omdat ze liever iemand hadden met HBO journalistiek
Kranten hadden plaatsen voor academici die uitdrukkelijk geen journalistieke opleiding hadden gevolgd. En Nederlands werd helass toch iets te journalistiek bevonden. Ik viel weer net tussen wal en schip
*lief al die tips, maar ik heb vrees ik alle opties al zo´n beetje doorlopen in de afgelopen maanden...
Dus hier moest ik heen om met m'n buurtgenoot te kunnen slowchatten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Soms heb je je opleiding ook niet meezitten, denk ik.
En de hoop niet opgeven is niet zo makkelijk, heb je geen begeleiding van school waar je nog op terug kunt vallen? Docenten o.i.d.
Zo blijktquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus hier moest ik heen om met m'n buurtgenoot te kunnen slowchatten?![]()
Weet je dat dat me heel er tegenvalt?Ik ging er met tegenzin weg, en toen werd me gezegd: `kom op zeg, iemand als jij kan het zonder ons ook wel maken.´quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Soms heb je je opleiding ook niet meezitten, denk ik.
En de hoop niet opgeven is niet zo makkelijk, heb je geen begeleiding van school waar je nog op terug kunt vallen? Docenten o.i.d.
En ik dacht m'n r&p-periode achter me te hebben gelaten. Maar je moet wat voor een slowchat met je buurtgenoot over hebbenquote:
Maar kun je niet weer terug om hulp te vragen, nu het niet blijkt te gaan? Of heb je dat ook al gedaan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Weet je dat dat me heel er tegenvalt?Ik ging er met tegenzin weg, en toen werd me gezegd: `kom op zeg, iemand als jij kan het zonder ons ook wel maken.´
En ik baal er gewoon van dat ze me verkeerd hebben voorgelicht. De banen zouden voor het oprapen liggen. Nou, dat merk ik.
Mij staat als nieuwkomer natuurlijk nog een hele hoop te verwachtenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik dacht m'n r&p-periode achter me te hebben gelaten. Maar je moet wat voor een slowchat met je buurtgenoot over hebben
Grote meidquote:
Ow ja! En Salmiaklollies!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:44 schreef _Arual_ het volgende:
chupachups. Ben ik ooit verslaafd aan geweest
ik kan langs de groothandel gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:44 schreef _Arual_ het volgende:
Drugsverslavingen zijn een eitje, lollyverslavingen, dát is pas een maatschappelijk probleemquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:44 schreef _Arual_ het volgende:
Bier met een lollyquote:
Tell me something newquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik eet alles. Het eerste snoepgoed dat ik niet lust moet nog uitgevonden worden.
J eleeft maar 1x, dus dan wil ik alles geproefd hebbenquote:
Met wormen heb ik niet zo veel problemen. Meer de insecten die kraken, ieuwquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:47 schreef Ynske het volgende:
van die wormen zijn jakkie
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef Ynske het volgende:
sabbelsnoepjes vind ik lekkerder dan kauwsnoepjes
Waarom MSN-en en slowchatten wij teglijkertijd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
J eleeft maar 1x, dus dan wil ik alles geproefd hebben
Niet eenschquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef Ynske het volgende:
sabbelsnoepjes vind ik lekkerder dan kauwsnoepjes
Weet ik veel. Je moet wat he? Anders kan ik dhet slowchat topic niet volgen, het is hier verdomd druk voor de R&P slowchatquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarom MSN-en en slowchatten wij teglijkertijd?
als we dat vol blijven houden, blijft de SC misschien welquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je moet wat he? Anders kan ik dhet slowchat topic niet volgen, het is hier verdomd druk voor de R&P slowchat
Omdat het singles-topic dood aan het gaan isquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is hier verdomd druk voor de R&P slowchat
Ik was daar lekker bezig, maar toen ging het on-topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat het singles-topic dood aan het gaan isIedereen lijkt hier te zitten
Mja, dan wordt het lastigquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik was daar lekker bezig, maar toen ging het on-topic
Y was zo vriendelijk mij op dit topic te wijzenquote:
Mevrouw?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef _Arual_ het volgende:
Kanaiken, je bent inderdaad een groen piepkuiken vergeleken met deze 23-jarige en volwassen(ahum) ... nou ja, hoe zal ik mezelf verder definieren?
heey dat was mijn titelquote:
Naja, ik doe niett moeilijk over oudere vrouwenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Ynske het volgende:
jah kanaiken dat ben je volgens mij
_Arual_ geen single meer
Kloptquote:
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mevrouw
De aftakeling is nu definitief begonnen.
je bent klaar met studeren en hop: je bent mevrouw....quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mevrouw
De aftakeling is nu definitief begonnen.
Ik voelde me anders behoorlijk ervaren in het single topicquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef Ynske het volgende:
hahah niet weer....
19 vrijgezel woont in eindhoven... zal d'r morgen wel ff bellen of ze ook hier komt posten
4 uur later alquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent klaar met studeren en hop: je bent mevrouw....![]()
dat meen je nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik voelde me anders behoorlijk ervaren in het single topic
Ik gokte 65% ja, dus zat aardig dichtbijquote:
Ik had meer verwacht! het was ook erg druk bij het stembureau hier...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:02 schreef Ynske het volgende:
opkomst 62% van nederland
Goede afgang voor de regering en hun campagne tegen de nu komende oorlog...quote:
Nou ja, met mensen die nog nooit gezoent hebben, of slechts op 1 hand te tellen aantal keren en dan ouder dan ik zijn, voel ik me een stuk meer ervaren...quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede afgang voor de regering en hun campagne tegen de nu komende oorlog...
Donner heeft het voorspelt!
Ga hamsteren!!!!! We are doomed!
sletjequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nou ja, met mensen die nog nooit gezoent hebben, of slechts op 1 hand te tellen aantal keren en dan ouder dan ik zijn, voel ik me een stuk meer ervaren...
of ben ik gewoon een slet?
Mevrouw zegt: nee, een puberrrrrrrquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nou ja, met mensen die nog nooit gezoent hebben, of slechts op 1 hand te tellen aantal keren en dan ouder dan ik zijn, voel ik me een stuk meer ervaren...
of ben ik gewoon een slet?
Update: Duitsland is begonnen met het mobiliseren van zijn troepen. De koninklijke familie is in het vliegtuig gestapt en overgevlogen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede afgang voor de regering en hun campagne tegen de nu komende oorlog...
Donner heeft het voorspelt!
Ga hamsteren!!!!! We are doomed!
Dat blijkt danquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
sletje
ben blij dat ik maar met 1 persoon sex gehad heb...
enneh met 5 jongens gezoen
Aah, deze verklaring bevalt me al beterquote:
wat blijk?quote:
Een sletjequote:
Föhnquote:
is slecht voor je harenquote:
Een wat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Copycat het volgende:
Wat krijgen we nou? Wat is dit voor een postoffensief in SC??
Gezellig hoor.
goed hequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Copycat het volgende:
Gezellig hoor.
quote:
Is deze normaal dood ofzo?quote:
Dat wist ik dus ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is deze normaal dood ofzo?
Ik wist niet eens van het bestaan af
Ken-je-na-gaanquote:
ik zeurde wat in het single topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Copycat het volgende:
Gezellig hoor.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In slow-chat mag je toch wel woor-den met meer dan drie let-ter-gre-pen ge-brui-ken? Of ga ik nu in te-gen de po-li-cy?
Moeilijke woorden, mijn hoofd doet pijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In slow-chat mag je toch wel woor-den met meer dan drie let-ter-gre-pen ge-brui-ken? Of ga ik nu in te-gen de po-li-cy?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Oftewel, normaal is het hier rustiger
Datgene waar je naar uitziet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet.
Het woord vakantie viel me op.
ga jij je engelse lijsten lerenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Moeilijke woorden, mijn hoofd doet pijn
Offensief = aanvallend
dus postoffensief betekent...een postbombardement?
zit ik in de buurt?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
maak je niet druk... hij is nog een groen![]()
dus heeft nog ondertiteling nodig
idd redelijk doodquote:
Netjes hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Moeilijke woorden, mijn hoofd doet pijn
Offensief = aanvallend
dus postoffensief betekent...een postbombardement?
zit ik in de buurt?
Nee, ik vind dat ik klaar benquote:
Ik heb het al helemaal gemaakt hierquote:
Ik had "FOTO" gepostquote:
quote:
Ik ben gewend belachelijk gemaakt te wordenquote:
Ah, wat zieligquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ben gewend belachelijk gemaakt te worden
Sloeg dat rijpen op mij?
Ik kan er redelijk tegenquote:
Daarnet werd er meer gepost, maar we zijn er nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef ioko het volgende:
Hehe, ik ben er weer, is het een beetje gezellig hier ?
Nee, op mezelf...quote:
In welke subfora zit jij normaal eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Daarnet werd er meer gepost, maar we zijn er nog
Ik lees veel TRU en WFL, maar post vooral in GCSC, vroeger vaker in ONZquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef ioko het volgende:
[..]
In welke subfora zit jij normaal eigenlijk?
Copycat, heb je onze stelling in GC gezien, of het netjes is om twee mensen tegelijk te daten? Ben wel benieuwd naar jou mening.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, op mezelf....
oh ja. Kan iemand zich nog mijn relaas herinneren van die copyvriend waar ik vriendschappelijk mee omga? En die ws meer voor mij voelde?
Daar kreeg ik vandaag een liefdesverklaring per mail van... Heb 'm, eveneens per mail, vriendelijk doch duidelijk uit de droom geholpen. Benieuwd of de vriendschap deze afwijzing overleeft...
Waarom?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, op mezelf....
oh ja. Kan iemand zich nog mijn relaas herinneren van die copyvriend waar ik vriendschappelijk mee omga? En die ws meer voor mij voelde?
Daar kreeg ik vandaag een liefdesverklaring per mail van... Heb 'm, eveneens per mail, vriendelijk doch duidelijk uit de droom geholpen. Benieuwd of de vriendschap deze afwijzing overleeft...
En je zit hier al een behoorlijk tijd, en je bent er dus jong mee begonnen, of niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik lees veel TRU en WFL, maar post vooral in GCSC, vroeger vaker in ONZ
Hard maar rechtvaardigquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, op mezelf....
Inderdaad, maar toen postte ik nog heel weinigquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef ioko het volgende:
[..]
En je zit hier al een behoorlijk tijd, en je bent er dus jong mee begonnen, of niet?
Nee, dat vermoedde ik al wel. Ik hoopte enkel dat het geen issue zou worden, en die hoop heb ik nog steeds wel. Ben benieuwd of die naief blijkt te zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Pheno het volgende:
Maar hij voelde dus wel meer voor je? Ik dacht dat dat al uitgesloten was?
Stylishquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Ynske het volgende:
ff computercrash moeten verwerken![]()
hier issie dan
[afbeelding]
Met zulke tassen heb ik er meer zien rondlopen. Ik vind ´m mooi met al die kleurtjes. Zelf had ik eerst een felrode tas, nu een grasgroene. Ik houd er wel van, van opvallende tassen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Ynske het volgende:
ff computercrash moeten verwerken![]()
hier issie dan
[afbeelding]
Heb je die toon gehoord? En die ogen?quote:
heeft hij je het via mail verteld ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
Nee, op mezelf....
Daten, met zoenen (aftastend in mijn gevalquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet gezien.
Maar wat versta je onder daten? Met zoenen en dergelijke zondes erbij of in een aftastende fase (maar dan zonder handjes)?
Waarom poets je dan je tanden ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:46 schreef Ynske het volgende:
Ioko...
we gaan NIET zoenen....
ga je douchen en wel nu![]()
omdat ik geen zin heb in mexicaanse wrapresten tussen mijn tandenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Waarom poets je dan je tanden ?![]()
Ben al weg![]()
Je bent heeel speciaalquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef kanaiken het volgende:
Tekst
je bent niet speciaalquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef kanaiken het volgende:
Owkee ik heb een psychologische, vicieuze cirkel. Wie helpt me?
Ik was met mijn gedachten weg aan het dwalen. Ik bedacht me opeens (vraag me niet hoe ik erop kwam) dat ik eigenlijk wel heel erg zelfbewust was. En niet een beetje, dit moest wel heel erg zelfbewust zijn. Meer dan anderen dus.
Vervolgens kwam de gedachte in me op: Pubers hebben het idee dat de wereld om hen heendraait. Dit is geen uitzondering. Mijn vorige gedachte was dus een gewone pubergedachte. Deze constatering vond ik bijzonder intelligent van mezelf.
*BENG* Weer dat egocentrische. Ik besefte dat ik dezelfde fout had gemaakt. Wederom dacht ik dat ik speciaal was. Weer dat puberale. En je snapt het, dat ik dit begrepen had, had ik best wel wéér speciaal van mezelf kunnen vinden. Maar ondertussen had ik door dat dit geintje nog een verekkes lange tijd door zou kunnen gaan.
Wie helpt me even uit mijn droom dat ik speciaal ben door dit neer te zetten? (Hoewel elke puber dat natuurlijk van zichzelf zou vinden)
Als je bij beide daters geen verwachtingen voedt in woord en toekomstbeeld vind ik dat niet zo'n probleem. Maar lijkt me geen ideale situatie voor de langere termijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef ioko het volgende:
Daten, met zoenen (aftastend in mijn geval) maar niets meer.
ben je nu nog niet klaar???quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Je bent heeel speciaal![]()
Nu moet ik gaan douchen van Ynske
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:51 schreef Copycat het volgende:
Je bent een speciale puber kanaiken, en dat ben je!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Je bent heeel speciaal![]()
Nu moet ik gaan douchen van Ynske
dan maar met de fiets naar t werkquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef Pheno het volgende:
Copycat, eerst een vogel vermoordt, nu misschien wel een mens. DIe springt straks voor je auto om je liefde te smeken!
neeheeeey want dan moet ie alleen gaan drinkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
of je hebt subtiele schijt aan Ynske
Jij bent een gemene mevrouwquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef Ynske het volgende:
goh kanaiken.... ben je nu tevreden en uit je vicieuze cirkel?
Dan kan je altijd nog bezopen achter de PC gaan zittenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeheeeey want dan moet ie alleen gaan drinken
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:53 schreef Pheno het volgende:
Copycat, eerst een vogel vermoordt, nu misschien wel een mens. DIe springt straks voor je auto om je liefde te smeken!
Kroeg, doe ik elke vrijdag alquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef Ynske het volgende:
liever ff naar de kroeg
hahhah ikke gemeen, nu al hahahha
moet je nagaan hoe erg ik kan zijn, als ik juist gemeen wil zijn
nog een paar keer over dat vogelke heen rijden, en hij gaat weer vliegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat klein vogeltje lag vandaag dus in het asfalt geprint...
Ik denk niet dat hij zo'n dramaqueen is om te smeken om mijn liefde... ik hoop het in ieder geval zeker niet.
Ik heb gewoon dat Romeo&Juliesque niet bij hem. En dan houdt het op, sterker: dan begint het niet eens.
En ik wil niet alleen gaan drinken, das saaiquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeheeeey want dan moet ie alleen gaan drinken
Ik word hier gewoon gedisst waar ik bij staquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:59 schreef Ynske het volgende:
op vrijdag zou ik niet eens willen gaan.... al die pubers
heb je er een kruisje bij getekend?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat klein vogeltje lag vandaag dus in het asfalt geprint...
Ik denk niet dat hij zo'n dramaqueen is om te smeken om mijn liefde... ik hoop het in ieder geval zeker niet.
Ik heb gewoon dat Romeo&Juliesque niet bij hem. En dan houdt het op, sterker: dan begint het niet eens.
¬__¬quote:
al klaar met douchen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:59 schreef ioko het volgende:
[..]
En ik wil niet alleen gaan drinken, das saai
sorry hoor... maar wat moet dat voorstellen ???quote:
Je mag best met ons mee wat gaan drinken hoor Kanaiken, met de 'grotere' mensen mee....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon gedisst waar ik bij sta
En een weesgegroetje gepreveldquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef Pheno het volgende:
heb je er een kruisje bij getekend?
Een smilyquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor... maar wat moet dat voorstellen ???
* Ynske telefoneert met Cafe België....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Je mag best met ons mee wat gaan drinken hoor Kanaiken, met de 'grotere' mensen mee....
Ynske, ze hebben toch ook ranja bij Cafe Belgie?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Je mag best met ons mee wat gaan drinken hoor Kanaiken, met de 'grotere' mensen mee....
Ynske, ze hebben toch ook ranja bij Cafe Belgie?
Ik ben klaar om te gaan !!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske telefoneert met Cafe België....
yepz ze hebben ranja
Kanaiken je mag mee![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske telefoneert met Cafe België....
yepz ze hebben ranja
Kanaiken je mag mee![]()
Je hoeft niet gelijk je mannelijkheid overboord te gooienquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben klaar om te gaan !!
Ranja was voor Ioko bedoeld![]()
BIER!quote:
Tot morgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:08 schreef Ynske het volgende:
Jongens (en meiden) tot morgjes
wel weer in volle getalen overdag aanwezig zijn he, anders kom ik de dag niet door
Ioko....
ik kom eraan
tot zo
quote:
Ynske en Ioko gaan richting cafe Belgie, dus mochten er mensen zin hebben om mee te drinken? Gewoon ff roepen als je binnenkomtquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:08 schreef Ynske het volgende:
Jongens (en meiden) tot morgjes
wel weer in volle getalen overdag aanwezig zijn he, anders kom ik de dag niet door
Ioko....
ik kom eraan
tot zo
Op je 21/22 nog geen bier?quote:
WTF is dat cafe?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:10 schreef ioko het volgende:
[..]
Ynske en Ioko gaan richting cafe Belgie, dus mochten er mensen zin hebben om mee te drinken? Gewoon ff roepen als je binnenkomt
Tot morgen iedereen![]()
Haha, voordat ik daar benquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef Ynske het volgende:
dan ga je toch mee... ze hebben ranja
Cafe Belgie, aan de Oudergracht in Utrecht, hebben ze veel lekker bierquote:
Ik lust het gewoon nietquote:
Utrechtquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Cafe Belgie, aan de Oudergracht in Utrecht, hebben ze veel lekker bier
Sociale handicap zegquote:
Doewiequote:
Au...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef petitlapin het volgende:
doet mij denken aan die wereldberoemde beelden van die tennisser ( de naam ontsnapt me) die een duif die juist over het veld vloog kapotsmasht.
geniet van de afleveringquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Copycat het volgende:
Au...
Maar nu je het zegt, daar staat me inderdaad iets van bij.
Zo TI kijken... ben benieuwd.
Trustenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geniet van de aflevering
ik ga onder de wol ...
Dat heb ik nog nooit gehad. Hooguit een tikkeltje verlieftig als ik iemand een paar keer gezien heb (de periode middelbare school en jonger buiten beschouwing gelatenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef Copycat het volgende:
Oh jee, iedereen vroeg naar bed...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef kanaiken het volgende:
En stilte is het gevolg
Ook gij, copycat?
Waar woont gij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je had zo bij mij kunnen crashen natuurlijk
ik ben alleen te moe om de deur uit te gaan
Woepiequote:
Maar toch, bier blijft natuurlijk wél het vochtquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dranken waar je sociaal van kan worden
lust wel bier overigens![]()
Als Melis niet naar Utrecht gaat omdat het te lang duurt voordat ze er is, en ik zeg dat ze zo hier had kunnen crashen.quote:
Bij melis....?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als Melis niet naar Utrecht gaat omdat het te lang duurt voordat ze er is, en ik zeg dat ze zo hier had kunnen crashen.
Waar denk je dan dat ik woon?![]()
Helder lichtje ben je hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bij melis....?
En dus ver van Utrecht...
Ik check morgen wel een profiel oid
ik ga nu slapen
Pinguin obsessie heeftquote:
Das lief!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je had zo bij mij kunnen crashen natuurlijk
ik ben alleen te moe om de deur uit te gaan
Ja. Like: eerderquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Das lief!Nou dat moeten we de volgende keer dan toch eens anders plannen
![]()
Kunnen we wel een keer gaan doen als ik weer een beetje ben opgeknapt (qua gezondheid). Ik heb nu al een soort van vakantie, dus ik zal goed uitrustenquote:
Volgens mij zouden we zat te bespreken hebben...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer gaan doen als ik weer een beetje ben opgeknapt (qua gezondheid). Ik heb nu al een soort van vakantie, dus ik zal goed uitrusten
Thelma & Louise actie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we zat te bespreken hebben...Maar dan worden we helemaal van die wraakzuchtige vrouwen
![]()
Oe! Die klinkt goed!!quote:
Weet ikquote:
Welke?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:17 schreef Wolkje het volgende:
Twisted_Fok, ik ben al dagen heel blij door een liedje dat jij postte in hvjjn in songteksten, thanks![]()
Whehehehequote:Op woensdag 1 juni 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we zat te bespreken hebben...Maar dan worden we helemaal van die wraakzuchtige vrouwen
![]()
Jammer dat je te moe was om biertjes te komen drinken, het was erg gezellig namelijk, en ik heb weer erg veel informatie gekregen over Ynske. Een compliment is op zijn plaats, deze dame kan zuipen als een heerquote:
Ioko... wil je dit nooooooooit meer doen??????quote:Op donderdag 2 juni 2005 03:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Jammer dat je te moe was om biertjes te komen drinken, het was erg gezellig namelijk, en ik heb weer erg veel informatie gekregen over Ynske. Een compliment is op zijn plaats, deze dame kan zuipen als een heer
En nu ga ik toch lekker slapen
schrikt zich de teringquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:40 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound slaps Ynske into orbit
wakker blijven!
Vroeg is het zeker ja.quote:
minders...quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vroeg is het zeker ja.
Nog steeds last van keelpijn helaas, én nog altijd single![]()
Nee, since you've been gonequote:
bitte schönquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk?
En als jullie een stukje vrolijkheid overhebben, mag ik dan meedelen in de vreugde.
Ben zo met het verkeerde been uit bed gestapt.
Bij mij moet het maar andersom, er liggen nog heel veel dingen die ik gister had moeten doen, maar mijn energie is ver te zoeken. Zo maar eens een kop koffie nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gisteren een hectische dag gehad, dus nu maar lekker rustig aan.
Verdamt ik lieb dich....quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Bij mij moet het maar andersom, er liggen nog heel veel dingen die ik gister had moeten doen, maar mijn energie is ver te zoeken. Zo maar eens een kop koffie nemen.
weggeweest? alleen om te stemmen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
minders...
maar ben je gister dan nog weg geweest???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |