Nou ik denk dat is wanneer je je man/vriend begint af te zeiken en je merkt dat je omgeving anders reageert.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef MeNicole het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk het gevoel krijgen dat je zwanger bent? Ik heb dat namelijk helemaal nog niet. Is dat meestal na de eerste echo?
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:29 schreef ArmaniMania het volgende:
Nou ik denk dat is wanneer je je man/vriend begint af te zeiken en je merkt dat je omgeving anders reageert.
En als ik dat nou altijd al doe danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nou ik denk dat is wanneer je je man/vriend begint af te zeiken en je merkt dat je omgeving anders reageert.
Het gevoel? Ik weet dat ik zwanger ben, heb beebje ook gezien, veel ruzie. Tja, maar het besef dat er daadwerkelijk iets groeit, Neequote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef MeNicole het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk het gevoel krijgen dat je zwanger bent? Ik heb dat namelijk helemaal nog niet. Is dat meestal na de eerste echo?
Hallo, sarcastisch het is wel AM he.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De liefde spat er vanaf... Of is dit sarcastisch bedoeld?
Jah mijn aanstaande vrouw voelt zich wel zwanger maar ze kan er niet van genieten zoals ze eigenlijk had verwacht. Heel veel moe, dingen smaken anders, veel gevoeliger etc. Soms gunde dat ik dat ik dat allemaal van haar kon overnemen zodat ze eens van de zwangerschap kon genieten.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:54 schreef MeNicole het volgende:
Onze eerste echo hebben we volgende week pas. Kijk ik weet wel zeker dat ik zwanger ben enzo, maar het gevoel is er gewoon niet. Ik voel me zo niet zwanger zeg maar![]()
Je puilt bijna uit gek wijfquote:Op maandag 13 juni 2005 16:57 schreef Fuente het volgende:
Ik voel me soms nog steeds niet zwanger. Over het algemeen wel, maar het heeft lang geduurd voor ik besefte dat 'ons' kind ook daadwerkelijk in mijn buik zit, snappie?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Fuente het volgende:
[..]
I knowMaar je wilt niet weten hoe vaak het voorkomt da'k het gewoon vergeet ghegheghe.
hij is gewoon sarcastischquote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De liefde spat er vanaf... Of is dit sarcastisch bedoeld?
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:28 schreef Fuente het volgende:
[..]
Denk ut ook wel, maar toch spannend
. Hoe isset met je misselijkheid enzow?
Wij willen een pretecho omdat het gewoon erg leuk is om de beeb te zien. Aangezien we verder geen echo meer krijgen. Maar er is nog niks 100% zeker. En ik vraag me af of 3d echt zoveel leuker is, of dat het wel meevalt. Voegt het veel toe?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:53 schreef bixister het volgende:
ik ben altijd een beetje verbaasd als mensen een pret-echo willen zonder het geslacht te willen weten; dat lijkt mij toch de meest voor de hand liggende reden voor zo'n extra echo. maar het is vast erg simplistisch gedacht van mij.
Wij hebben een brief gehad voor een uitnodiging van de open dag van de kraamzorg. Maar het is gewoon doordeweeks overdag. Dat gaat dus niet lukken. Het is ook nog niet eens in Assen. Wel jammer.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:06 schreef Saffier het volgende:
Ingrid hoe is het met jou? Schiet je kamertje al op? Wel voldoende rust nemen tussendoor he? En hoe gaat het met je rug/bekken? wat een vragen zeg!
Met mij gaat het goed! Het kamertje is klaar! Met mijn rug/bekken gaat het redelijk. De ene dag meer last dan de andere dag. Ik ga nu naar cesartherapie. Heb 1 “les” gehad. Hopelijk gaat het helpen.
Zaterdag hadden we een soort open dag van de kraamzorg. We hebben weer een hoop informatie gekregen zeg! Allemaal foldertjes en proefmonstertjes van o.a. zwitsal. Er werd voorlichting gegeven over borstvoeding, er waren 'modeshows' én.......we konden er een echo maken!! We hebben wel 5 foto's meegekregen (als Lautie ze heeft ingescand kan ik ze hier laten zien, even geduld aub) en de echomevrouw heeft ons verteld wat er in mijn buik woont!! En dat houden we nog even voor ons!Dat had ik dus nooit verwacht dat dat nu al kan!! Wat ik zo leuk vond was dat Pluk steeds aan het koppeltje duikelen was, je zag 't met de voetjes afzetten en weer een rondje maken!!
Zo gaaf!! Van het linkerhandje en de voetjes konden we de vingers en teentjes tellen, maar het rechterhandje was te beweeglijk, zal vast wel goed zitten. Ik ben vliefd
![]()
Ik vond van wel, ik had al 4 'gewone' echo's gehad voor ik de 3d echo had. Ik heb dan 3d en 4d (bewegend 3d) laten doen. 4d is echt superleuk!!! Je ziet toch het gezichtje e.dquote:Op maandag 13 juni 2005 18:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wij willen een pretecho omdat het gewoon erg leuk is om de beeb te zien. Aangezien we verder geen echo meer krijgen. Maar er is nog niks 100% zeker. En ik vraag me af of 3d echt zoveel leuker is, of dat het wel meevalt. Voegt het veel toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |