Ben benieuwd wat jij zou doen met je kind... Ik denk dat als die moeder er niet voor haar geweest was mijn vriendinnetje er ook niet meer zou zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wat de moeder betreft, ik vind het nog altijd belachelijk![]()
ik zou alles doen voor mijn kind, ik ga ervoor door het vuur.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef JoeyT het volgende:
Ben benieuwd wat jij zou doen met je kind... Ik denk dat als die moeder er niet voor haar geweest was mijn vriendinnetje er ook niet meer zou zijn
Nu gaat het op dat gebied gewoon veel beter met mn meisje en dat komt juist voor een groot deel door haar moeder...
Precies! Hij weet verdomd goed wat die meid allemaal in dr kop verkeerd heeft zitten, en hij gaat uitgerekend daarmee de mist inquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
Als ik die moeder was geweest, en jij stond met rozeblaadjes en beertjes voor mijn huis voor mijn ietwat labiele dochter, dan weet ik niet of ik jou binnen had gelatenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef JoeyT het volgende:
Ben benieuwd wat jij zou doen met je kind... Ik denk dat als die moeder er niet voor haar geweest was mijn vriendinnetje er ook niet meer zou zijn
Ik vind/vond juist dat hij egoïstisch bezig was/is tov van haar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef superbezo het volgende:
Verder snap ik ook wel dat zij het moeilijk heeft, maar jezelf wegcijferen voor haar is geen respect hebben voor haar. Jij wil ook nog dingen, behalve dan alleen haar.
Je wou het uitmaken, jullie gingen door... je besefte dat je de verkeerde keus had gemaakt ( ging ergens tussendoor nog eventjes vreemd maar dat vond ze gelukkig niet erg (quote:4/5 maanden geleden wilde ik t uitmaken, omdat ik bang was dat dit me teveel verdriet ging doen. Toen heeft zij mij overtuigd om door te gaan... Achteraf waarschijnlijk de verkeerde keuze geweest.
Vervolgens wil je haar terug terwijl je zelf al zegt waarschijnlijk in de eerste plaats al een fout gemaakt te hebben door bij haar te blijven. Je weet dat ze het moeilijk heeft maar ziet blijkbaar niet in dat dit ge-jojo alles voor haar alleen maar nog moeilijker kan maken? Sounds selfish 2 me...quote:eind (het ~, ~en)
1 stuk van een bepaalde lengte
2 uiteinde, punt waar iets eindigt
3 einde, slot
Is ook egoistisch, maar aan de andere kant valt hij niet op het makkelijkste meisje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als ik die moeder was geweest, en jij stond met rozeblaadjes en beertjes voor mijn huis voor mijn ietwat labiele dochter, dan weet ik niet of ik jou binnen had gelaten.
[..]
Ik vind/vond juist dat hij egoïstisch bezig was/is tov van haar.
Hij heeft geneukt met anderen, omdat HIJ bang was voor zijn gevoelens voor, hoe toepasselijk, haar. Tja, suits for me (dan).
Iemand die zichzelf wegcijfert voor een ander heeft (idd) én geen respect voor zichzelf én voor een ander niet. Maar volgens mij lijkt dat in het geval van Joey dus niet zo'n probleemquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:41 schreef superbezo het volgende:
Is ook egoistisch, maar aan de andere kant valt hij niet op het makkelijkste meisje.
Dus moet hij denk ik zichzelf afvragen of hij hier wel mee door wil gaan.
Hij moet zichzelf namenlijk niet wegcijferen alleen voor haar, en dat doet ie nu wel een beetje.
Want iemand die zichzelf voor een ander wegcijfert heeft geen respect voor zichzelf.
En hoe moet hij dan respect ontvangen van haar, als hij dat niet voor zichzelf heeft.![]()
TMI mevrouw, TMI!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
oeh, wat ben ik weer lekker adrem, als ik in mijn pms-week zit![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met leeftijd te maken. Ze heeft gewoon echt een geweldige moeder... Kan alles kwijt bij haar moeder. Hele pure relatie hebben die 2 dus je moet niet proberen dat te bagatelliseren.
Vind ik wel knap van hem, ik zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf wegcijfert voor een ander heeft (idd) én geen respect voor zichzelf én voor een ander niet. Maar volgens mij lijkt dat in het geval van Joey dus niet zo'n probleem
![]()
Yepquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:48 schreef superbezo het volgende:
Maar die keuze is natuurlijk volledig aan hem.![]()
quote:I'm just tryin' to help
To much information...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
bla
![]()
Ik was eerderquote:
Juist die 'bla' was goed, vind ik!quote:
Het was zeer kort en krachtig sweet,.. als een van de weinig vrouwenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Juist die 'bla' was goed, vind ik!
Mannen. Zeg je een keer kort en krachtig wat
.
oh, bedankt![]()
![]()
geniaal, ccquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
Dit is geen bashtopic. Op grond van goede argumenten iemand volledig de waarheid vertellen das heeeeeeeeel wat anderquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef TGT het volgende:JoeyT Bashtopic!
OT: Joh je hebt een fout gemaakt. Stom. Magoed als je niks doet ben je dr sowieso kwijt he. Gewoon doen!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef RearGuard het volgende:
duss... net alle reacties zo'n beetje gelezen.. toch nog een paar vragen:
1. Waarom maakt je het uit met een meid waarvan je zoveel houd.![]()
2. Waarom bedrieg je een meid waarvan je zoveel houd.
3. Waarom kwets je haar op een punt waarvan je weet dat ze daar erg gevoelig is.![]()
4. Hoe kun je jezelf nou gevoelig en begripvol noemen..???????![]()
Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer..![]()
Tip: THINK before you ACT my friend![]()
(enne die bloemen, knuffel, cd... gepasseerd station ben ik bang)
![]()
1. Omdat ik pijn had...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef RearGuard het volgende:
duss... net alle reacties zo'n beetje gelezen.. toch nog een paar vragen:
1. Waarom maakt je het uit met een meid waarvan je zoveel houd.![]()
2. Waarom bedrieg je een meid waarvan je zoveel houd.
3. Waarom kwets je haar op een punt waarvan je weet dat ze daar erg gevoelig is.![]()
4. Hoe kun je jezelf nou gevoelig en begripvol noemen..???????![]()
Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer..![]()
Tip: THINK before you ACT my friend![]()
(enne die bloemen, knuffel, cd... gepasseerd station ben ik bang)
![]()
Huilequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...
Maar het boeit niet meer...
We hebben vanaaf met elkaar gesproken en er een punt achter gezet. Het is iets wat we beiden niet willen, maar het moet nu even. Ze vroeg of ze me mocht bellen als het weer beter met haar zou gaan en ik heb daarmee toegestemd.
Het was echt een heel goed gesprek erg emotioneel, maar we wilden beide niet doorgaan op dezelfde voet. Nu dus 0,0 contact meer en dat zal wel het beste zijn.
Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...
Dus jullie mogen een feestje gaan vieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |