abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:04:15 #151
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27578421
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en wat de moeder betreft, ik vind het nog altijd belachelijk
Ben benieuwd wat jij zou doen met je kind... Ik denk dat als die moeder er niet voor haar geweest was mijn vriendinnetje er ook niet meer zou zijn
Nu gaat het op dat gebied gewoon veel beter met mn meisje en dat komt juist voor een groot deel door haar moeder...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27578460
Vind je het zelf nou wel gezond dan om jezelf al zo te binden aan iemand en daar zo veel voor te doen?
Met alle respect voor jouw en dat meisje, maar wordt het niet gewoon tijd dat je wat meer zelfrespect krijgt. Voor eeuwig achter haar aan blijven zitten helpt niet.
Verder snap ik ook wel dat zij het moeilijk heeft, maar jezelf wegcijferen voor haar is geen respect hebben voor haar. Jij wil ook nog dingen, behalve dan alleen haar.
Verder is het natuurlijk gewoon verschrikkelijk dom om vreemd te gaan.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
pi_27578740
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef JoeyT het volgende:

Ben benieuwd wat jij zou doen met je kind... Ik denk dat als die moeder er niet voor haar geweest was mijn vriendinnetje er ook niet meer zou zijn
Nu gaat het op dat gebied gewoon veel beter met mn meisje en dat komt juist voor een groot deel door haar moeder...
ik zou alles doen voor mijn kind, ik ga ervoor door het vuur.

ik begrijp enkel niet wat het sexleven tot in detail vertellen, en smsjes laten lezen kan bijdragen tot het oplossen van haar probleem. Ik zou het niet eens willen weten van mijn dochter. Ik zou haar professionele hulp laten zoeken.

Meestal gebeurt het zo, mijn ouders zijn dokter, maar als ik echt ernstig ziek was, wilden/durfden zij geen diagnoses stellen. Ik ben geboren met een zware afwijking aan mijn been, mijn ouders hebben zich daar bewust volledig buiten gehouden. Een eigen kind helpen is moeilijk. Het was ook hun domein niet, en ze kregen er ruzie door

Ook vind ik het allemaal heel vaag. Ik dacht dat slachtoffers van aanrandingen eerder verdrongen dan alles aan mama's neus hangen ... het lijkt me eerder een aandachttrekkende dramaqueen, die meid van jou.

ik zal maar zwijgen, of Cc krijgt weer medelijden met jou
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27578867
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
Precies! Hij weet verdomd goed wat die meid allemaal in dr kop verkeerd heeft zitten, en hij gaat uitgerekend daarmee de mist in

Goed bezig JoeyT! Jij bent echt te lief, te attent, te begripvol voor haar!
pi_27579006
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef JoeyT het volgende:

Als ik die moeder was geweest, en jij stond met rozeblaadjes en beertjes voor mijn huis voor mijn ietwat labiele dochter, dan weet ik niet of ik jou binnen had gelaten .
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef superbezo het volgende:

Verder snap ik ook wel dat zij het moeilijk heeft, maar jezelf wegcijferen voor haar is geen respect hebben voor haar. Jij wil ook nog dingen, behalve dan alleen haar.
Ik vind/vond juist dat hij egoïstisch bezig was/is tov van haar.
Hij heeft geneukt met anderen, omdat HIJ bang was voor zijn gevoelens voor, hoe toepasselijk, haar. Tja, suits for me (dan).
pi_27579312
Tja Joe.

Ik vind het ook wel een beetje apart dat zij moeite heeft met sex, door dingen die er gebeurt zijn in het verleden. Terwijl jij niet te lang wil wachten omdat je niet te lang droog wilt/kunt staan.

Beetje water en vuur.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:40:32 #157
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_27579682
Jij wil een of andere overdreven zielige actie met teddybeertjes en rozenblaadjes gaan uitvoeren maar ondertussen spreek je jezelf behoorlijk tegen.
quote:
4/5 maanden geleden wilde ik t uitmaken, omdat ik bang was dat dit me teveel verdriet ging doen. Toen heeft zij mij overtuigd om door te gaan... Achteraf waarschijnlijk de verkeerde keuze geweest.
Je wou het uitmaken, jullie gingen door... je besefte dat je de verkeerde keus had gemaakt ( ging ergens tussendoor nog eventjes vreemd maar dat vond ze gelukkig niet erg ( ! )) en jullie besloten om er samen een eind aan te maken.
quote:
eind (het ~, ~en)
1 stuk van een bepaalde lengte
2 uiteinde, punt waar iets eindigt
3 einde, slot
Vervolgens wil je haar terug terwijl je zelf al zegt waarschijnlijk in de eerste plaats al een fout gemaakt te hebben door bij haar te blijven. Je weet dat ze het moeilijk heeft maar ziet blijkbaar niet in dat dit ge-jojo alles voor haar alleen maar nog moeilijker kan maken? Sounds selfish 2 me...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_27579716
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Als ik die moeder was geweest, en jij stond met rozeblaadjes en beertjes voor mijn huis voor mijn ietwat labiele dochter, dan weet ik niet of ik jou binnen had gelaten .
[..]

Ik vind/vond juist dat hij egoïstisch bezig was/is tov van haar.
Hij heeft geneukt met anderen, omdat HIJ bang was voor zijn gevoelens voor, hoe toepasselijk, haar. Tja, suits for me (dan).
Is ook egoistisch, maar aan de andere kant valt hij niet op het makkelijkste meisje.
Dus moet hij denk ik zichzelf afvragen of hij hier wel mee door wil gaan.
Hij moet zichzelf namenlijk niet wegcijferen alleen voor haar, en dat doet ie nu wel een beetje.
Want iemand die zichzelf voor een ander wegcijfert heeft geen respect voor zichzelf.
En hoe moet hij dan respect ontvangen van haar, als hij dat niet voor zichzelf heeft.

Verder is het als je vreemd gaat vooral een leugen tegen jezelf.
Misschien als ie wat minder afhankelijk wordt van haar dat hij met haar verder kan gaan, maar dit is toch wel een beetje wanhopig.

Is trouwens niet erg hoor, heb ik zelf ook gehad. Werd zelf ook een beetje te veel meegesleept door een meisje waardoor ik zelf ook domme fouten ging maken.
Maar ik ben wel blij dat ik nu zonder haar ben.
pi_27579877
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:41 schreef superbezo het volgende:

Is ook egoistisch, maar aan de andere kant valt hij niet op het makkelijkste meisje.
Dus moet hij denk ik zichzelf afvragen of hij hier wel mee door wil gaan.
Hij moet zichzelf namenlijk niet wegcijferen alleen voor haar, en dat doet ie nu wel een beetje.
Want iemand die zichzelf voor een ander wegcijfert heeft geen respect voor zichzelf.
En hoe moet hij dan respect ontvangen van haar, als hij dat niet voor zichzelf heeft.
Iemand die zichzelf wegcijfert voor een ander heeft (idd) én geen respect voor zichzelf én voor een ander niet. Maar volgens mij lijkt dat in het geval van Joey dus niet zo'n probleem

oeh, wat ben ik weer lekker adrem, als ik in mijn pms-week zit
pi_27579913
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

TMI mevrouw, TMI!!
pi_27579937
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef Scorpie het volgende:

TMI mevrouw, TMI!!
De wie

en sjit, ik wou dat zinnetje net weghalen, te laat
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:48:36 #162
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27579965
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Heeft niets met leeftijd te maken. Ze heeft gewoon echt een geweldige moeder... Kan alles kwijt bij haar moeder. Hele pure relatie hebben die 2 dus je moet niet proberen dat te bagatelliseren.
...... Ik denk dat ik het al begrijp !! je wilt via haar bij dr moeder ....jajajajaja !!! en niemand heeft het door! goed man!
-
pi_27579973
quote:

[..]

Iemand die zichzelf wegcijfert voor een ander heeft (idd) én geen respect voor zichzelf én voor een ander niet. Maar volgens mij lijkt dat in het geval van Joey dus niet zo'n probleem

Vind ik wel knap van hem, ik zou het niet kunnen.
Vraag me alleen af of ie het ook gaat volhouden. Een meisje met psychische problemen is altijd moelijk, vooral als je zelf ook dit soort fouten maakt door vreemd te gaan.
Maar die keuze is natuurlijk volledig aan hem.
I'm just tryin' to help
pi_27580223
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:48 schreef superbezo het volgende:

Maar die keuze is natuurlijk volledig aan hem.
Yep
quote:
I'm just tryin' to help
we all do, we all do

fokken tot je erbij neervalt , ok ik ga nu echt
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:54:50 #165
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27580230
quote:

[..]

bla

To much information...
-
pi_27580284
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef RearGuard het volgende:

[..]

To much information...
Ik was eerder tjonge jonge, we zijn ook 2 handen op 1 buik aapje

TMI betekent Too Much Information mevrouw

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2005 15:57:00 ]
pi_27580407
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef RearGuard het volgende:

To much information...
Juist die 'bla' was goed, vind ik!
Mannen . Zeg je een keer kort en krachtig wat .

oh, bedankt
pi_27580666
indd
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Juist die 'bla' was goed, vind ik!
Mannen . Zeg je een keer kort en krachtig wat .

oh, bedankt
Het was zeer kort en krachtig sweet,.. als een van de weinig vrouwen
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:06:08 #169
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27580670
duss... net alle reacties zo'n beetje gelezen.. toch nog een paar vragen:

1. Waarom maakt je het uit met een meid waarvan je zoveel houd.
2. Waarom bedrieg je een meid waarvan je zoveel houd.
3. Waarom kwets je haar op een punt waarvan je weet dat ze daar erg gevoelig is.
4. Hoe kun je jezelf nou gevoelig en begripvol noemen..???????

Conclusie die ik tek uit jou reacties:
Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer..

Tip: THINK before you ACT my friend
(enne die bloemen, knuffel, cd... gepasseerd station ben ik bang)

[ Bericht 2% gewijzigd door RearGuard op 02-06-2005 16:25:09 ]
-
pi_27581012
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
geniaal, cc

Maar wel heel waar.

Ik heb er een hard hoofd in dat je haar nu wel trouw zou kunnen blijven.
En ik geloof graag dat je heel veel van haar houdt hoor, maar soms is houden van alleen gewoon niet genoeg. Voor deze relatie zouden jullie beiden moeten veranderen en ik zie het niet zo snel gebeuren. Duidelijkheid is heel belangrijk, JoeyT, zeker voor haar. Niet de ene dag dit en de andere dag iets anders, dat werkt gewoon niet.
pi_27581266
JoeyT Bashtopic!

OT: Joh je hebt een fout gemaakt. Stom. Magoed als je niks doet ben je dr sowieso kwijt he. Gewoon doen!
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:45:10 #172
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27581848
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef TGT het volgende:
JoeyT Bashtopic!

OT: Joh je hebt een fout gemaakt. Stom. Magoed als je niks doet ben je dr sowieso kwijt he. Gewoon doen!
Dit is geen bashtopic. Op grond van goede argumenten iemand volledig de waarheid vertellen das heeeeeeeeel wat ander
-
pi_27586302
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef RearGuard het volgende:

3. Waarom kwets je haar op een punt waarvan je weet dat ze daar erg gevoelig is.

Zelfingenomen persoonlijkheid met een hoge eigendunk. Grote mond maar (te) klein hartje. Denkt "het" uitegvonden te hebben en alles al gezien te hebben.. Toch jammer..

donderdag 2 juni 2005 @ 23:35:57 #174
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27593944
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef RearGuard het volgende:

1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...

Maar het boeit niet meer...

We hebben vanaaf met elkaar gesproken en er een punt achter gezet. Het is iets wat we beiden niet willen, maar het moet nu even. Ze vroeg of ze me mocht bellen als het weer beter met haar zou gaan en ik heb daarmee toegestemd.
Het was echt een heel goed gesprek erg emotioneel, maar we wilden beide niet doorgaan op dezelfde voet. Nu dus 0,0 contact meer en dat zal wel het beste zijn.

Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...

Dus jullie mogen een feestje gaan vieren...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:41:45 #175
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_27594107
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

1. Omdat ik pijn had...
2 Omdat ik pijn had...
3 Ondoordacht omdat ik pijn had
4. Ben ik...

Maar het boeit niet meer...

We hebben vanaaf met elkaar gesproken en er een punt achter gezet. Het is iets wat we beiden niet willen, maar het moet nu even. Ze vroeg of ze me mocht bellen als het weer beter met haar zou gaan en ik heb daarmee toegestemd.
Het was echt een heel goed gesprek erg emotioneel, maar we wilden beide niet doorgaan op dezelfde voet. Nu dus 0,0 contact meer en dat zal wel het beste zijn.

Ik ken dit soort pijn echt niet en heb letterlijk het gevoel dat mn hart eruit wordt gerukt...

Dus jullie mogen een feestje gaan vieren...
Huile

-waarom ben je vreemdgegaan?
-omdat ik pijn had

Je hebt wel lamme excuses zeg..
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')