Jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef JoeyT het volgende:
Gelukkig dan maar dat je mijn meisje niet bent![]()
ben jij eigenlijk zo goedgelovig ? Of denk je echt dat je alleswetend bent.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben best lief en aardig en begrijpend...
En ik neem aan dat ze idd alles weet aangezien mn meisje alles met dr moeder bespreekt.
Tis ergens ook wel schattig iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:23 schreef Viperdesign het volgende:
Wat een kul trouwens, hij kiest blijkbaar definitief voor zijn vriendin. Het is toch fijn dat hij het op deze manier wil goedmaken?
Ik ben alleswetend KleinKonijn... Als ze ons hele sexleven tot in de details vertelt aan dr moeder, als ze mn sms-jes laat lezen aan dr moeder, als ze onze ruzies bespreekt met haar moeder dan ga ik er vanuit dat ze dit ook heeft verteld...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk zo goedgelovig ? Of denk je echt dat je alleswetend bent.
"mijn meisje bespreekt alles met haar moeder". Ik ben er niet zo van overtuigd dat ik zomaar aan mijn ouders of mijn broer ga vertellen dat iemand waar ik maar zo kort een relatie mee heb gehad met een ander heeft geneukt.
Het is iets enorm beschamend, zo ervaar ik het toch, als mijn partner dat zou doen. Je wordt gewoon volledig voor miet snot gezet. En jij denkt dat ze dat dan maar even gewoon aan haar moeder gaat vertellen![]()
En geloof je haar maar zo op haar woord, als ze zegt dat ze dat vreemdgaan niet zo erg vindt ? Als ze dat echt niet raar vindt, is ze echt wel een raar geval, en zijn jullie inderdaad voor elkaar geschapen.
"Ik ben vreemdgegaan en ik heb het uitgemaakt voor geen specifieke reden, waarschijnlijk gewoon om je te kwetsen en je wakker te schudden ... maar kijk eens hier: rozen, beertjes, een cd ..."
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben best lief en aardig en begrijpend...
En ik neem aan dat ze idd alles weet aangezien mn ex-meisje alles met dr moeder bespreekt.
Wat hij kiest is op dit moment niet aan de orde, wat zij kiest is veel belangrijker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:23 schreef Viperdesign het volgende:
Wat een kul trouwens, hij kiest blijkbaar definitief voor zijn vriendin. Het is toch fijn dat hij het op deze manier wil goedmaken?
Jeequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
Laatste keer dat ik dr zag zei ze dat ze geen sex meer wilde omdat ik vies was, dat ik geen kus op dr mond mocht geven omdat ze dat vies vond,
Niet zo'n rare reactie toch??? Vies dus omdat ik vreemd ben gegaan... Niets meer dan logisch dan dat ze zo denkt lijkt mij.quote:
hoe oud is dat meisje ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleswetend KleinKonijn... Als ze ons hele sexleven tot in de details vertelt aan dr moeder, als ze mn sms-jes laat lezen aan dr moeder, als ze onze ruzies bespreekt met haar moeder dan ga ik er vanuit dat ze dit ook heeft verteld...
Dat lijkt mij ook ja. Maar niet zo lichtzinnig dus waarschijnlijk als mocht lijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
Niet zo'n rare reactie toch??? Vies dus omdat ik vreemd ben gegaan... Niets meer dan logisch dan dat ze zo denkt lijkt mij.
quote:Ook wilde zn mn MP3 speler slopen
Dat had ik ook gedaanquote:en beet ze in mn tong toen ik dr probeerde te zoenen![]()
Heeft niets met leeftijd te maken. Ze heeft gewoon echt een geweldige moeder... Kan alles kwijt bij haar moeder. Hele pure relatie hebben die 2 dus je moet niet proberen dat te bagatelliseren.quote:
Zeker geen vreemde reactie...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:
Niet zo'n rare reactie toch??? Vies dus omdat ik vreemd ben gegaan... Niets meer dan logisch dan dat ze zo denkt lijkt mij.
een pure relatiequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
Heeft niets met leeftijd te maken. Ze heeft gewoon echt een geweldige moeder... Kan alles kwijt bij haar moeder. Hele pure relatie hebben die 2 dus je moet niet proberen dat te bagatelliseren.
... + geen enkele beslissing zelf kunnen nemen, geen ruggegraat hebben, niets kunnen zonder de goedkeuring van mammie enz ...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
alles aan je moeder vertellen is geen pure relatie hebben, dat is gewoon een beetje onder de plak bij mammie zitten.
Ik moest hier ook wel hartelijk om lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:
sorry, je sexleven tot in detail met je moeder gaan bespreken en je sms-jes laten lezen![]()
![]()
je zal me niet het recht ontnemen dit werkelijk oerbelachelijk te vinden![]()
Dus ze vindt het wel erg dat je bent vreemdgegaan. Dat is wel duidelijk. Dan zou ik zeker maar veel moeite doen om haar terug te krijgen. Denk dat je er dan niet komt met wat rozen en wat beertjes. Dan moet je wel een heeeeeeeeeeeeeeeeele goede brief aan haar schrijven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
Ik zeg niet dat ze het niet erg vindt dat ik vreemd ben gegaan. Laatste keer dat ik dr zag zei ze dat ze geen sex meer wilde omdat ik vies was, dat ik geen kus op dr mond mocht geven omdat ze dat vies vond, maar het is niet iets dat onze relatie zal dwarsbomen... Later mocht ik dr gewoon weer zoenen trws...
Ok ik ga t jou proberen uit te leggen en ookal heb je een bord voor je kop (net als ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een pure relatie![]()
sorry, je sexleven tot in detail met je moeder gaan bespreken en je sms-jes laten lezen![]()
![]()
je zal me niet het recht ontnemen dit werkelijk oerbelachelijk te vinden![]()
je hebt je echt nogal door een raar geval laten kisten, zeg,( en gelukkig geloof ik er geen woord van, dat ze dat allemaal aan haar moeder toont/vertelt
)
Lees mn uitleg aub...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... + geen enkele beslissing zelf kunnen nemen, geen ruggegraat hebben, niets kunnen zonder de goedkeuring van mammie enz ...
en jij, die dit allemaal weet, jij gaat dan maar neuken met andere meisjes, wetende dat het voor haar zo'n issue isquote:
zo mooi kan ik het niet zeggen, schitterend verwoordquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |