abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27576637
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef JoeyT het volgende:

Gelukkig dan maar dat je mijn meisje niet bent
Ja en jij mijn mannetje niet
pi_27576943
Wat een kul trouwens, hij kiest blijkbaar definitief voor zijn vriendin. Het is toch fijn dat hij het op deze manier wil goedmaken?
pi_27576968
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:

Ik ben best lief en aardig en begrijpend...

En ik neem aan dat ze idd alles weet aangezien mn meisje alles met dr moeder bespreekt.
ben jij eigenlijk zo goedgelovig ? Of denk je echt dat je alleswetend bent.

"mijn meisje bespreekt alles met haar moeder". Ik ben er niet zo van overtuigd dat ik zomaar aan mijn ouders of mijn broer ga vertellen dat iemand waar ik maar zo kort een relatie mee heb gehad met een ander heeft geneukt.

Het is iets enorm beschamend, zo ervaar ik het toch, als mijn partner dat zou doen. Je wordt gewoon volledig voor miet snot gezet. En jij denkt dat ze dat dan maar even gewoon aan haar moeder gaat vertellen

En geloof je haar maar zo op haar woord, als ze zegt dat ze dat vreemdgaan niet zo erg vindt ? Als ze dat echt niet raar vindt, is ze echt wel een raar geval, en zijn jullie inderdaad voor elkaar geschapen .

"Ik ben vreemdgegaan en ik heb het uitgemaakt voor geen specifieke reden, waarschijnlijk gewoon om je te kwetsen en je wakker te schudden ... maar kijk eens hier: rozen, beertjes, een cd ... "
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27577068
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:23 schreef Viperdesign het volgende:
Wat een kul trouwens, hij kiest blijkbaar definitief voor zijn vriendin. Het is toch fijn dat hij het op deze manier wil goedmaken?
Tis ergens ook wel schattig idd .
Maar we moeten (soms nog wat) streng blijven tegen onze JoeyT
pi_27577214
Wat ik vind, is dat met meisjesharten gewoon niet te lichtzinnig mee moet worden omgegaan.
Tjee . Wat Petitlenogwat ook zegt, het lijkt bijna op omkoperij. Te makkelijk dus. Te makkelijk vreemd gegaan, te makkelijk uitgemaakt en nu weer te makkelijk goed willen maken, beertje hier, roosje daar.

Ik had het wel geweten hoor , maja dat was idd offtopic .
Billenkoek zou die krijgen, en hoe
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:33:40 #131
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27577298
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ben jij eigenlijk zo goedgelovig ? Of denk je echt dat je alleswetend bent.

"mijn meisje bespreekt alles met haar moeder". Ik ben er niet zo van overtuigd dat ik zomaar aan mijn ouders of mijn broer ga vertellen dat iemand waar ik maar zo kort een relatie mee heb gehad met een ander heeft geneukt.

Het is iets enorm beschamend, zo ervaar ik het toch, als mijn partner dat zou doen. Je wordt gewoon volledig voor miet snot gezet. En jij denkt dat ze dat dan maar even gewoon aan haar moeder gaat vertellen

En geloof je haar maar zo op haar woord, als ze zegt dat ze dat vreemdgaan niet zo erg vindt ? Als ze dat echt niet raar vindt, is ze echt wel een raar geval, en zijn jullie inderdaad voor elkaar geschapen .

"Ik ben vreemdgegaan en ik heb het uitgemaakt voor geen specifieke reden, waarschijnlijk gewoon om je te kwetsen en je wakker te schudden ... maar kijk eens hier: rozen, beertjes, een cd ... "
Ik ben alleswetend KleinKonijn... Als ze ons hele sexleven tot in de details vertelt aan dr moeder, als ze mn sms-jes laat lezen aan dr moeder, als ze onze ruzies bespreekt met haar moeder dan ga ik er vanuit dat ze dit ook heeft verteld...

Ik zeg niet dat ze het niet erg vindt dat ik vreemd ben gegaan. Laatste keer dat ik dr zag zei ze dat ze geen sex meer wilde omdat ik vies was, dat ik geen kus op dr mond mocht geven omdat ze dat vies vond, maar het is niet iets dat onze relatie zal dwarsbomen... Later mocht ik dr gewoon weer zoenen trws...

En ja ik geloof haar op dr woord
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27577315
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ben best lief en aardig en begrijpend...

En ik neem aan dat ze idd alles weet aangezien mn ex-meisje alles met dr moeder bespreekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2005 14:34:19 ]
pi_27577356
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:23 schreef Viperdesign het volgende:
Wat hij kiest is op dit moment niet aan de orde, wat zij kiest is veel belangrijker.
pi_27577398
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:

Laatste keer dat ik dr zag zei ze dat ze geen sex meer wilde omdat ik vies was, dat ik geen kus op dr mond mocht geven omdat ze dat vies vond,
Jee .
Klinkt goed .
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:37:57 #135
88139 JoeyT
pi_27577446
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Jee .
Klinkt goed .
Niet zo'n rare reactie toch??? Vies dus omdat ik vreemd ben gegaan... Niets meer dan logisch dan dat ze zo denkt lijkt mij.

Ook wilde zn mn MP3 speler slopen en beet ze in mn tong toen ik dr probeerde te zoenen
pi_27577505
quote:

Ik ben alleswetend KleinKonijn... Als ze ons hele sexleven tot in de details vertelt aan dr moeder, als ze mn sms-jes laat lezen aan dr moeder, als ze onze ruzies bespreekt met haar moeder dan ga ik er vanuit dat ze dit ook heeft verteld...
hoe oud is dat meisje ?
pi_27577583
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:

Niet zo'n rare reactie toch??? Vies dus omdat ik vreemd ben gegaan... Niets meer dan logisch dan dat ze zo denkt lijkt mij.
Dat lijkt mij ook ja. Maar niet zo lichtzinnig dus waarschijnlijk als mocht lijken.
quote:
Ook wilde zn mn MP3 speler slopen
quote:
en beet ze in mn tong toen ik dr probeerde te zoenen
Dat had ik ook gedaan , goed gedaan van haar

geweldig ergens ook, dit soort dingen
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:41:45 #138
88139 JoeyT
pi_27577598
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hoe oud is dat meisje ?
Heeft niets met leeftijd te maken. Ze heeft gewoon echt een geweldige moeder... Kan alles kwijt bij haar moeder. Hele pure relatie hebben die 2 dus je moet niet proberen dat te bagatelliseren.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:41:49 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27577602
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef JoeyT het volgende:

Zeker geen vreemde reactie...
Ik ben dan ook benieuwd naar haar reactie op jouw voornemen om niet te lang 'droog' te staan als ze niet 1,2,3 zeker weet of ze jullie nog een kans moet geven....
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27577689
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:

Heeft niets met leeftijd te maken. Ze heeft gewoon echt een geweldige moeder... Kan alles kwijt bij haar moeder. Hele pure relatie hebben die 2 dus je moet niet proberen dat te bagatelliseren.
een pure relatie

sorry, je sexleven tot in detail met je moeder gaan bespreken en je sms-jes laten lezen
je zal me niet het recht ontnemen dit werkelijk oerbelachelijk te vinden

je hebt je echt nogal door een raar geval laten kisten, zeg, ( en gelukkig geloof ik er geen woord van, dat ze dat allemaal aan haar moeder toont/vertelt )
pi_27577862
alles aan je moeder vertellen is geen pure relatie hebben, dat is gewoon een beetje onder de plak bij mammie zitten.
pi_27577938
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
alles aan je moeder vertellen is geen pure relatie hebben, dat is gewoon een beetje onder de plak bij mammie zitten.
... + geen enkele beslissing zelf kunnen nemen, geen ruggegraat hebben, niets kunnen zonder de goedkeuring van mammie enz ...
pi_27577948
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:

sorry, je sexleven tot in detail met je moeder gaan bespreken en je sms-jes laten lezen
Ik moest hier ook wel hartelijk om lachen .
Maargoed, ieder zijn ding.

en nevermind
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:56:26 #144
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_27578119
quote:

Ik zeg niet dat ze het niet erg vindt dat ik vreemd ben gegaan. Laatste keer dat ik dr zag zei ze dat ze geen sex meer wilde omdat ik vies was, dat ik geen kus op dr mond mocht geven omdat ze dat vies vond, maar het is niet iets dat onze relatie zal dwarsbomen... Later mocht ik dr gewoon weer zoenen trws...
Dus ze vindt het wel erg dat je bent vreemdgegaan. Dat is wel duidelijk. Dan zou ik zeker maar veel moeite doen om haar terug te krijgen. Denk dat je er dan niet komt met wat rozen en wat beertjes. Dan moet je wel een heeeeeeeeeeeeeeeeele goede brief aan haar schrijven.
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:57:00 #145
88139 JoeyT
pi_27578147
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

een pure relatie

je hebt je echt nogal door een raar geval laten kisten, zeg, ( en gelukkig geloof ik er geen woord van, dat ze dat allemaal aan haar moeder toont/vertelt )
Ok ik ga t jou proberen uit te leggen en ookal heb je een bord voor je kop (net als ik ) zal je het dan misschien begrijpen...

Mijn meisje heeft psychische problemen ze heeft het heel moeilijk met zichzelf. Vroeger deed ze zichzelf pijn om een opgelucht gevoel te krijgen. Zelfmoord heeft ze toen vaak genoeg aan gedacht. Haar moeder is ver ontwikkeld op psychologisch gebied en heeft ook in die branche gewerkt. Ze houdt ontzettend veel van haar dochter en probeert altijd voor haar klaar te staan..

Hoe sta je voor zo iemand klaar? Door naar haar te luisteren door met haar te praten en dat doet haar moeder. Dus nogmaals bagatelliseer dit niet ...

Op haar 16e is mijn vriendinnetje aangerand. Ze was zo overstuur dat ze niet eens meer wist waar ze was. Sindsdien heeft ze moeite met sex. Voor mij heeft ze zelfs nooit genoten van sex. Ze had 4 partners gehad en in totaal ook 4x sex. Dus iedere partner 1x...
Ook op dit gebied luistert haar moeder naar haar verhaal en probeert haar te adviseren. Dus ja ook ons sexleven is gewoon een gespreksonderwerp, wat ik in het begin natuurlijk wel moeilijk vond maar toen ik erover ging nadenken kon ik het alleen maar als een goed iets zien...

Ik hoop dat t wat duidelijker voor je is
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:59:17 #146
88139 JoeyT
pi_27578231
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

... + geen enkele beslissing zelf kunnen nemen, geen ruggegraat hebben, niets kunnen zonder de goedkeuring van mammie enz ...
Lees mn uitleg aub...

Haar moeder beslist niet, haar moeder luistert... Mijn vriendinnetje wilt haar verhaal kwijt en weet dat ze dat bij haar moeder kan. Als jij dit als een slecht iets zit prima, maar ik vind het mooi...
pi_27578285
Pfew Joey, het klinkt allemaal niet fijn wat ze heeft meegemaakt en hoe ze al dan niet nu is.
Maar ik zou zeggen, ga er dan niet te lichtzinnig mee om, als je dat weet/beseft. Zoja, droppen.

voor haar
pi_27578341
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:

Ik hoop dat t wat duidelijker voor je is
en jij, die dit allemaal weet, jij gaat dan maar neuken met andere meisjes, wetende dat het voor haar zo'n issue is

ik wens ieder meisje zo'n lieve, begrijpende, attente jongen toe

en wat de moeder betreft, ik vind het nog altijd belachelijk
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:02:04 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27578342
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27578402
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft moeite met seks en jij gaat er mee om alsof het hetzelfde is als een halfje bruin halen bij de bakker. Vraag me af of dat wel zo'n goeie combi is.
zo mooi kan ik het niet zeggen, schitterend verwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')