abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27569317
je wilt dus wel de sex en de leuke dingen van je relatie, maar niet de consequenties van je neuk praktijken terwijl je haar probeert terug te krijgen?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2005 10:32:09 ]
pi_27569565
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 07:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe, ja die ondertitel heb ik niet zelf verzonnen
je hebt hem er wel zelf neergezet
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:57:28 #103
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27570143
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:39 schreef Wolkje het volgende:

[..]

je hebt hem er wel zelf neergezet
Speciaal voor jou de uitleg voor mijn signature... Ik had een feitenlijstje gemaakt die niet serieus bedoelt was... O.a. WeirdMicky kon de humor er niet van inzien en zei onderstaande dus over mij. Om te laten zien dat ik daar gewoon wel de humor van inzie heb ik het in mn signature...

Het is dus niets meer dan een geintje tussen WM en mij...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:58:41 #104
88139 JoeyT
pi_27570178
@ scorpie: Je bent echt blind... Nogmaals de consequenties ervan zijn minimien. Ik kan t nog wel 100x zeggen volgens mij... Dit weet ik zeker ja...
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:01:24 #105
88139 JoeyT
pi_27570267
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef diabolotin het volgende:

[..]

Als je zo over de situatie denkt... dan is zij blijkbaar niet zo speciaal voor je. Sorry hoor, maar ik vind het een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat je geen zin hebt om maandenlang droog te staan 'misschien wel voor niets' en dat je geen zin heb om je te voelen zoals je voelt. Als je er niet een paar maandjes pijn en afzien voor over hebt dan vind ik je maar een aansteller. Kom op zeg, er zijn veel ergere dingen dan dat. Ik vraag me af of je wel weet wat liefde is als je zo over de situatie denkt.

Trouwens... zoals hiervoor ook al een aantal fokkers zeiden, wat denk je dat er veranderd is als je haar uiteindelijk terugwint? NIETS, het probleem is er nog steeds... Je zegt wel dat het vreemdgaan helemaal niet uitmaakt voor haar, maar onthoud dat je NOOIT maar dan ook echt niet in iemands hersenpan kunt kijken... je moet daar echt niet zomaar van uit gaan..
Idd ik ben ook een aansteller, en ik kan echt niet tegen een gebroken hart... Ik val om 2 uur in slaap en ben om 7 uur weer op omdat ik aan haar denk. Gek word ik er van en dat houd ik geen maandenlang vol... Ik trek dat dus lichamelijk ook echt niet...

En je hebt helemaal gelijk over het feit dat er niets aan het ware probleem veranderd is... Ik moet nog ff goed overdenken wat ik nou echt wil...
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:03:43 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27570344
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef JoeyT het volgende:
... Ik moet nog ff goed overdenken wat ik nou echt wil...
En het zou je sieren als je daarbij ook (of zelfs vooral) haar welzijn in acht neemt. In plaats van enkel uit te gaan van je eigen wensen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27570349
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
@ scorpie: Je bent echt blind... Nogmaals de consequenties ervan zijn minimien. Ik kan t nog wel 100x zeggen volgens mij... Dit weet ik zeker ja...
Ik heb het over het feit dat het nu uit is, maar je niet droog wilt staan...blind he?
pi_27571140
Je wilt haar niet pushen, maar door zoiets te doen zet je haar toch wel onder druk.. Of zij je terugwil hangt niet af van dit soort acties (al is het wel lief ) maar haar eigen gevoel voor je. Als ze zich hierdoor laat overtuigen alleen maar omdat ze dit zo lief van je vindt, maar ze twijfelt nog wel, dan kan het uiteindelijk toch weer stuk lopen. Snap je wat ik bedoel? Je zou gewoon met haar kunnen praten, en als ze je sowieso wel terugwil kan je altijd alsnog iets voorbereiden waarmee je laat zien hoeveel je om haar geeft. Succes!
pi_27571141
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd ik ben ook een aansteller, en ik kan echt niet tegen een gebroken hart... Ik val om 2 uur in slaap en ben om 7 uur weer op omdat ik aan haar denk. Gek word ik er van en dat houd ik geen maandenlang vol... Ik trek dat dus lichamelijk ook echt niet...

En je hebt helemaal gelijk over het feit dat er niets aan het ware probleem veranderd is... Ik moet nog ff goed overdenken wat ik nou echt wil...
Je gaat er echt niet dood aan om een paar maanden 5 uur per nacht te slapen. Je gaat er ook niet dood aan om je een paar maanden k.ut te voelen. Denk je nou echt dat, als je in de rondte gaat nuecken, dat je er gemakkelijk overheen kunt komen? Als dat het geval is, nogmaals, dan was het duidelijk geen echte liefde..

Ik ben trouwens blij dat je eerst gaat overdenken wat je nu echt wilt, voordat je met overhaaste acties aan de gang gaat en het meisje nog meer in de war brengt.
Bite me!
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:25:42 #110
88139 JoeyT
pi_27571159
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

En het zou je sieren als je daarbij ook (of zelfs vooral) haar welzijn in acht neemt. In plaats van enkel uit te gaan van je eigen wensen.
Ik zet alles op FOK! heel simplistisch neer. Maar misschien geeft dit een beter beeld van hoe ik gezien word. En dit is de hoe veel mensen over mij denken--->

Mijn meisje zei de laatste keer letterlijk dit (ze wist dus dat ik vreemd was gegaan)---> "Je bent een jongen die me onvoorwaardelijke liefde geeft, hoe ik ook doe je blijft van mij houden. Je bent de eerste en enige jongen waar ik me ooit veilig heb gevoeld, waarbij ik mezelf heb kunnen geven en die me nooit zou veroordelen"

Let dus op dat ik hier gewoon de harde dingen neerzet om er zelf een blik op te werpen. Maar ik heb het dus ook heel moeilijk met haar gehad. Ongelooflijk veel pijn. Ik word elke ochtend huilend wakker omdat ik dr zo mis... Ik ben echt niet zo slecht als jullie misschien denken. Sterker nog ik ben iemand die een ander heel veel kan geven en in mijn relatie met haar heb ik echt ontzettend veel gegeven om haar dat gevoel te geven, zoveel dat ik het zelf gewoon niet meer trok. 4/5 maanden geleden wilde ik t uitmaken, omdat ik bang was dat dit me teveel verdriet ging doen. Toen heeft zij mij overtuigd om door te gaan... Achteraf waarschijnlijk de verkeerde keuze geweest.

Dat ik nu twijfel om weer met anderen te gaan daten heeft puur ermee te maken dat ik het zo niet meer trek... Ik kan niet en zonder haar zijn en geen afleiding hebben in andere meisjes...
pi_27571270
Onderneem dan actie om haar terug te krijgen!
Niet teveel nadenken, doen! En vandaag nog. Laat haar niet lopen joh!
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:33:38 #112
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_27571425
gelukkig ben je wel heel oprecht joey

loser
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:54:25 #113
372 Little Brother
The real thing
pi_27572078
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maja je kan er niet over mee praten als je t nooit hebt meegemaakt... Ik voelde niets voor dat andere meisje, ik heb er spijt van dat ik het gedaan heb omdat ik haar gekwetst heb maar het doet njiets af van mn gevoelens...
Jouw spijt in deze slaat nergens op. Je moet geen spijt hebben van het feit dat je haar gekwetst hebt. Je zou spijt moeten hebben dat je een onbetrouwbare eikel bent geweest, die zijn relatie op het spel zet voor een makkelijk avondje.

Daarnaast vraag ik me af of haar moeder je überhaupt wel het huis in zou laten. Als iemand mijn dochter zou bedriegen terwijl ze toch al in de psychische problemen zit zou ik je uitsluitend laten komen om je in de achtertuin te begraven en met de beertjes en rozen, gesteund door gepaste muziek een leuk gedenkteken voor je oprichten.
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:05:58 #114
88139 JoeyT
pi_27572437
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Little Brother het volgende:

[..]

Jouw spijt in deze slaat nergens op. Je moet geen spijt hebben van het feit dat je haar gekwetst hebt. Je zou spijt moeten hebben dat je een onbetrouwbare eikel bent geweest, die zijn relatie op het spel zet voor een makkelijk avondje.

Daarnaast vraag ik me af of haar moeder je überhaupt wel het huis in zou laten. Als iemand mijn dochter zou bedriegen terwijl ze toch al in de psychische problemen zit zou ik je uitsluitend laten komen om je in de achtertuin te begraven en met de beertjes en rozen, gesteund door gepaste muziek een leuk gedenkteken voor je oprichten.
Haar moeder heb ik maandag gezien en gesproken en weet dat ik zielsveel van dr dochter hou
pi_27574115
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het vreemd gaan zegt helemaal niets... Nogmaals sex en liefde kunnen los van mekaar staan. Ik had sex met een ander omdat ik pijn had in mn relatie... Dacht dat t wel zou verminderen daardoor... Niet dus... Kon dr ook niet meer mee leven dus heb het haar verteld...
Dat vind jij. Misschien denkt zij er anders over. In de regel vindt de partner het niet cool als je met een ander neukt.
pi_27574121
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Haar moeder heb ik maandag gezien en gesproken en weet dat ik zielsveel van dr dochter hou
Weet die moeder dat je zo`n onbetrouwbaar stuk vreten bent die eigenlijk wil wippen met elke meid die hem meer dan gemiddeld aandacht geeft, en die willens en wetens vreemd is gegaan maar dat "niets voorstelde" volgens hem? En dat hij op dit moment o zo zielig is en haar terug wil, maar ook weer niet te lang wil wachten want hij "wil niet al te lang droog staan" ?

Of hang je bij haar de ideale schoonzoon uit, en doe je lief en aardig en begrijpend, zoals je dus eigenlijk de hele tijd al behoort te zijn?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2005 13:06:03 ]
pi_27574433
Typisch voorbeeld van een manipulatief wijf!
Je zal altijd van me blijven houde, je bent de enigste, blablabla.
Geloof je toch zelf niet. Is alleen maar een zoet houdertje.
Ga lekker verder met je leven zoek andere dingen in het leven.
Er is nog zo veel meer dan alleen liefde.
Ga dingen doen die je zelf leuk vindt, sport, uitgaan, vrienden, maar niet steeds aan je ex lopen denken.
Als je gewoon weer dingen doet die je zelf leuk vindt, en niet steeds aan haar denkt, kom je vanzelf wel weer iemand tegen die misschien nog wel leuker is, of misschien komt ze wel weer bij jouw terug.
Doe dus niet te veel moeite en ga lekker verder.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
pi_27574936
Als ik dat meisje was geweest en jij was 2x vreemdgegaan (let wel: neuken) dan had ik allang dat beertje diep in je aars geknald en die rozeblaadjes onder gekotst . Maja, dat ben ik. Alhoewel ik dat waarschijnlijk niet eens meer waard had gevonden, en dan had je alleen een dikke van me kunnen verwachten. Maarja, die discussie is inmiddels wel helemaal over heb ik begrepen.

Voor de rest begrijp ik het enigzins wel, al vind ik het een stomme impulsieve actie die je nu weer met nog zo'n overdreven (re)actie probeert goed te maken. Een belletje en/of eerst een mailtje met 'ik bel je, want etc', zou ik in deze veel meer waarderen en zou ik veel meer aan hebben circa respecteren, want het getuigt van serieus genomen worden. En bij twee (of nog meerdere) van die over the top acties zou ik dat niet (meer) hebben/krijgen, vermoed ik. Ik zou je laten zwoegen circa creperen, en tja dan moet je vooral met beertjes/rozen aankomen .
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 13:57:52 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_27576022
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:27 schreef sweetgirly het volgende:
Als ik dat meisje was geweest en jij was 2x vreemdgegaan (let wel: neuken) dan had ik allang dat beertje diep in je aars geknald en die rozeblaadjes onder gekotst . Maja, dat ben ik. Alhoewel ik dat waarschijnlijk niet eens meer waard had gevonden, en dan had je alleen een dikke van me kunnen verwachten. Maarja, die discussie is inmiddels wel helemaal over heb ik begrepen.

Voor de rest begrijp ik het enigzins wel, al vind ik het een stomme impulsieve actie die je nu weer met nog zo'n overdreven (re)actie probeert goed te maken. Een belletje en/of eerst een mailtje met 'ik bel je, want etc', zou ik in deze veel meer waarderen en zou ik veel meer aan hebben circa respecteren, want het getuigt van serieus genomen worden. En bij twee (of nog meerdere) van die over the top acties zou ik dat niet (meer) hebben/krijgen, vermoed ik. Ik zou je laten zwoegen circa creperen, en tja dan moet je vooral met beertjes/rozen aankomen .
Leuk betoog, en t is compleet offtopic....maar jij schrijft 'circa' en je bedoeld c.q.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_27576194
Maar door hier steeds op Fok! te hangen krijg je haar niet terug, Joey!
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:05:18 #121
88139 JoeyT
pi_27576271
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet die moeder dat je zo`n onbetrouwbaar stuk vreten bent die eigenlijk wil wippen met elke meid die hem meer dan gemiddeld aandacht geeft, en die willens en wetens vreemd is gegaan maar dat "niets voorstelde" volgens hem? En dat hij op dit moment o zo zielig is en haar terug wil, maar ook weer niet te lang wil wachten want hij "wil niet al te lang droog staan" ?

Of hang je bij haar de ideale schoonzoon uit, en doe je lief en aardig en begrijpend, zoals je dus eigenlijk de hele tijd al behoort te zijn?
Ik ben best lief en aardig en begrijpend...

En ik neem aan dat ze idd alles weet aangezien mn meisje alles met dr moeder bespreekt.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:07:35 #122
88139 JoeyT
pi_27576350
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat vind jij. Misschien denkt zij er anders over. In de regel vindt de partner het niet cool als je met een ander neukt.
Ja ik wil het nog wel 10x zeggen maar ik weet hoe zij erop reageerde. Tuurlijk vond ze t een naaistreek, maar ze heeft zich er wel overheen gezet... Het zijn dus niet alleen mijn woorden maar ook die van haar...
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:09:51 #123
88139 JoeyT
pi_27576435
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:11 schreef superbezo het volgende:
Typisch voorbeeld van een manipulatief wijf!
Je zal altijd van me blijven houde, je bent de enigste, blablabla.
Geloof je toch zelf niet. Is alleen maar een zoet houdertje.
Ga lekker verder met je leven zoek andere dingen in het leven.
Er is nog zo veel meer dan alleen liefde.
Ga dingen doen die je zelf leuk vindt, sport, uitgaan, vrienden, maar niet steeds aan je ex lopen denken.
Als je gewoon weer dingen doet die je zelf leuk vindt, en niet steeds aan haar denkt, kom je vanzelf wel weer iemand tegen die misschien nog wel leuker is, of misschien komt ze wel weer bij jouw terug.
Doe dus niet te veel moeite en ga lekker verder.
Sport doe ik op vrij hoog niveau, ik werk in het uitgaansleven dus ik heb genoeg andere dingen... Dat is t probleem helemaal niet. Ik mis haar gewoon...
Verder is zij natuurlijk geen manipulatief wijf en als je dat wel denkt heb je gewoon niet t hele verhaal gelezen...
pi_27576448
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef CoolGuy het volgende:

Leuk betoog,
Dank je
quote:
en t is compleet offtopic....
En nee hoor, niet helemaal, hij vraagt toch wat wij ervan (zullen) vinden, al dan niet indirect.
Niks dus, eerst impulsief uitmaken en dan met beertjes en rozen aankomen, nou dan had ik zoiets gehad van , krijg nou peultjes of iets dergelijks.
quote:
maar jij schrijft 'circa' en je bedoeld c.q.
en jij schrijft 'bedoeld', maar je bedoelt, 'bedoelt', vast

maar zal het onthouden
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:11:34 #125
88139 JoeyT
pi_27576490
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:27 schreef sweetgirly het volgende:

Gelukkig dan maar dat je mijn meisje niet bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')