Hmm, ja ik ben ook gestoptquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:26 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
hmm ja maar dr is toch niets beters te doen, dus kwam k maar ff terug
en zo is hetquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik weet toch wel dat er niemand tussen mij en megter kan komen![]()
Dat zei ik gisteren ook, toen ik buiten op het schoolplein stond met 2 sigaretten opquote:
Seau, 2 zelfsquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook, toen ik buiten op het schoolplein stond met 2 sigaretten op![]()
Kom je ff hierheen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:32 schreef LaFoxXx het volgende:
wie verveelt zich niet?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
you naught boy
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:35 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
zo erg verveel ik me nou ook weer niet
Misschien moeten we allemaal dan maar eens in het engels gaan pratenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
m'n engels is ook niet meer wat het geweest is.
Nee ik heb beloofd mijn leven te beteren dus ik ga niet meer slijmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ga jij ff naar die schrale muis toe.
Good ideaquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal dan maar eens in het engels gaan praten
Moest jij geen gedroogde tomaten met pepertjes gaan eten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is iedereen ineens?
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is iedereen ineens?
Having lunch, I guessquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is iedereen ineens?
hierquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is iedereen ineens?
tear?? ben je ziek?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik heb beloofd mijn leven te beteren dus ik ga niet meer slijmen
Nee ik ga gewoon mijn leven beterenquote:
maar wel liegen blijktquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik heb beloofd mijn leven te beteren dus ik ga niet meer slijmen
Nee ik ga gewoon mijn leven beteren,quote:
das engquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon mijn leven beteren
I'm fine, thanks. How was your lunch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
Fine, and how are you doing mister Ballicious?
ik had bammetjes met ham, hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Moest jij geen gedroogde tomaten met pepertjes gaan eten?
Count me out of thatquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:42 schreef Megter het volgende:
[..]
We agreed to talk English the entire afternoon
My lunch was pretty good actually, but I still have two koffiebroodjes left for later. Did you have lunch yet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
I'm fine, thanks. How was your lunch?
Coffeesandwichesquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:44 schreef knox_ het volgende:
[..]
My lunch was pretty good actually, but I still have two koffiebroodjes left for later. Did you have lunch yet?
Dan zou ik opzoek gaan naar iemand die je taal dan begrijptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |