Liefst wel ja .... of anders 19 of 20 maar echt niet jongerquote:
Als je 18 al te oud vind... wat vind je dan van goddessquote:
Dat is een verkeerd opgedroogde krent.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je 18 al te oud vind... wat vind je dan van goddess![]()
Ik moest ff info halen wat ik dalijk mag doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:06 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, gaat t wel?
msn smilequote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik moest ff info halen wat ik dalijk mag doen
mag dus een inventarisaris maken van alle netwerkaansluitingen die werking binnen het hele kantoor van 5 verdiepingen.....
Dus ik zeg de groeten want ik doe alleen bij patch kasten kijken hoe alles zit :s bietje met me verrote knie door gebouw huppele :S
goddess is een uitzondering... die is gewoon perfectquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is een verkeerd opgedroogde krent.
pure frustratie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
[..]
msn smile![]()
verder succes, we zien je zo wel weer.
Je zit hier verkeerd hoor, ijsmeis komt hier niet meerquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:11 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
![]()
Heb eindelijk mn 16"lm velgen onder de auto liggen
ijsmeis weet het allang, zij krijgt persoonlijk antwoordquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zit hier verkeerd hoor, ijsmeis komt hier niet meer
okquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ijsmeis weet het allang, zij krijgt persoonlijk antwoord![]()
Ze is een kutwijf dat nsb trekjes heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:14 schreef PeuRac het volgende:
maar wat happend dan dat ze hier niet meer komt?
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ze is een kutwijf dat nsb trekjes heeft.
Oh nou moeten wij natuurlijk vragen :quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:17 schreef c0mpleX het volgende:
jullie krijgen allemaal de groeten
jij snapt mquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh nou moeten wij natuurlijk vragen :
Van wie ?
Je krijgt de groeten terugquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en ik krijg niet eens de groeten terug?![]()
Je zou toch stoppen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef Ballicious het volgende:
Tied veur een pafke
en jij zou toch weggaan ?quote:
hmm ja maar dr is toch niets beters te doen, dus kwam k maar ff terugquote:
Ah vandaar, welkom terug dan maarquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:26 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
hmm ja maar dr is toch niets beters te doen, dus kwam k maar ff terug
Goh, dat is nieuw hier hoorquote:
Leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:29 schreef snopprinses het volgende:
dan ga ik wel wat fotos maken ter vermaking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |