Overduidelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef knox_ het volgende:
Wel een coole gedachte, dat ik elk moment dood kan gaan
ik moet nog 5,5 week. ook niet echt lang meer, maar ik was liever nu al met mn laatste week bezig.quote:
Zal Knoxie 't overleven.. zie het, de volgende keerquote:
dan kan je ook gewoon op het spoor gaan liggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef knox_ het volgende:
Wel een coole gedachte, dat ik elk moment dood kan gaan
Elke stap kan de laatste zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
Zal Knoxie 't overleven.. zie het, de volgende keer
same here, alleen ik mag dan 1 weekje eerder nokken op 1 juliquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet nog 5,5 week. ook niet echt lang meer, maar ik was liever nu al met mn laatste week bezig.
NEEquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zulle we dan maar weer... stiekem...
Maarja, dan heb ik vakantie....wat moet ik dan allemaal doen enzo....heb nog geen werk aangezien ik op kamers ga in rotterdam, en daar dus werk moet hebben...woon daar nu nog niet dus heb er nog niet naar kunnen zoeken daar....quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet nog 5,5 week. ook niet echt lang meer, maar ik was liever nu al met mn laatste week bezig.
jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Oeeeeh een CLIFFHANGER!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef knox_ het volgende:
Zou knox_ morgen nog in leven zijn? Zou de tandenstoker hem de spreekwoordelijke kop kosten? Of zit hij morgen met zijn luie kont in de zon met een biertje? Je ziet in de volgende aflevering!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef knox_ het volgende:
Zou knox_ morgen nog in leven zijn? Zou de tandenstoker hem de spreekwoordelijke kop kosten? Of zit hij morgen met zijn luie kont in de zon met een biertje? Je ziet in de volgende aflevering!
[afbeelding]
Wat een cliffhanger, ik ga het nooit halen tot de volgende afleveringquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
voor de laatste keer het genotquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks maar even MTPen, het zou de laatste keer kunnen zijn![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dat komt allemaal wel! geniet eerst van je vakantie. je hebt hard genoeg gewerkt de afgelopen tijd!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarja, dan heb ik vakantie....wat moet ik dan allemaal doen enzo....heb nog geen werk aangezien ik op kamers ga in rotterdam, en daar dus werk moet hebben...woon daar nu nog niet dus heb er nog niet naar kunnen zoeken daar....
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor de laatste keer het genot
en de hele muur onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |