mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg maar zo.... Zeg maar nix
Niet ieder moment denk ik... ben ook aan het werk vandaag namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Neem jij de OP weer over rest van de dag?
Komt eerst langs je hartquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef knox_ het volgende:
stel je voor dat ik morgen echt dood ga, dat die tandenstoker in mijn bloedsomloop te recht komt en naar mijn hersenen gaat
@ goddessquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof heilig in het Ik-isme
tja, alles is mogelijk natuurlijk met zo'n tandenstoker in je lichaamquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef knox_ het volgende:
stel je voor dat ik morgen echt dood ga, dat die tandenstoker in mijn bloedsomloop te recht komt en naar mijn hersenen gaat
De tandenstokers wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, alles is mogelijk natuurlijk met zo'n tandenstoker in je lichaam
ga ff blowen danquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef Vigile het volgende:
*diepe zucht* verveelt zich....
De situatie is als volgt: volgende week woensdag is mijn laatste dag hier, vandaag heb ik mijn eindbeoordeling, mijn oprachten zijn al goedgekeurd, mijn stagebegeleider is ziek, mijn directe collegas zijn er bijna allemaal niet waardoor ik ook niets zinnigs kan doen hier in de organisatie...ik zit hier naar de muur te staren en dat weten ze....morgen en vrijdag ben ik daarom vrij
Maar vandaag heb ik aan het eind van de dag eindgesprek met iemand van school die hierheen komt..dus daar moet ik nu op wachten :|
En nog liegen ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik een auto? Nee
Heb ik een bananen fetish? Nee
Goed, je verzint het dus
Steek een groene jongen op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef Vigile het volgende:
De situatie is als volgt: volgende week woensdag is mijn laatste dag hier, vandaag heb ik mijn eindbeoordeling, mijn oprachten zijn al goedgekeurd, mijn stagebegeleider is ziek, mijn directe collegas zijn er bijna allemaal niet waardoor ik ook niets zinnigs kan doen hier in de organisatie...ik zit hier naar de muur te staren en dat weten ze....morgen en vrijdag ben ik daarom vrij
Maar vandaag heb ik aan het eind van de dag eindgesprek met iemand van school die hierheen komt..dus daar moet ik nu op wachten :|
wees maar blij dat dit één van de laatste keren is dat je zo zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef Vigile het volgende:
en niet te tartenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De tandenstokers wegen zijn ondoorgrondelijk![]()
Dát wel natuurlijk....quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wees maar blij dat dit één van de laatste keren is dat je zo zit
Ja, voor ons ook: er is nog steeds hoopquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef knox_ het volgende:
Wel een coole gedachte, dat ik elk moment dood kan gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ goddessstiekem wel.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |