Ligt idd aan de laptop, bij mij gaat die ook niet zo hard, wel als ik er een versterker tussen zetquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:50 schreef WaSTeiL het volgende:
I.c.m. mijn laptop (Acer Travelmate 803) is het max volume toch wel laag. Als je een half uurtje of meer geluisterd is dan merk je wel dat het best wel hard is, maar op het eerste gevoel is het max volume niet zo hard. Ligt meer aan mijn laptop dan aan de koptelefoon denk ik.
Deze hd201 is loepzuiver en zonder extra bas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:57 schreef PDOA het volgende:
Wat zijn goede koptelefoons zonder bass enhancement? Veel van die Sennheiser koptelefoons hebben bass enhancement, en dat is misschien wel leuk voor luisteren, maar om te produceren wil ik gewoon een koptelefoon die alles zuiver (dus zoals het is) brengt. Iemand?
Want ik heb hier thuis een hd202 en die heeft dus wel extra bass.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Deze hd201 is loepzuiver en zonder extra bas.
Prijs incl. 19% BTW en verzendingquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef hydraulix het volgende:
Ik ga hem aanschaffen, waarschijnlijk via MP3man.nl. Maar rekenen ze hier verzendkosten?
Yeps, thanx ik had het al gevonden en heb hem hopelijk maandag of dinsdag binnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 06:48 schreef Wiehoe het volgende:
Prijs incl. 19% BTW en verzending
Het staat onder de afbeelding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |