We stellen even vast dat ik en een andere user hier van bedenkelijk allooi worden genoemd. Verder stellen we even vast dat er volkomen ongefundeerd over "steun" wordt geleuterd. Verder stellen we maar even vast dat de zelf uitgeroepen boomknuffelaar deze uitlatingen kennelijk ongestoord kan doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef du_ke het volgende:
Huh? Ze zegt gewoon dat luusje steun krijgt van 2 users van min of meer bedenkelijk allooi. Dat dit dus niet al te erg in haar voordeel zal werken.
Ach jeequote:
Ik zie geen complottheorie. Je moet het vergelijken met, uhm, bijvoorbeeld de herverkiezing van Bush. Nergens in de wereld wilde men dat, behalve in Israël en Rusland. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:38 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Weer een complot-theorietje? Vertel eens? Hoe lang heeft het bedenken ervan gekost?
Dan moet je eens nauwkeuriger waarnemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie geen complottheorie. Je moet het vergelijken met, uhm, bijvoorbeeld de herverkiezing van Bush. Nergens in de wereld wilde men dat, behalve in Israël en Rusland. Zegt genoeg.
Ik zou niet weten waarom ik nauwkeuriger zou moeten waarnemen, laat staan wát.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Dan moet je eens nauwkeuriger waarnemen.
Daar maken we een notitie vanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
We stellen even vast dat ik en een andere user hier van bedenkelijk allooi worden genoemd. Verder stellen we even vast dat er volkomen ongefundeerd over "steun" wordt geleuterd. Verder stellen we maar even vast dat de zelf uitgeroepen boomknuffelaar deze uitlatingen kennelijk ongestoord kan doen.
Werkelijkheidsbeleving M, werkelijkheidsbeleving.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk bestaat die regel wel, lucida zou niet zomaar wat verzinnen!
Mijn excuses richting lucida voor deze opmerking. Voor een gebande is het vrij lastig om te reageren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:50 schreef Pool het volgende:
Lucy blijft wel lang zoeken naar betreffende policy-regel. Zou de regel misschien niet bestaan? [afbeelding]
Ja hallo, stel dat opeens anders anders zou worden, chaos en paniek!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:57 schreef Monidique het volgende:
Zo, lucida weg, OllieA weg en Aaahikwordgek weg. Dat herkenbare is wat mij zo doet hechten aan het Fok!forum.
Inderdaad, ik ben dan ook blij dat het forum gewoon het forum blijft. Als er plotseling een maand lang geen bekende mensen worden geband, dan ga ik gewoon naar een ander forum, hoor, misschien zelfs GoT.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, stel dat opeens anders anders zou worden, chaos en paniek!
Zolang je maar van je behang afblijftquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben dan ook blij dat het forum gewoon het forum blijft. Als er plotseling een maand lang geen bekende mensen worden geband, dan ga ik gewoon naar een ander forum, hoor, misschien zelfs GoT.
Danny's forum, dus ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
het dreigen met een advocaat, is dat werkelijk schade toebrengend?
wat viel fok te verwijten dan? ik begreep uit lucida's woorden dat hij zich machteloos voelde omdat het beleid nogal eenzijdig werd toegepast. ik vond het wat overdreven om met een advocaat te gaan schermen, maar wel begrijpelijk en vaak toegepast in de huidige tijd. ik zag er persoonlijk niks dreigends in. maar goed...quote:
Lijkt me wel als je FOK aansprakelijk wilt stellen. Wat me overigens vrij onzinnig lijkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
het dreigen met een advocaat, is dat werkelijk schade toebrengend?
daargelaten dat het natuurlijk een stormpje in een glaasje water is, is het toch een hele normale manier van omgang tussen mensen met een geschil.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je FOK aansprakelijk wilt stellen. Wat me overigens vrij onzinnig lijkt.
Best, maar niet op FOK!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daargelaten dat het natuurlijk een stormpje in een glaasje water is, is het toch een hele normale manier van omgang tussen mensen met een geschil.
mwoa, ik vind het een beetje zoeken naar een stok persoonlijk. maar als dat het beleid is...quote:
Mwoah. Ik heb ook weleens geschillen maar ben daarvoor nog nooit aangeklaagd. Zonder er inhoudelijk op in te gaan denk ik dat de intentie (FOK aansprakelijk stellen voor de geleden schade) wel degelijk (financiële) schade voor FOK in kan houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daargelaten dat het natuurlijk een stormpje in een glaasje water is, is het toch een hele normale manier van omgang tussen mensen met een geschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |