En zo leren we allemaal elke dag iets nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu ookal met jou? ik wist niet dat ik ook gedachten kon lezen
Hee, ik ga je niet verbieden buiten (als 't maar niet bij ons huis is vanwege de stank) te blowen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder last hebt van alcohol gebruikers dan balli en mij...
Maar tof dat we toch mogen.. (buiten weliswaar ) maar vind tof... Laat ik nog wel zeggen dat als je echt niet wilt dat het gebeurt dat je het moet zeggen want dan gebeurt het gewoon niet...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was toch iets met nsb, hypocriet en ijsjes?
Je blijft met je slijmerige poten van der af hequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon samen reizen dan goddess, aangezien we dicht bij elkaar wonen![]()
Neej dit gaat over iets anders..... Ik heb in het begin van dit topic (vroegahquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was toch iets met nsb, hypocriet en ijsjes?
ik ben er al langer mee gestopt, om dezelfde redenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef Vigile het volgende:
[..]
Daar ben ik een half jaartje geleden definitief mee gestopt na wat gebeurtenissen in de familie![]()
idd, pas maar op dat een mod dat niet zietquote:
Jij hebt die snop alquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je blijft met je slijmerige poten van der af he
goddess is van mij![]()
Okquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee, ik ga je niet verbieden buiten (als 't maar niet bij ons huis is vanwege de stank) te blowen.
En als jullie je gedragen is er voor mij geen probleem verder.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je blijft met je slijmerige poten van der af he
goddess is van mij![]()
dan wens ik die mod verkoudheidquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:04 schreef Diovarus het volgende:
[..]
idd, pas maar op dat een mod dat niet ziet
Toch jammer dat dat er blijkbaar voor nodig is om het af te lerenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben er al langer mee gestopt, om dezelfde reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |