Ga maar lezen in de FEEDBACK van SESquote:
als ze gratis bier hebben wel jahquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Zijn er hier luitjes die naar de kerk gaan?
hoe zou hij z'n lul dan wel niet noemen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal als het en man is![]()
Lieverdquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe zou hij z'n lul dan wel niet noemen?
Reden ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
* mag ik één ban-aanvraag voor stradivarius?
En dan ga jij er even bijstaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat ze buiten doen, moeten ze zelf weten
Ik meestal 1 keer (of niet)quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij zit op zondag ook 3 keer in de kerk?
Mij een kutuser noemen, nutteloze opmerkingen plaatsen, de allergrootste newbie uithangen, etc, etcquote:
Ok mooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ok, vind je instelling wat dat betreft ook prima, als je idd dit soort dingen respecteerd. Overigens ben ik NIET tegen alcohol, ik gebruik het niet omdat ik daar geen behoefte aan heb, en graag ´helder´ blijf bij wat ik doe. Als ik uitga met vrienden wordt er volop gedronken, maar doe hier niet aan mee
Dat ik ´m edit is toch niet verboden ofzo, nadat ik een typo maakquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En engels is niet jou sterkste vak ?
Snel je post editten he
Meestal op zondagochtend.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Zijn er hier luitjes die naar de kerk gaan?
vindt hij dit topic een slowchatquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga maar lezen in de FEEDBACK van SES
ja da's duidelijk een goede reden voor een banquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij een kutuser noemen, nutteloze opmerkingen plaatsen, de allergrootste newbie uithangen, etc, etc
quote:
Mijn zegen heb jequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij een kutuser noemen, nutteloze opmerkingen plaatsen, de allergrootste newbie uithangen, etc, etc
Aanvullen magquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja da's duidelijk ene goede reden voor een ban
ik ben voor minder gebannedquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja da's duidelijk een goede reden voor een ban
Zolang je normaal blijft doen mag je blijven, dat geldt voor iedereenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok maar mogen we dan ook naar binnen als we geblowed hebbe?
bedoel heb gewoon respect voor je regels.. stel je zegt wil het nie hebben dan nie.. heb het niet nodig ofsow voor een feest.. maar vind het gewoon lekker af en toe...
Zal me stukje blow verleden vertellen
ik heb denk ik een half jaar iedere dag 1 joint minimaal gerook...
Deed er niet veel in maar 1 joint is 1 joint
na die 6 maanden ben ik ruim 6 maanden gestopt....
van de ene dag op de andere besloten te stoppen en niet meer aangeraakt....
geen enkel probleem mee gehad... ik deed het omdat ik het lekker vond een kleine joint te roken voor ik ging slapen... met 12 euro deed ik 2 weken... reken zelf maar uit hoe weinig...
verder doe ik het nu in de zelfde hoeveelheid als balli 1 a 2 keer per maand...
gewoon bewust met waar ik mee bezig ben .. en heb genoeg wilskracht om ten alle tijde te stoppen.... als je dat niet kan.. moet je twijfelen aan jezelf vind ik
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan wil ik helemaal niet weten hoe zijn z'n eventuele (toekomstige) vriendin gaat noemen
laat staan z'n kinderen
maar waar en wanneer is er dan feest?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok mooizijn we het over eens dan... gaan we op het feest iig samen GEEN alcohol drinken.. want ik drink niet....
Je moet in General Chat een topic maken en daarin een lijst gaan bijhouden wie op welke dag Kutuser is geweest en dan punten uit gaan delen....... wordt super populair let maar op mijn woordenquote:
ik ben voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet in General Chat een topic maken en daarin een lijst gaan bijhouden wie op welke dag Kutuser is geweest en dan punten uit gaan delen....... wordt super populair let maar op mijn woorden![]()
Wat vind je erger dan? Dat iemand relaxed is door een groene jongen, of dat iemand lam is en je huis onder brokkeld?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Zolang je normaal blijft doen mag je blijven, dat geldt voor iedereen![]()
Datums volgens nog, sowieso in juni/juli bij mij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar waar en wanneer is er dan feest?![]()
brokkeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat vind je erger dan? Dat iemand relaxed is door een groene jongen, of dat iemand lam is en je huis onder brokkeld?
zullen we dat weer eens aanhalen maar dan met hem als voorbeeld?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Weet je wat me net te binnen schiet; één of andere stelling die ik wel eens gehoord heb. Was iets met sommige mensen preventief stereliseren
Not donequote:
toch niet ver bij utrecht vandaan hequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Datums volgens nog, sowieso in juni/juli bij mij.![]()
En nog een keer in september
Zolang mensen normaal blijven doen vind ik het goed. Je kan ook brokkelen na 1 biertje omdat je je ineens niet meer goed voeltquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat vind je erger dan? Dat iemand relaxed is door een groene jongen, of dat iemand lam is en je huis onder brokkeld?
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
zullen we dat weer eens aanhalen maar dan met hem als voorbeeld?
moet je eens opletten hoe snel 't geregeld is
Ik denk dat je eerder last hebt van alcohol gebruikers dan balli en mij...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Goesquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch niet ver bij utrecht vandaan he
Daar ben ik een half jaartje geleden definitief mee gestopt na wat gebeurtenissen in de familiequote:
Denk dat ik dan maar beter kan wegblijven he ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef Megter het volgende:
[..]
nu ookal met jou? ik wist niet dat ik ook gedachten kon lezenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken![]()
Weer een GMTA, het wordt steeds erger![]()
Wij gaan gewoon samen reizen dan goddess, aangezien we dicht bij elkaar wonenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat laatste heeft met hetzelfde te maken als over blowen/drugs. je kan jezelf toch wel ind e hand houden en niet alles onderkotsen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wel dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |