quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
hij is denk ik allergisch voor bananen
En waarom is jitzzze vandaag de kutuser dan ??? heb je daar redenen voor ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Diovarus het volgende:
[afbeelding]
Deze prijs is aardig bekend in ONZ want daar zijn ze klote
Baanquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven prima op de rails hoor, k heb een baan, en heb alles goed geregeld. Niks te klagen.
idd ik moet die dingen niet hebben neequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
hij is denk ik allergisch voor bananen
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom is jitzzze vandaag de kutuser dan ??? heb je daar redenen voor ?
hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga maar weg, is beter voor ons allemaal
en hoe kun je kutuser worden? want dat willen we allemaal natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom is jitzzze vandaag de kutuser dan ??? heb je daar redenen voor ?
Diovarusquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Diovarus het volgende:
Weten jullie een goeie voor vandaag dan?
kies meestal gewoon willekeurige users uit.quote:
't Mag alleen niet op mijn feest, wat je buiten doet moet je zelf weten. Als 't maar niet in/bij ons huis is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dude je kan tegen zijn en je kan het gewoon niet willen doen
zoals ik eerder aangaf zouden balli en ik het geen probleem om dat buiten te doen
niemand heeft daar dan last van..... maar als megter het gewoon niet wil.. dan gewoon niet klaar. tis zijn feest...
maar vind het slap dat er wordt gezeken net of we helemaal naar weed ruiken als we dat buiten doen....
dus vind dat loos excuus...
en dat het van megter niet mag hoef ik geen excuus voor te hebben heb respect voor waarom hij nie wil wat dan ook...
en geitje ben jij ook tegen alcohol can
Verklaar eerst maar eens waarom je mij gekozen hebt. En dan hebben we het wel over iemand andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Diovarus het volgende:
jezelf zou opzich best wel oke zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Diovarus het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en hoe kun je kutuser worden? want dat willen we allemaal natuurlijk!
das net zo erg als zelf een naamtopic over jezelf openenquote:
ijsmeis, calvobbesquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Diovarus het volgende:
Hoe slecht, ongefundeerd en volkomen belachelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Diovarus het volgende:
[..]
kies meestal gewoon willekeurige users uit.
ijsmeis / woldoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Diovarus het volgende:
ach jah, je hebt van die mensenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe slecht, ongefundeerd en volkomen belachelijk![]()
vond je banaanen kwestie wel geinigquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verklaar eerst maar eens waarom je mij gekozen hebt. En dan hebben we het wel over iemand anders
Ok, vind je instelling wat dat betreft ook prima, als je idd dit soort dingen respecteerd. Overigens ben ik NIET tegen alcohol, ik gebruik het niet omdat ik daar geen behoefte aan heb, en graag ´helder´ blijf bij wat ik doe. Als ik uitga met vrienden wordt er volop gedronken, maar doe hier niet aan meequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dude je kan tegen zijn en je kan het gewoon niet willen doen
zoals ik eerder aangaf zouden balli en ik het geen probleem om dat buiten te doen
niemand heeft daar dan last van..... maar als megter het gewoon niet wil.. dan gewoon niet klaar. tis zijn feest...
maar vind het slap dat er wordt gezeken net of we helemaal naar weed ruiken als we dat buiten doen....
dus vind dat loos excuus...
en dat het van megter niet mag hoef ik geen excuus voor te hebben heb respect voor waarom hij nie wil wat dan ook...
en geitje ben jij ook tegen alcohol can
daar kan ik me wel in vinden. Er wordt ook geen drugs gebruikt in mijn huis. ook niet geblowd (er mag namelijk dan ook neit gerookt worden)quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
't Mag alleen niet op mijn feest, wat je buiten doet moet je zelf weten. Als 't maar niet in/bij ons huis is.
Wat is er met zijn banaan dan ?? hij zit in zijn oor... SO WHAT ?quote:
Jij zit op zondag ook 3 keer in de kerk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ok, vind je instelling wat dat betreft ook prima, als je idd dit soort dingen respecteerd. Overigens ben ik NIET tegen alcohol, ik gebruik het niet omdat ik daar geen behoefte aan heb, en graag ´helder´ blijf bij wat ik doe. Als ik uitga met vrienden wordt er volop gedronken, maar doe hier niet aan mee
Blowen kan ook buiten........quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar kan ik me wel in vinden. Er wordt ook geen drugs gebruikt in mijn huis. ook niet geblowd (er mag namelijk dan ook neit gerookt worden)
en dat zegt dan weer genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die auto schatje noemen![]()
Zijn er hier luitjes die naar de kerk gaan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij zit op zondag ook 3 keer in de kerk?
Whehe, lijkt met nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
het blijft ook zown interessant onderwerpquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn bananen kestie. Gelukkig zijn daar niet al vele topics over volgeluld![]()
Ja hé?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het blijst ook zown interessant onderwerp
ook dat is gewijzigdquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die auto schatje noemen![]()
nou toen ik gedoopt ben, en huwlijken, begrafenissen, de doop van andere maar verder mij niet gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Zijn er hier luitjes die naar de kerk gaan?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En engels is niet jou sterkste vak ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Whehe, lijkt met niet![]()
Niets zo afschuwelijk als christendom (no offense ment)
Het is je goed recht om ergens tegen te zijn, maar wat heb je liever?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Whehe, lijkt met niet![]()
Niets zo afschuwelijk als christendom (no offense ment)
calvobbes mmhh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd da's niet erg slimmorgen calvobbes??
Ga dan maar lekker met die droom 240 rijden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ook dat is gewijzigd
ik droomde van jongs afaan al van een lancer nadat ik ze gezien had op TV en nu heb ik er 1.
Daar ben ik gewoon blij om.
1 droom al vervuld
Ok maar mogen we dan ook naar binnen als we geblowed hebbe?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
't Mag alleen niet op mijn feest, wat je buiten doet moet je zelf weten. Als 't maar niet in/bij ons huis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |