True, en ik vind dat je op z'n tijd wel eens een blowtje kan doen. De reden dat ik nooit harddrugs zal gebruiken is gewoon omdat ik het er niet voor over heb. En m'n leven gewoon normaal op de rails wil houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Moet je steeds meer drinken om te kunnen genieten van een drankje? als je zelf je grenzen kan stellen, is er niets aan de hand. De mensen die zichzelf naar de tyfus willen helpen doen sowieso al. Dat begint met drinken, dan blowen en dan.... steeds een stapje erger. Ik denk dat we ook allemaal wel de leeftijd voorbij zijn dat je nog verder wil. Ik denk dat we nu allemaal oud en wijs genoeg zijn om te beseffen wat drugs met je lichaam doet (en dus zelf beslissen of we verder gaan of niet)
Als je het nou had over snuiven en pillem slikken, daar ben ik zwaar tegen (al zit ik er ieder weekend tussen)
Moet jij je weekend anders gaan plannen omdat andere mensen harddrugs gaan gebruiken en omdat jij daar niet tussen wilt lopen omdat je daarop tegen bent ???quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Vind ´t een beetje hypocriet om te zeggen dat je er tegen bent, maar er dus wel tussen gaat lopen ieder weekend (incidenteel kan ik me voorstellen..maar structureel?)
Voor dat laatste is het al te laatquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
True, en ik vind dat je op z'n tijd wel eens een blowtje kan doen. De reden dat ik nooit harddrugs zal gebruiken is gewoon omdat ik het er niet voor over heb. En m'n leven gewoon normaal op de rails wil houden.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
KutUser van 01-06-2005 is: Jitzzzze
PARDON??
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:47 schreef Diovarus het volgende:
z'n sigquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PARDON??
het is een eer hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PARDON??
tjah..quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PARDON??
Het interesseert me echt geen ene ruk wat anderen doen, zolang ik niets met ze te maken heb. Vrienden van mn vriend snuiven en slikken alsof het niets is. Ik wil best met hun naar een feestje, zolang ze niet met ons meerijden. Als ze ook neervallen omdat ze fout gaan, stap ik er zo overheen. Ik vind het leuk om met hun te stappen, maar die drugs vind ik niets. En dat laat ik ze ook merken. Ik ben er tegen, maar zij komen er nog wel achter wat het met je lichaam doet. Dus de problemen zijn voor hun.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Vind ´t een beetje hypocriet om te zeggen dat je er tegen bent, maar er dus wel tussen gaat lopen ieder weekend (incidenteel kan ik me voorstellen..maar structureel?)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PARDON??
Ja, maar ik maak uit haar reactie op dat het anders ligt dan dat ze af en toe mensen tegenkomt die het doen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet jij je weekend anders gaan plannen omdat andere mensen harddrugs gaan gebruiken en omdat jij daar niet tussen wilt lopen omdat je daarop tegen bent ???
Inderdaad dat denk ik dus niet he..... ik ben ook TEGEN harddrugs maar ik ga echt niet weglopen als ik iemand het zie gebruiken of wat dan ook.....
Ik heb mijn leven prima op de rails hoor, k heb een baan, en heb alles goed geregeld. Niks te klagen.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
het is een eer hoor
je krijgt zelfs een beker ervoor
Dude je kan tegen zijn en je kan het gewoon niet willen doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |