Ik probeer de nostalgie in het topic vast te houdenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat grapje wordt steeds minder leuk joh
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik maak daar geen onderscheid in. Je stopt je knots niet in een ander haar grotje![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik maak daar geen onderscheid in. Je stopt je knots niet in een ander haar grotje![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Begint het al uit te zakken dan? Vertel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... uhmmm
tradities enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik probeer de nostalgie in het topic vast te houden![]()
Ok ik ben eerlijk... ze heeft me misbruikt... ik kon niet andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:
mountainbike in utrechtquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga vandaag wel een mountainbike kopenzodat ik lekker strak blijf
Dat is blijkbaar nodig dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga vandaag wel een mountainbike kopenzodat ik lekker strak blijf
Nee, m'n maagquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sure.... alle mannen lopen hun pik achterna...
je bent een vent, dan had je dr ff flink moeten stompen... hier heb ik natuurlijk niets aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok ik ben eerlijk... ze heeft me misbruikt... ik kon niet anders![]()
preciesquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sure.... alle mannen lopen hun pik achterna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |