Oké, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Conflict het volgende:
Kijk iig uit met anale sex. Of alleen anale sex doen met iemand waar je een hekel aan hebt!
Ik had dat ding dus in mn mond, en toen maakte iemand een grap, dus ik moest lachen. En toen schoot dat ding dus naar binnenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef Conflict het volgende:
Hoe kan je nou per ongeluk een tandenstoker doorslikken?![]()
Waarom ontbijtkoek?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:40 schreef Fratz het volgende:
het beste is om even een ontbijtkoek te halen en daar een plakken van te eten. dan komt de prikker er straks gewoon weer uit.
Laxerendquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Waarom ontbijtkoek?Ik zal het proberen zo
Ik denk niet dat het menselijk lichaam gemaakt is om tandenstokers te verwerkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Roellio het volgende:
Die komt er heus wel zonder problemen uit hoor. Het menselijk lichaam is een wonderlijk iets en kan die tandenstoker prima doorvoeren naar onder.
Mijn inmiddels dik 15 centimeter lange litteken veroorzaakt door een maagoperatie bewijst andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:54 schreef Roellio het volgende:
Die komt er heus wel zonder problemen uit hoor. Het menselijk lichaam is een wonderlijk iets en kan die tandenstoker prima doorvoeren naar onder.
Gatver!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef Roquefort het volgende:
Ik zag laatst een programma op TV waar ze rontgenfoto's namen van degenslikkers, en omdat ze toch bezig waren besloot 1 van die gasten dat ie ook wel even wilde laten zien dat ie echt glas kon eten.
Volgens hem was de truc om gewoon goed te kauwen.![]()
quote:
Maarja, wat kan die huisarts er aan doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef Devlinsect het volgende:
Het is een scherp ding dus kan wat beschadigen of doorboren. Daar zit je niet op te wachten.
Bezoekje aan de huisarts brengen voor de zekerheid. Dat zou ik doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |