Aaah, dat kan je hem toch niet aandoen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh, die wil ik voor SmekjeMaar dan in het roze
1 tel de kennel achter de zaak open, en niet zien dat de poort open is en ze peert hemquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:48 schreef rena het volgende:
Wat voor hond was het, moussy? Die mensen letten dan ook niet erg goed op![]()
Ik ookquote:
Jaaa!quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef Beaker het volgende:
Spin, dan kun je een keer naar Ridderkerk komen met Casper en Smek![]()
Ozzie zou ook nog een paar stinkscheten latenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
Oooooh, wat een leukerdDie onderste foto
![]()
![]()
Puppyverhalen wilde je toch?Nou, Smekje slaapt nog steeds tussen ons in elke nacht. Onder de dekens. En als je dan 's ochtends wakker wordt en Smekje eventjes op zijn koppie kroelt dan gaat hij hele schattige babyhondjespruttelgeluidjes maken en smekken
Daarna krijg je een slobber in je gezicht en kruipt hij al smekkend en pruttelend weer onder de dekens en dicht tegen je aan waarna er een heel tevreden zucht uit zijn babyhondjeslijfje komt
Balen, moussy, heb zelf ook een keer een dubbele nierbekkenontsteking gehad van een verwaarloosde blaasontsteking. Je hebt wel medicijnen nu toch geloof ik?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef moussy het volgende:
Veel puppy verhalen graag, volgende week komt het Grote Geheim een weekendje logeren, dan kan ik me er al vast op voorbereiden![]()
Ik weet niet meer wie er om vroeg, Auticia geloof ik, maar na mn wandelgang met Hond voelde ik ze weer zitten en lag ik vanavond platNou ja, het beestje is weer veilig thuis
Ik vertelde het aan Peet, ow zei die, zo wil ik wel een "zielige" hond er bij hoor
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef moussy het volgende:
Kijk nou kijk nou kijk nouhou!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zal nog erger wordenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef rena het volgende:
Ik ben zo ongelovelijk gek van mijn Bommeltje, het word steeds erger![]()
![]()
![]()
We weten nu gelukkig hoe we er mee om moeten gaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat duurt ongeveer een week en dan begint hij met puberen
Ik kan er nu ook wel om lachen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
En kissa, ik moest echt ff hardop lachenSorry
ik dacht het, jij schrijft hetquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef rena het volgende:
[..]
We weten nu gelukkig hoe we er mee om moeten gaan![]()
Ik zat net de topics terug te kijken dat we hem net haddenWat een klein hoopje hond was het toen
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Zo klein!! Die pootjes en staart
![]()
Nu 5 keer zo groot
En nu al zo'n echte hond!![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht het, jij schrijft hett wordt al een echte hond he? maar hij blijft een lieffie
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even heel hard roepen dat ik dit een geweldig topic vind?
Niet?
nou pech![]()
![]()
DIT IS EEN GEWELDIG TOPIC
![]()
![]()
quote:
Kaarsjes helpen echtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:02 schreef Beaker het volgende:
Hoi
Allereerst Miss_Sly een dikke
Sollicitatie ging top!!! Moest er om 17.30 uur en ging pas om 18.45 wegwas een erg gezellig gesprek en hoor er maandag meer van!
Morgen gaat mijn broer trouwenEn nou heb ik voor Bas een hoge hoed gekocht en voor Joop een sluier
![]()
zo dus
![]()
Maak er wel ff een foto van
Goed zo! Heb je nog nieuwe foto's?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:50 schreef jolene het volgende:
Hier gaat het na twee weken eigenlijk perfect.
Och Tinkerbell, jij ook al niet lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Heb ontstekingen aan beide ogen, zie niet veel, schrijf nog minder, krijg hoofdpijn als ik te lang ga lezen, dus zwaai alleen even
Met Yian is het goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:51 schreef jolene het volgende:
Miss-D, hoe is het met Yian.
En met de eventuele gezins uitbereiding
Lekker dat het bij jullie ook zo goed gaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef moussy het volgende:
zo, bijgelezen
Wat goed Jolene dat het zo lekker tussen die 2 gaat, het is toch altijd maar afwachten. Het Grote Geheim heet trouwens Nala![]()
Hier gata het ook goed tussen Gijs en de rest. Ik word soms moe van het gevlieg van Gijs en BorisOndertussen heeft Gijs van Boris geleerd hoe hij de "krabpaal" in kan vliegen. De krabpaal is dus gewoon een paal van de open trap, met touw en vloerbedekking omwikkeld
Boris kan zo met een rotvaart helemaal tot boven schieten, alleen Gijs blijft nog steken bij het stuk waar geen touw zit
mister_d is niet heel erg enthousiast. Ik zou wel willenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef jolene het volgende:
Miss-D, stel dat de eigenaar niet komt is dit niet iets voor jullie
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg![]()
![]()
Ow waarom niet dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
mister_d is niet heel erg enthousiast. Ik zou wel willen
mister_d heeft in zijn omgeving veel mensen met ellende en verdriet met asieldieren gehad... hij vindt het gewoon 'eng' daardoor, ook al weet hij heus wel dat je bij een fokker ook geen enkele garantie krijgt. Beetje tegenstrijdig gevoel dus. Ik wil hem in elk geval niet dwingen...quote:
Wat goed van zequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:07 schreef inkie1010 het volgende:
Nou het was meteen een hele reis!
Brrr, nee. De nasinazi is weer terug en dreigt mod te worden. Dat is dan in no-time dichtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
ga je nu een kooktopic voor dieren beginnen?
gewoon in flora en fauna zo'n topic beginnen : tante spindizzy"s smultopic of zoietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Brrr, nee. De nasinazi is weer terug en dreigt mod te worden. Dat is dan in no-time dicht![]()
Haha!! Geweldig! Lijkt de kat van me zus wel.. die eet alles wat enigszins eetbaar is, tot aardappelschillen aan toe...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:33 schreef Spindizzy het volgende:
...
Mijn kat is ook gek op bloemkoolbladerenDie jat ze uit de vuilnisbak...
Hihi Eppie is ook leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:48 schreef moussy het volgende:
Mijn eppie was ook een Fritz, maar ik vond het een malle ep, dus werd het een Eppie
Hihi thxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:51 schreef Spindizzy het volgende:
Malle Eppie
Leuk je website, Inkie. Heb ffies gespiekt naar je beestjes
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:54 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij wel hoor![]()
Mijn Uk is nu ruim 12 en wordt ook wat stijver en strammer. Vachtje wordt wat voddiger en wat vetter. Zolang ze nog goed eten en drinken zit het met katten altijd wel goed
Dat denk ik ook hoor...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk nog steeds dat het wel goed komt.
Op de laatste foto's zouden het ook best brownies van de Bijenkorf kunnen zijn. Misschien kan je leverancier wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Taak komt net uit de keuken waar de leverkots op het aanrecht hard staat te worden en zegt dat hij het tot zijn stomme verbazing er wel heel goed uit vindt zienLijken wel koekjes uit de winkel
Van kvv (kompleet vers voer) gaan ze inderdaad veel minder poepenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:12 schreef Auticia het volgende:
Ik las net op een website dat ze mogelijk Duck verkopen in de plaatselijke dierenwinkel. Misschien toch maar eens proberen, want Spike is echt een wandelende poepfabriek.
Carnibest schijnt nog beter te zijn hè?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Van kvv (kompleet vers voer) gaan ze inderdaad veel minder poepenEn ze laten geen gore scheten meer en ruiken over het algemeen lekkerder. Vind ik dan
Denk dat Spike wel dol zal zijn op Duck. Hier doen ze er een moord voor. Ze krijgen nu ruim een maand alleen nog maar Duck te bikken (voorheen eens per dag brokken en eens per dag Duck, Smek alleen brokken) en we zijn ondertussen op zoek naar een vriezer zodat we het in het groot in kunnen kopen, zo goed bevalt het
Als we een autootje hebben stappen we over op Carnibest.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik koop nu steeds voor ongeveer een week Duck en dan heb ik nog plek in de vriezer voor ijs, frieten en al mijn ingevroren leverkots
Aha, okayquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:35 schreef Spindizzy het volgende:Spike!
Mijn honden doen dat niet. Maar ik woon midden in het centrum en laat ze elke dag langs het spoor uit dus geen enkel lawaaiig vervoersding is ze vreemd...
Hij snapt veel dingen echt niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Zou goed kunnen hoor, gekke centenbakkie
quote:
Ohh, maar ik ben ook hartstikke trots op Spike hoor. Ik vind het heel lief dat hij wel merkt dat ik hem iets wil laten doen, en als hij het niet begrijpt gaat hij gewoon zitten. Eigenlijk best slimquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Doet Casper ook en ik heb besloten dat ik daar eigenlijk wel tevreden mee ben. Als ik hem roep als hij losloopt is dat omdat hij iets stouts wil gaan doen (achter eendjes of vogels aanjagen) of omdat hij iets gevaarlijks wil gaan doen (de straat oversteken of zomaar op andere honden afrennen). Als ik hem roep en hij parkeert zijn kont op de grond tot ik bij hem ben vind ik dat net zo goed als bij me komen
![]()
Ik roep ook geen "hier" meer maar roep gewoon zijn naam of "stop" of "wacht".
Ik merk aan Cas dat dat beter wordt. Hoe meer ze los mogen lopen hoe beter ze gaan luisteren is me opgevallenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:48 schreef Auticia het volgende:
Alleen als er andere honden in zicht zijn en hij loopt los, dan schijnt hij niet zo goed te luisteren, zei mijn stiefpa. Ik laat Spike enkel los op plaatsen waar ik geen andere hond in de buurt zie.
Hey, het is heerlijk weerquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik merk aan Cas dat dat beter wordt. Hoe meer ze los mogen lopen hoe beter ze gaan luisteren is me opgevallen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:12 schreef Spindizzy het volgende:
Leverkots meenemen... Dan komt ie wel terug :p
doerak is een stijve oude dame met broze krakende bottenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:52 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Hihi Eppie is ook leuk![]()
Maare is het normaal dat oude katten ineens zo vermageren? Hij ziet er echt heel oud uit en soms issie ook helemaal stijf en loopt ie nog een tijdje te rekken en strekken...
quote:
Ik kwam Duck halen. Had de hond bij me.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:45 schreef Spindizzy het volgende:
Wat was er in de dierenwinkel dan, Auticia?
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb het allang opgegeven om te denken dat Smek zich ooit netjes gaat gedragen in de dierenwinkelGister stond Taak af te rekenen en ik stond een stukje verderop op hem te wachten. Staat Smekkerd op zijn dooie gemak met zijn kop in het rek met runderoren op een stuk runderoor te knagen
Ik met dat beest een stukje verderop gaan staan. Trekt hij zowat een hele bak met bullepezen omver omdat hij er eentje wil hebben. Dit alles was nadat hij de hele winkelvloer hoogstpersoonlijk van elk losliggend stukje brok of konijnevoer heeft ontdaan en hij een mevrouw zowat de bril van haar hoofd heeft staan slobberen
Juffie dierenwinkel klinkt ook of ze vreselijk veel verstand heeft van hondenvoer
Nou joh, daar was ik toch wel het meest pissig om.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
Juffie dierenwinkel klinkt ook of ze vreselijk veel verstand heeft van hondenvoer
Ene oor in, andere uit. Als Spikey straks op Duck staat moet je je eigen conclusies maar trekkenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou joh, daar was ik toch wel het meest pissig om.
Ze wilde ook nog weten waarom ik Duck wilde hebben, want Spike was er misschien nog wat te jong voor.
Nou, het is hem goed gelukt zeg. Ik kwam echt retechagrijnig weer thuis.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
Is volgens mij helemaal Des Honds om zich de eerste paar keer keurig te gedragen zodat hij daarna het baasje volledig voor lul kan zetten
Ja, maar dat was zelfmaak geloof ik he?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ene oor in, andere uit. Als Spikey straks op Duck staat moet je je eigen conclusies maar trekkenHeb je al eens op Barfplaats rondgekeken?
Dat weet ik ook niet maar voor de zekerheid gaat alle chocola hier achter slot en grendelquote:Op zondag 5 juni 2005 10:57 schreef Auticia het volgende:
Nu weet ik niet of ie aan 1 chocolate chip cookie kan sterven, maar ik was zo geschrokken!
Nee hoor. Ook kvv-mensen posten erquote:Op zondag 5 juni 2005 10:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zelfmaak geloof ik he?
Zal iemand wel hebben laten vallen ofzoquote:Op zondag 5 juni 2005 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
maar wat doet zoiets in een dierenwinkel
Dat hoop ik dan maar, liepen een boel kinderen rond. Als ik had gezien dat iemand hem dat gaf had ik die persoon even flink in elkaar getimmerdquote:Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zal iemand wel hebben laten vallen ofzo
Nou ja, het kan van een kind heel goed bedoeld zijn. Laatst bij de bakker was er ook een kindje helemaal verontwaardigd omdat Yian geen hapje van haar broodje wildequote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, liepen een boel kinderen rond. Als ik had gezien dat iemand hem dat gaf had ik die persoon even flink in elkaar getimmerd.
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Niemand een oplossing voor een aanlopende vervelende kat?![]()
Nou, bah zeg.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik bedenk me opeens waarom hij zo rond het huis hangt.
Mijn buurman heeft poezen rondlopen die krols zijn/waren.![]()
En hij weigert zijn poezen te helpen....
Dus elk jaar lieve leuke kleine kittens, waar geen plaats voor is..![]()
Eikel!
Die heeft ie. Alleen hij begrijpt ze niet denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:42 schreef Oblivion het volgende:![]()
Die Spike toch....
Kauwbotten gaan halen, morgen nog!![]()
ik zou eens bellen met de dierenambulance, die hebben hier vast wel een tip voor!!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Niemand een oplossing voor een aanlopende vervelende kat?![]()
Misschien is zo een kattenluikje met een zendertje wat aan het halsbandje van je kat moet een idee? Je eigen kat kan dan wel naar binnen maar "vreemde' katten niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:56 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik zit lekker te fokken, zie ik opeens een wild vreemde kat in mijn huis kamer...![]()
En ik verdenk hem (is abslouut een mannetje) ervan dat ie dus vaker 's nachts binnen komt....
Wat doe ik hier tegen?
Het luik dicht doen is geen optie, want dan onze kat er niet uit.
De sul...Laat gewoon een andere kater in huis...
![]()
![]()
Dat gaat niet, het is een hondenluik....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Misschien is zo een kattenluikje met een zendertje wat aan het halsbandje van je kat moet een idee? Je eigen kat kan dan wel naar binnen maar "vreemde' katten niet.
Heb geen camera hier en ga morgen weer voor een week weg.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh en piet, kan je er een foto van maken?
pietverdrietquote:Op zondag 5 juni 2005 23:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb geen camera hier en ga morgen weer voor een week weg.
:-(
Ohh sorry. Maar ik vond het zo'n schattig stelletje. En eigenlijk, als Spike een beetje manieren heeft, lijkt me een hondje erbij super. Maar nu echt nog even nietquote:Op maandag 6 juni 2005 10:24 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia, wat doe je me aan! Ik zat er laatst al over te denken om een stokoud mannetje of stokoud vrouwtje uit het asiel te halen om zijn laatste dagen bij ons te slijten in alle rust, voor zover dat kan met een Smekkerd erbij.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef moussy het volgende:
Smekkerd, stuur je vrouwtje ff naar zeeman voor kleine fleecedekentjesVolgens Rock is dat lekker bijtrekken als je het erg koud hebt
Kaya en Barree zijn ook echte huskies, prachtig stelletje, toen we na even aaien verder liepen begonnen ze te huilenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Husky's zijn zoooo mooi! Als we later onze boerderie hebben met flink veel ruimte om te rennen dan wil ik er een. Maken we een mooi hok op het erf waar hij mag wonen
Twee honden is echt veel leuker dan eentjeSpike zal eenvriendje erbij echt heel leuk vinden!
Wat zieligquote:Op maandag 6 juni 2005 10:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Kaya en Barree zijn ook echte huskies, prachtig stelletje, toen we na even aaien verder liepen begonnen ze te huilen. Hartverscheurend.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:36 schreef moussy het volgende:
Rok heeft trouwens voor de nacht nog een grote deken, anders heeft ie het zo koud nu zn bontjas er af is![]()
Bestaan die? Roze Beagletjesquote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dus ik moet ook voor een nieuwe, dit keer wil ik een roze
Preciesquote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef Syrena het volgende:
Liefst een wat oudere (en dus wijzere.....) hond.
1,99quote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef moussy het volgende:
maar Zeeman heeft wiegenfleece dekentjes voor 1 nog wat
Wat ergquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef Spindizzy het volgende:
Kissa! We zaten vannacht een programma te kijken over de Ierse Wolfshond () en er was een pup bij van 9 maanden die zoveel sloopte dat ze echt niet alleen thuis kon blijven. Vrouwtje had dus de auto van de buuf geleend zodat ze mee kon boodschappen doen... Komt het vrouwtje terug bij de auto en wat denk je? Heeft ze de hele binnenkant van de auto opgevreten
Helemaal gesloopt was het. Kan Saartje nog wat van leren
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Pijnlijk, vooral heel erg pijnlijk. Ook een uitslag er boven en eronder, ik zie er een beetje wasbeer-achtig uit. Ik zie ook nog eens door een waas. Nie fijn![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef Tinkerbell het volgende:
En je gelooft het of niet, maar we zijn wéér aangereden en wéér is de auto total-loss![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |