Kaarsjes helpen echtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:02 schreef Beaker het volgende:
Hoi
Allereerst Miss_Sly een dikke
Sollicitatie ging top!!! Moest er om 17.30 uur en ging pas om 18.45 wegwas een erg gezellig gesprek en hoor er maandag meer van!
Morgen gaat mijn broer trouwenEn nou heb ik voor Bas een hoge hoed gekocht en voor Joop een sluier
![]()
zo dus
![]()
Maak er wel ff een foto van
Goed zo! Heb je nog nieuwe foto's?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:50 schreef jolene het volgende:
Hier gaat het na twee weken eigenlijk perfect.
Och Tinkerbell, jij ook al niet lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Heb ontstekingen aan beide ogen, zie niet veel, schrijf nog minder, krijg hoofdpijn als ik te lang ga lezen, dus zwaai alleen even
Met Yian is het goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:51 schreef jolene het volgende:
Miss-D, hoe is het met Yian.
En met de eventuele gezins uitbereiding
Lekker dat het bij jullie ook zo goed gaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef moussy het volgende:
zo, bijgelezen
Wat goed Jolene dat het zo lekker tussen die 2 gaat, het is toch altijd maar afwachten. Het Grote Geheim heet trouwens Nala![]()
Hier gata het ook goed tussen Gijs en de rest. Ik word soms moe van het gevlieg van Gijs en BorisOndertussen heeft Gijs van Boris geleerd hoe hij de "krabpaal" in kan vliegen. De krabpaal is dus gewoon een paal van de open trap, met touw en vloerbedekking omwikkeld
Boris kan zo met een rotvaart helemaal tot boven schieten, alleen Gijs blijft nog steken bij het stuk waar geen touw zit
mister_d is niet heel erg enthousiast. Ik zou wel willenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef jolene het volgende:
Miss-D, stel dat de eigenaar niet komt is dit niet iets voor jullie
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg![]()
![]()
Ow waarom niet dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
mister_d is niet heel erg enthousiast. Ik zou wel willen
mister_d heeft in zijn omgeving veel mensen met ellende en verdriet met asieldieren gehad... hij vindt het gewoon 'eng' daardoor, ook al weet hij heus wel dat je bij een fokker ook geen enkele garantie krijgt. Beetje tegenstrijdig gevoel dus. Ik wil hem in elk geval niet dwingen...quote:
Wat goed van zequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:07 schreef inkie1010 het volgende:
Nou het was meteen een hele reis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |