quote:Otesánek (Little Otik)
Een echtpaar kan geen kinderen krijgen. Als de man dan van een boomstronk een pop snijdt, gaat zijn vrouw die als baby opvoeden.
Wanneer die pop dan levend wordt wil ie op een gegeven moment wel wat anders eten dan zijn papje, en al snel verdwijnen er wat personen uit de flat.
Redelijk onderhoudende film met leuke stop-motion effecten.
[afbeelding]
Ok dan, duidelijke taalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Austin Powers in Goldmember (2002)
Als ik Mike Myers was zou ik alle banden en opnames van deze film laten vernietigen, zodat niemand zich deze misstap ooit nog herinnert.
cijfer: 3
Deze film was inderdaad niet geweldig, maar....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Austin Powers in Goldmember (2002)
Austin Powers 1 was, Austin Powers 2 was
![]()
, maar Austin Powers 3 is
.
Wat een verschrikkelijk slechte opvolger is dit. Alle grappen zijn gejat uit de vorige delen, er zit geen enkel nieuw element aan. I.p.v dat de film een parodie op Bond-films is, wordt de film hierdoor een parodie van zichzelf. En het karakter Goldmember kan op de stapel meest mislukte ongrappigste karakters in de filmgeschiedenis. En dat is dan nog los van het feit dat deze Nederlander een Deens, Duits accent heeft.
Als ik Mike Myers was zou ik alle banden en opnames van deze film laten vernietigen, zodat niemand zich deze misstap ooit nog herinnert.
cijfer: 3
Ik zal je wat verklappen: die liggen bij Kurosawa altijd op een zeer hoog peilquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef Kolkus het volgende:
Ran
Wat mij eigenlijk nog het meest verraste waren de acteerprestaties, die op een zeer hoog peil liggen.
Iets waar ik van tevoren juist argwanend tegenover stond.
Inderdaad een hoogtepunt, ook de aanvalscenes op het kasteel die alleen worden begeleid door serene muziek waren erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik zal je wat verklappen: die liggen bij Kurosawa altijd op een zeer hoog peil![]()
Het hoogtepunt uit de film vond ik het moment dat Hidetora zijn brandende kasteel uit loopt, verwilderd en krankzinnig, en dat de beide gekleurde legers voor hem uiteen wijken... fantastisch.
Hmm.. ik heb Satan Claus hier nog op dvd liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
SANTA CLAWS
Dit filmpie over een maniakale moordenaar die het op scream queens heeft voorzien had leuk kunnen wezen maar is dat niet
[afbeelding]
En nu lekker rustig samen met me wachten op de Criterion release!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Inderdaad een hoogtepunt, ook de aanvalscenes op het kasteel die alleen worden begeleid door serene muziek waren erg indrukwekkend.
Het liefst zou ik Ran op het grote witte doek willen zienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:41 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu lekker rustig samen met me wachten op de Criterion release!!
Ach ja, maar een criterion release met heerlijke extra's is ook best leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:53 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Het liefst zou ik Ran op het grote witte doek willen zien![]()
De openings scene was idd één van de weinige wel geslaagde grappen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Deze film was inderdaad niet geweldig, maar....
De film heeft wel een van de leukste openingsscenes die ik ooit heb gezien.
Daarna zakte het geheel in
Ik ga deel 1 van zijn verzamelboxen aanschaffen, bij het begin verder gaan zeg maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef Hare het volgende:
[..]
wat is de volgende Kurosawa die je nu wilt gaan bekijken?
Ik denk niet dat dat z'n beste zijn, misschien wel z'n bekendste.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik ga deel 1 van zijn verzamelboxen aanschaffen, bij het begin verder gaan zeg maar.
Hierin zit; Ikuru, Seven Samurai, Yojimbo en Sanjurno.
Als ik IMDB en andere critici mag geloven zijn dit meteen zo'n beetje zijn besten.
Al is Rashomon beter dan Sanjurno imho.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik ga deel 1 van zijn verzamelboxen aanschaffen, bij het begin verder gaan zeg maar.
Hierin zit; Ikuru, Seven Samurai, Yojimbo en Sanjurno.
Als ik IMDB en andere critici mag geloven zijn dit meteen zo'n beetje zijn besten.
In de sneakquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef Gorro het volgende:
Gong fu (Kung Fu Hustle) (Stephen Chow, 2004)
Geinige martial arts pulp van de makers van Shaolin Soccer. De visual effects zijn er flink op vooruit gegaan sinds die film en dat komt vooral de gevechten ten goede. Weergeloos bij tijden en erg grappig, maar vooral over the top. Veel shots zien er ook erg verzorgd uit. ***½
imhooquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Al is Rashomon beter dan Sanjurno imho.
Rashomon zit bij de tweede verzamelbox.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Al is Rashomon beter dan Sanjurno imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |