De sfeervolle beelden in combinatie met de taxi deden me aan Taxi Driver denken. Verder is het natuurlijk wel een ander soort film. Ik zet ze ook niet 1:1 tegenover elkaar.quote:Opmerkelijk. Ik vond 't een zeer matige film met mooi camerawerk. Beide hoofdpersonen vond ik onsympathiek; een zogenaamde top-huurmoordenaar die z'n zaken verprutst en een lozer van een taxichauffeur. Het hele plot hangt van toevalligheden aan elkaar, met aan 't eind nog een beetje de suggestie dat het allemaal gepland was.
De enige overeenkomst met Taxi Driver is de taxi driver
Dank u voor de toevoeging. Gefixt in openingspost.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:33 schreef California het volgende:
Mooie OP. (Linkje naar vorig topic miste alleen nog.)
Zal binnenkort weer eens wat posten.
die liggen ook nog op mij te wachtenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:06 schreef T42 het volgende:
once upon a time in mexico (vind maar beetje wazige film)
en das unthergang der untergang
als je dat irritant vindt moet je in je opties instellen dat een pagina minder dan 50 berichten moet hebben. Als je bijvoorbeeld de standaard 25 berichten per pagina neemt is het topic iig dan nog niet na 7 pagina's volquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik ga vanavond naar SinCity in Antwerpen (Metropolis; I'm lovin' it)
Wat blijf ik dat toch irritant vinden dat na 7 pagina's een topic vol is....
Grapjasquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:23 schreef hornage het volgende:
[..]
als je dat irritant vindt moet je in je opties instellen dat een pagina minder dan 50 berichten moet hebben. Als je bijvoorbeeld de standaard 25 berichten per pagina neemt is het topic iig dan nog niet na 7 pagina's vol
gelukkig is deel één WEL geloofwaardigquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef Hare het volgende:
Kill Bill: Vol. 2
Bah! Bah! Bah! en nog eens Bah!
Ik dacht, ik probeer hem toch nog maar weer eens. Deel 1 vind ik zo ontzettend geweldig en cool enzo, dan moet deel 2 toch wel iets beter zijn dan zoals ik hem in mijn gedachten had.
Begint op zich nog allemaal wel aardig. Relaxed, leuk sfeertje. Maar al snel verdwijnt m'n interesse in de film en dat komt vooral door soms wat ongeloofwaardige scenes (doodskist anyone),
Wacht even. Kill Bill 1 was volgens jou een volstrekt geloofwaardige film? Natuurlijk kun je niet zo uit een doodskist ontsnappen, maar in Kill Bill kan dat wel. En het zag er fucking cool uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:34 schreef Hare het volgende:
Kill Bill: Vol. 2
Maar al snel verdwijnt m'n interesse in de film en dat komt vooral door soms wat ongeloofwaardige scenes (doodskist anyone),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |