quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
neuh dan rijd ik 40/50... maar dat komt dan omdat er zo'n bejaarde kut auto voor me zit!
ben je een van zijn vrienden? hoop niet dat je ook zo'n scooterlievende snelheidsidioot bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Ik zag hem net rijden, reed die bijna een fietser aan.
What if I am?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ben je een van zijn vrienden? hoop niet dat je ook zo'n scooterlievende snelheidsidioot bent![]()
SSSSSSPRREEEEK TAAL!!!!!! omg... het begint me zo langsamerhand mateloos OP TE REGEN (Limburgs jij analfabeet vertaling: te irriteren) dat hier zoveel analfabeten zijn die helemaal in paniek raken als er een woord in een topic voorkomt dat volgens hun niet correct Nederlands is. Waar zijn we hier op een gezellig forum of bij het Nationaal dictee?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:21 schreef Nexxennium het volgende:
Nare Automobilist...Scooter kaduukjes!!!
Do we see a pattern emerging? Ligt het niet gewoon aan jouw rijgedrag?
En doe eens wat aan je Nederlands. "me uitlaat", dat komt behoorlijk dom over.
Tis net zo'n mongeaul als jou geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Ik zag hem net rijden, reed die bijna een fietser aan.
OMG zo'n race replica.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar dan XboX custom painted![]()
Ach, ik zie er tenminste niet zo uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis net zo'n mongeaul als jou geloof ik.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
als dan dat wanneer jij bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je werkelijk niet ziet wat je fout zegt wordt het wel eens tijd om hier even te kijken http://www.bltc.nl/nl/dutchint_d.htmquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
Oh zei ik mongeaul? Ik bedoel KUT mogeaul
You've got loser written all over your face.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
Oh zei ik mongeaul? Ik bedoel KUT mogeaul
Ja!!! J!jaaja!!1 :")D ::DD: :: D:Dquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OMG zo'n race replica.
Mag ik je ff uitlachen?
Ja? Nou bij deze dan.![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn zóóóó sneu man.
Als je er een ziet rijden van een afstandje denk je 'zo, da's een heftige motor zeg'
En dan komt 'ie dichterbij.
En op een gegeven moment denk je 'goh, hij komt wel heel erg langzaam dichterbij'
En dan komt ie laaaangzaam nóg dichterbij.
En dan hoor je zo'n 50CC tweetakt prutteltje en dan zie je wat een sneue dunne bandjes en uitlaat eronder hangen....
En daar heeft zo'n 16-jarige dan 3000 euro voor betaald![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAOPIMP
![]()
Jouw eigen bijdrage aan die gezelligheid is anders ver te zoeken. Verder hebben al die andere weggebruikers in een auto een rijbewijs, en kom nou niet aan met het feit dat je een scooterbewijs hebt, ik heb van nabij meegemaakt dat de meesten daar gemiddeld 10 keer voor nodig hebben. Verder zou ik zeggen, koop eens een spiegel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
SSSSSSPRREEEEK TAAL!!!!!! omg... het begint me zo langsamerhand mateloos OP TE REGEN (Limburgs jij analfabeet vertaling: te irriteren) dat hier zoveel analfabeten zijn die helemaal in paniek raken als er een woord in een topic voorkomt dat volgens hun niet correct Nederlands is. Waar zijn we hier op een gezellig forum of bij het Nationaal dictee?
Om on topic te blijven. hehe. Ik geloof niet dat het aan jou ligt hoor. Al die andere weggebruikers weten gewoon niet waar de hell ze mee bezig zijn.
Amen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus:
1) je rijdt te hard
2) je bent niet in staat je voertuig binnen de door jou waar te nemen onbelemmerde weg stil te zetten
3) je rijdt iemand aan.
4) je rijdt door na een ongeval.
Dat zijn 3 overtredingen en 1 misdrijf.
En dan nog de zielige kuthuillie uithangen.
Figuren zoals jij horen in een cel te zitten, niet op een voertuig in het verkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |