Dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef Bayswater het volgende:
Het is duidelijk dat je deze speler niet kent. Baouazouan heeft nog nooit voor een vergrijp in de jeugd een kaart gekregen, het is er totaal de speler niet naar.
Tsja, dan kan je voor alle delicten waarbij het slachtoffer fysieke of psychologische beschadiging oploopt wel levenslang gaan eisen in het normale rechtssysteem. Onzin natuurlijk. Voor Kokmeijer is het een drama, maar inmiddels zijn de emoties bij de meesten wel gezakt en nu de schorsing erop zit is het gewoon logisch dat die gozer weer speelt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als weer zoiets flikt???? Dan is het alweer te laat!!!!!!
Deze gast mag niet eens meer de kans krijgen om zoiets nog een keer te flikken.
Inderdaad. Iedereen gaat een keer voor het eerst de fout in. Richard Harteveld had vast en zeker nog niemand vermoord voor dat hij besloot zijn gezinnetje uit te moorden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus?
Wat een belachelijke drogredenering zeg
Toch is moord iets andersquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen gaat een keer voor het eerst de fout in. Richard Harteveld had vast en zeker nog niemand vermoord voor dat hij besloot zijn gezinnetje uit te moorden.
krijg hij eigenlijk ook roodquote:
Moord is ook iets anders, maar ik gebruik het over om aan te geven dat "dat doet hij anders nooit" geen argument is. Een slecht verleden zou verzwarend moeten werken, een goed verleden niet verlichtend.quote:
Das wel waar natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Moord is ook iets anders, maar ik gebruik het over om aan te geven dat "dat doet hij anders nooit" geen argument is. Een slecht verleden zou verzwarend moeten werken, een goed verleden niet verlichtend.
Dat wordt dan proppen volgens mijquote:Op zondag 5 juni 2005 12:19 schreef hellmondunited het volgende:
ongeveer 500 man
Nou goen nieuws hij heeft er vertrouwen inquote:Op maandag 6 juni 2005 06:55 schreef Thetallguy het volgende:
vdBergh heeft er vertrouwen in, hoorde hem gister zeggen dat als ze ff van Zwolle wonnen ze er al waren
Succes.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef Maja het volgende:
Vandaag zeker de grote dag. Ik kan niet wachten tot dat ik klaar ben met werken om 15.30 uur! De dood of de gladiolenCome on Volendam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |