abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:05:22 #226
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_27625945
Ach jee, een Marokkaan, zijn vonnis is al geveld door je geloof ik.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_27625963
Het Bouazouan verhaal is zo moeilijk. Hij heeft Kokmijer iets verschrikkelijks aangedaan. Maar als hij het kon terugdraaien deed hij het gelijk. Wat moeten we er nog over zeggen, een tweede kans lijkt erg moeilijk te liggen. Maar moet volgens mij ondanks de ernst van Niels z'n verschrikkelijke blessure toch mogelijk zijn.
That's all folks!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:06:43 #228
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27625967
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:05 schreef Bayswater het volgende:
Ach jee, een Marokkaan, zijn vonnis is al geveld door je geloof ik.
Kon je niets beters bedenken?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:10:14 #229
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27626030
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Bouazouan verhaal is zo moeilijk. Hij heeft Kokmijer iets verschrikkelijks aangedaan. Maar als hij het kon terugdraaien deed hij het gelijk. Wat moeten we er nog over zeggen, een tweede kans lijkt erg moeilijk te liggen. Maar moet volgens mij ondanks de ernst van Niels z'n verschrikkelijke blessure toch mogelijk zijn.
Ik zou zeggen dat Bouaouzan voorwaardelijk geschorst moet worden en die schorsing pas wordt beïndigd op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten.
Ik vind het werkelijk schandalig dat hij nu al weer zijn intrede kan doen op de voetbalvelden.
Als je zoiets buiten een voetbalveld zou flikken, zouden de straffen veel hoger liggen. Feit blijft dat Kokmeijer misschien wel voor de rest van zijn leven gehandicapt blijft door Bouaouzan's actie en dat moeten we niet uit het oog verliezen.
pi_27626043
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Allemaal fijn en aardig dat hij een goede voetballer is.
Maar bespaar me die praatjes, als je iemand gehandicapt hebt geschopt, hoef je al niet op al te veel krediet te rekenen.
Een media-geile Kokmeijer?
Voor zover ik het weet, vraagt Kokmeijer niet om die aandacht maar komen die TV-ploegen allemaal op eigen houtje op bezoek bij hem.
Verder is hij kreupel getrapt door een gefrustreerde Marokkaan dus het lijkt mij wel dat hij een recht van spreken heeft.
wat hij heeft gedaan praat je ook niet goed, maar een keer mag het wel ophouden. Kokmeijer wordt er ook niet beter van.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:11:18 #231
43642 Bayswater
pi_27626046
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:06 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Kon je niets beters bedenken?
Je neemt blijkbaar deze rechtzaak erg serieus op. De uitspraak hiervan kan namelijk nog weleens flinke gevolgen hebben.
Life lies a slow suicide
pi_27626060
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Bouazouan verhaal is zo moeilijk. Hij heeft Kokmijer iets verschrikkelijks aangedaan. Maar als hij het kon terugdraaien deed hij het gelijk.
Dat is wel het minste wat hij kan doen.. Het zou er nog eens bij moeten komen dat hij het niet terug zou draaien.
pi_27626072
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat Bouaouzan voorwaardelijk geschorst moet worden en die schorsing pas wordt beïndigd op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten.
Ik vind het werkelijk schandalig dat hij nu al weer zijn intrede kan doen op de voetbalvelden. Als je zoiets buiten een voetbalveld zou flikken, zouden de straffen veel hoger liggen. Feit blijft dat Kokmeijer misschien wel voor de rest van zijn leven gehandicapt blijft door Bouaouzan's actie en dat moeten we niet uit het oog verliezen.
je hebt iets gemist, hij kan nooit meer als prof voetballen, laat staan normaal lopen
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:12:47 #234
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27626077
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wat hij heeft gedaan praat je ook niet goed, maar een keer mag het wel ophouden. Kokmeijer wordt er ook niet beter van.
Hij heeft naar mijn weten nog geen spijt betuigt, en hij weigert toe te geven dat hij fout zat aangezien er nog een rechtszaak loopt. Dus ophouden doe ik voorlopig nog niet.
pi_27626089
Ik praat de actie van Bouaouzan ook zeerzeker niet goed, maar een tweede kans heeft hij recht op vind ik. Dat hij vervolgd wordt en dergelijke vind ik meer dan terecht overigens.

Hoe Rachid er zelf over denkt weet ik niet precies, dat zou mijn mening wel kunnen beinvloeden.
That's all folks!
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:14:31 #236
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27626100
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

je hebt iets gemist, hij kan nooit meer als prof voetballen, laat staan normaal lopen
Ik zeg toch ook dat de schorsing opgeheven mag worden op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten . Waarmee ik dus wil zeggen dat dat nog wel een tijdje kan duren.
pi_27626148
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat de schorsing opgeheven mag worden op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten .
ja dan is hij dus eeuwig geschorst
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:18:34 #238
43642 Bayswater
pi_27626163
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Bij heeft naar mijn weten nog geen spijt betuigt, en hij weigert toe te geven dat hij fout zat aangezien er nog een rechtszaak loopt. Dus ophouden doe ik voorlopig nog niet.
Ten eerste liep hij met tranen in zijn ogen na Sparta-Go Ahead rond en was meteen zonder dat de ernstige gevolgen nog bekend waren al hevig ontdaan, Kokmeijer wilde hem niet zien de eerste dagen waarna er wel een afspraak is geregeld en ze toch elkaar nog hebben ontmoet.
Laat mensen is een menig hebben nadat ze Baouzan een paar wedstrijden hebben zien spelen, er zit geen agressie in, puur een ongelukige dom ingezette actie destijds.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:18:45 #239
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27626165
Dat bedoel ik ook. Dat was de hele punt die ik probeerde te maken.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:20:26 #240
43642 Bayswater
pi_27626196
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat de schorsing opgeheven mag worden op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten . Waarmee ik dus wil zeggen dat dat nog wel een tijdje kan duren.
Weet je wat jij moet doen, lekker in Iran gaan wonen met deze principes.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:21:18 #241
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27626209
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:20 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Weet je wat jij moet doen, lekker in Iran gaan wonen met deze principes.
Ik denk dat het niet veel zin meer heeft deze discussie voort te zetten en vooral niet in dit topic.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:23:39 #242
43642 Bayswater
pi_27626233
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet veel zin meer heeft deze discussie voort te zetten en vooral niet in dit topic.
Zeker niet met jou met je oog om oog, tand om tand principe.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:30:19 #243
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27626326
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Zeker niet met jou met je oog om oog, tand om tand principe.
Noem het zoals je wilt, maar ik vind ook dat hij vertrouwen moet terugwinnen voordat hij weer een wedstrijd mag spelen. Want voor wat hoort wat, zeker gezien wat hij veroorzaakt heeft.
Als je hem na de schorsing weer direct laat spelen, dan leert hij het nooit.
Ja, de eerste maand zal hij uiteraard voorzichtig spelen aangezien alle ogen op hem gericht zijn en elke kleine overtreding hem afgerekend wordt maar zodra de media-aandacht afneemt en de publiek het ook is vergeten, ben ik bang dat hij weer in de oude gewoonten gaat vervallen en er meer 'slachtoffers' gaan vallen. Mijn punt is dat mocht er geen verdere gevolgen meer voor hem zijn wat schorsingen betreft, dat hij alsnog zijn sporen en vertrouwen moet terugverdienen bij Sparta.
Jammer dat Sparta dat zelf niet inziet. Want Bouaouzan heeft ook de naam van Sparta flink in diskrediet gebracht.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:40:28 #244
43642 Bayswater
pi_27626443
Het is duidelijk dat je deze speler niet kent. Baouazouan heeft nog nooit voor een vergrijp in de jeugd een kaart gekregen, het is er totaal de speler niet naar.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 juni 2005 @ 01:48:45 #245
43642 Bayswater
pi_27626532
Maar 1 overeenkomst hebben we wel hoor asskicker, Donnie Darko vinden we allebei een gewelidige film.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 juni 2005 @ 02:53:11 #246
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27627095
Ja vind ik eigenlijk ook. Vreselijk wat er gebeurd is, maar een tweede kans verdient ie zeker! En ja als ie nu weer zoiets flikt dan praten we verder, maar dit blijft voorlopig toch een "dom" incident.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27628712
Ook voor domme incidenten is de aanslagpleger gewoon verantwoordelijk natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:48:15 #248
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27630167
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 01:48 schreef Bayswater het volgende:
Maar 1 overeenkomst hebben we wel hoor asskicker, Donnie Darko vinden we allebei een gewelidige film.
En zo is het maar net
  zaterdag 4 juni 2005 @ 11:52:45 #249
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_27630256
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 10:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook voor domme incidenten is de aanslagpleger gewoon verantwoordelijk natuurlijk.
Er zit een verschil of hij verantwoordelijk is (dat gaat de rechter bepalen) en dus een schadevergoeding moet uitkeren, en/of een (levens)lange schorsing.
pi_27630328
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 02:53 schreef Mindlight het volgende:
Ja vind ik eigenlijk ook. Vreselijk wat er gebeurd is, maar een tweede kans verdient ie zeker! En ja als ie nu weer zoiets flikt dan praten we verder, maar dit blijft voorlopig toch een "dom" incident.
Als weer zoiets flikt???? Dan is het alweer te laat!!!!!!
Deze gast mag niet eens meer de kans krijgen om zoiets nog een keer te flikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')