Kon je niets beters bedenken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:05 schreef Bayswater het volgende:
Ach jee, een Marokkaan, zijn vonnis is al geveld door je geloof ik.
Ik zou zeggen dat Bouaouzan voorwaardelijk geschorst moet worden en die schorsing pas wordt beïndigd op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Bouazouan verhaal is zo moeilijk. Hij heeft Kokmijer iets verschrikkelijks aangedaan. Maar als hij het kon terugdraaien deed hij het gelijk. Wat moeten we er nog over zeggen, een tweede kans lijkt erg moeilijk te liggen. Maar moet volgens mij ondanks de ernst van Niels z'n verschrikkelijke blessure toch mogelijk zijn.
wat hij heeft gedaan praat je ook niet goed, maar een keer mag het wel ophouden. Kokmeijer wordt er ook niet beter van.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Allemaal fijn en aardig dat hij een goede voetballer is.
Maar bespaar me die praatjes, als je iemand gehandicapt hebt geschopt, hoef je al niet op al te veel krediet te rekenen.
Een media-geile Kokmeijer?
Voor zover ik het weet, vraagt Kokmeijer niet om die aandacht maar komen die TV-ploegen allemaal op eigen houtje op bezoek bij hem.
Verder is hij kreupel getrapt door een gefrustreerde Marokkaan dus het lijkt mij wel dat hij een recht van spreken heeft.![]()
Je neemt blijkbaar deze rechtzaak erg serieus op. De uitspraak hiervan kan namelijk nog weleens flinke gevolgen hebben.quote:
Dat is wel het minste wat hij kan doen.. Het zou er nog eens bij moeten komen dat hij het niet terug zou draaien.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Bouazouan verhaal is zo moeilijk. Hij heeft Kokmijer iets verschrikkelijks aangedaan. Maar als hij het kon terugdraaien deed hij het gelijk.
je hebt iets gemist, hij kan nooit meer als prof voetballen, laat staan normaal lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Bouaouzan voorwaardelijk geschorst moet worden en die schorsing pas wordt beïndigd op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten.
Ik vind het werkelijk schandalig dat hij nu al weer zijn intrede kan doen op de voetbalvelden. Als je zoiets buiten een voetbalveld zou flikken, zouden de straffen veel hoger liggen. Feit blijft dat Kokmeijer misschien wel voor de rest van zijn leven gehandicapt blijft door Bouaouzan's actie en dat moeten we niet uit het oog verliezen.
Hij heeft naar mijn weten nog geen spijt betuigt, en hij weigert toe te geven dat hij fout zat aangezien er nog een rechtszaak loopt. Dus ophouden doe ik voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat hij heeft gedaan praat je ook niet goed, maar een keer mag het wel ophouden. Kokmeijer wordt er ook niet beter van.
Ik zeg toch ook dat de schorsing opgeheven mag worden op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten . Waarmee ik dus wil zeggen dat dat nog wel een tijdje kan duren.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt iets gemist, hij kan nooit meer als prof voetballen, laat staan normaal lopen
ja dan is hij dus eeuwig geschorstquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de schorsing opgeheven mag worden op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten .
Ten eerste liep hij met tranen in zijn ogen na Sparta-Go Ahead rond en was meteen zonder dat de ernstige gevolgen nog bekend waren al hevig ontdaan, Kokmeijer wilde hem niet zien de eerste dagen waarna er wel een afspraak is geregeld en ze toch elkaar nog hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij heeft naar mijn weten nog geen spijt betuigt, en hij weigert toe te geven dat hij fout zat aangezien er nog een rechtszaak loopt. Dus ophouden doe ik voorlopig nog niet.![]()
Weet je wat jij moet doen, lekker in Iran gaan wonen met deze principes.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de schorsing opgeheven mag worden op het moment dat Kokmeijer weer normaal kan lopen en zijn voetbalcarrière weer kan voortzetten . Waarmee ik dus wil zeggen dat dat nog wel een tijdje kan duren.
Ik denk dat het niet veel zin meer heeft deze discussie voort te zetten en vooral niet in dit topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen, lekker in Iran gaan wonen met deze principes.
Zeker niet met jou met je oog om oog, tand om tand principe.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel zin meer heeft deze discussie voort te zetten en vooral niet in dit topic.![]()
Noem het zoals je wilt, maar ik vind ook dat hij vertrouwen moet terugwinnen voordat hij weer een wedstrijd mag spelen. Want voor wat hoort wat, zeker gezien wat hij veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zeker niet met jou met je oog om oog, tand om tand principe.
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:48 schreef Bayswater het volgende:
Maar 1 overeenkomst hebben we wel hoor asskicker, Donnie Darko vinden we allebei een gewelidige film.
Er zit een verschil of hij verantwoordelijk is (dat gaat de rechter bepalen) en dus een schadevergoeding moet uitkeren, en/of een (levens)lange schorsing.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook voor domme incidenten is de aanslagpleger gewoon verantwoordelijk natuurlijk.
Als weer zoiets flikt???? Dan is het alweer te laat!!!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:53 schreef Mindlight het volgende:
Ja vind ik eigenlijk ook. Vreselijk wat er gebeurd is, maar een tweede kans verdient ie zeker! En ja als ie nu weer zoiets flikt dan praten we verder, maar dit blijft voorlopig toch een "dom" incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |